Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
ericTheDog
formsvackan
redalert
RedCloud
Secrist
9 posters

Grekland inget för sanningssägare

RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Grekland inget för sanningssägare - Sida 3 Empty Sv: Grekland inget för sanningssägare

Inlägg  RedMentalCase 2012-06-09, 00:07

Rödnassen form är sjukt bitter över att inte få vara med, och han tror tydligen vägen till medverkan är att bära sig åt ännu mer som han gjort dessförinnan.

En av de saker du "påmint" mig om är att du ca. 50 ggr påstått att jag inte tycker skulder är nåt problem, alltså har du ljugit de 50 gångerna, i princip alla dina inlägg är i samma stil lögn, mer lögn, och möjligen lite förvanskad sanning och en dos provokation .

Du är rökt form, vad är det du inte fattar?
    Du är enligt uppgift 60+, hur känns det att vara fullvuxen och samtidigt så blåst i huvet?
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Grekland inget för sanningssägare - Sida 3 Empty Sv: Grekland inget för sanningssägare

Inlägg  formsvackan 2012-06-09, 11:52

RedMentalCase skrev:En av de saker du "påmint" mig om är att du ca. 50 ggr påstått att jag inte tycker skulder är nåt problem, alltså har du ljugit de 50 gångerna, i princip alla dina inlägg är i samma stil lögn, mer lögn, och möjligen lite förvanskad sanning och en dos provokation .
    Redan siffran 50 är en galen fantasi och resten gör inte saken bättre. Att du försöker slingra dig ur dina dumheter genom att förneka desamma är inget som överaskar någon alls. Hur många gånger du idiotförklarat mig och andra som varnat för de kommande konsekvenserna av skuldbergen har jag ingen aning om, men åtskilliga gånger är det. Du får naturligtvis i vanlig ordning försöka ljuga dig fri men vad nyttar det till då du snart gör om samma dumhet igen.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2012-06-09, 16:09

ericTheDog skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:I mer än 50% av inläggen så ljuger du eller förvanskar sanningen, oftast medvetet,
    och i de övriga så lägger du ord i andras mun.
    Nej, jag bara påminner dig om de dumheter du tidigare presterat. Vad gäller förvanskning av sanningen och lägga ord i andras mun, alternativt klistra egenhändigt ihopfantiserade åsikter på andra är du forumets Undisputed Champion. Du har i stort sett aldrig argumenterat mot annat än dina egna fantasier om andras åsikter.

Varför klistrar DU åsikter på andra form, om du nu inte gillar det?

En fråga man verkligen skulle vilja ha ett svar på, något om obefintlig självinsikt eller något sådant skulle jag gissa på!

Rent ut sagt korkad är en annan het potatis......... Rolling Eyes
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2012-06-09, 16:49

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:En av de saker du "påmint" mig om är att du ca. 50 ggr påstått att jag inte tycker skulder är nåt problem, alltså har du ljugit de 50 gångerna, i princip alla dina inlägg är i samma stil lögn, mer lögn, och möjligen lite förvanskad sanning och en dos provokation .
    Redan siffran 50 är en galen fantasi och resten gör inte saken bättre. Att du försöker slingra dig ur dina dumheter genom att förneka desamma är inget som överaskar någon alls. Hur många gånger du idiotförklarat mig och andra som varnat för de kommande konsekvenserna av skuldbergen har jag ingen aning om, men åtskilliga gånger är det. Du får naturligtvis i vanlig ordning försöka ljuga dig fri men vad nyttar det till då du snart gör om samma dumhet igen.

Det finns de tror att jorden är platt. Inte många tar dem på mer allvar än dig.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2012-06-09, 17:58

redalert skrev:
    ericTheDog skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:I mer än 50% av inläggen så ljuger du eller förvanskar sanningen, oftast medvetet,
    och i de övriga så lägger du ord i andras mun.
    Nej, jag bara påminner dig om de dumheter du tidigare presterat. Vad gäller förvanskning av sanningen och lägga ord i andras mun, alternativt klistra egenhändigt ihopfantiserade åsikter på andra är du forumets Undisputed Champion. Du har i stort sett aldrig argumenterat mot annat än dina egna fantasier om andras åsikter.

Varför klistrar DU åsikter på andra form, om du nu inte gillar det?

En fråga man verkligen skulle vilja ha ett svar på, något om obefintlig självinsikt eller något sådant skulle jag gissa på!

Rent ut sagt korkad är en annan het potatis......... Rolling Eyes
    Helt rätt, en rent ut sagt korkad fråga. Helt i klass med "varför kladdar du på små barn".

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 06:24