Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+11
MammaGuevara
formsvackan
theward
blueheaven
KickTheRasist
Regndrottning
berralarzon
RedCloud
ANNA2LINK
Kakmonstret
Sossar-e-lata
15 posters

Inga invandrare & Feta människor i....

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inga invandrare & Feta människor i.... - Sida 2 Empty Sv: Inga invandrare & Feta människor i....

Inlägg  Redvictory 2009-04-13, 10:24

RedCloud skrev:"S-E-L är ju en bortskämd storstadspojke som fortfarande sitter i "baksätet"
    och i hans små pojkögon utspelar sig en helt annan värld än den riktiga!
    "

De raderna fick mig att inse att s-e-l är psykfallet JonasDahlberg från aftonbladets Forum.
    Eller hur ?
    Det kan bara inte finnas två av den sorten.

Där sa du nåt RC! nu måste jag undersöka detta närmre! Very Happy
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inga invandrare & Feta människor i.... - Sida 2 Empty Sv: Inga invandrare & Feta människor i....

Inlägg  RedCloud 2009-04-13, 10:28

"han visste vad han pratade om"

absolut, när det handlade om neo-fascism, tron på den rena rasen, den starka ledaren, och den egna förträffligheten att stå över andra.
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-04-13, 10:44

RedCloud skrev:"han visste vad han pratade om"

absolut, när det handlade om neo-fascism, tron på den rena rasen, den starka ledaren, och den egna förträffligheten att stå över andra.

Jamen då tycks det ju vara minst två som tror att de vet vad de talar om, RC och Dahlberg! No
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2009-04-13, 10:50

- minus att RC bara hittade på det allting om att Dahlberg skulle vara neo-fascist.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Inga invandrare & Feta människor i.... - Sida 2 Empty Red Victory

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-13, 10:53

Jag är 42 år och säger till min egen son "tiita vilka fina fjäll", så den gick inte. Men man känner en viss avunsjuka i ditt inlägg.....
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-04-13, 10:55

"Jag är 42 år "

Jag tror uppriktigt att du glömde ett komma-tecken.
    4,2 år ska det väl vara ?
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-04-13, 11:02

Sossar-e-lata skrev:Jag är 42 år och säger till min egen son "tiita vilka fina fjäll", så den gick inte. Men man känner en viss avunsjuka i ditt inlägg.....

Sorry S-E-L jag hyser inget somhelst avund på ditt pojkrum och dina nyfikna ögon och näsa tryckt mot bakrutan på din pappas Mercedes. en dag måste även du S-E-L stå på egna ben likt en fågel som skall lära sig flyga för första gången! Very Happy
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Inga invandrare & Feta människor i.... - Sida 2 Empty Jag är pappan och ahr ingen MB

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-13, 11:22

Dessutom uppfostrar jag mina barn enl reglen, alla ska bidra!! och kämpa för sitt levebröd, man ska inte som vissa andra i samhället snylta på andra.....
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Inga invandrare & Feta människor i.... - Sida 2 Empty Typiskt väntermuppar

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-13, 11:23

skriver i blindhet om saker de inte vet, och tror till 100% på det själva lol!
    visuellt
    visuellt

Antal inlägg : 207

Inlägg  visuellt 2009-04-13, 11:31

Oftast kring 70% av de personer som har ett "normalt" BMI och mera ett hälso -freak. Tänker alltid och alltid igenom vad man äter. Dömer lätt andra för deras matvanor, övervikt, etc... Är ätstörda.

Kanske dax att söka proffshjälp mot ätstörningen confused
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-04-13, 11:32

S-e-L sätter ner foten och påtalar tydligt, Jag är pappan?
    Jaha? Wink
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-13, 11:40

Dessutom uppfostrar jag mina barn enl reglen, alla ska bidra!! och kämpa för sitt levebröd, man ska inte som vissa andra i samhället snylta på andra.....
    Sossar är lata

[color=orange]
    Hur många tror du inte uppfostrar sina barn på samma sätt som du??? Jag tror att det är få procent som uppfostrar sina barn på ett sådant sätt, som vill att sina barn ska snylta på andra...
    [/color]
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-04-13, 11:45

Sossar-e-lata skrev:skriver i blindhet om saker de inte vet, och tror till 100% på det själva

Nu är det väl vissa högernick som i blindo "debatterar" det de själva påstår sig ha blockat Laughing
    .
    MammaGuevara
    MammaGuevara

Antal inlägg : 255

Inlägg  MammaGuevara 2009-04-13, 11:54

visuellt skrev:Oftast kring 70% av de personer som har ett "normalt" BMI och mera ett hälso -freak. Tänker alltid och alltid igenom vad man äter. Dömer lätt andra för deras matvanor, övervikt, etc... Är ätstörda.

Let´s not go there. Jag varunderviktig, och detta utan att banta en dag, åt och drack som alla andra. Sedan fick jag barn och blev normalviktig efter graviditeten. Poängen är den att som väldigt smal får man också ta en massa skit avseende hur man ser ut.
    Det lustiga är att det är betydligt mer accepterat att tracka väldigt smala människor än de som är överviktiga. Personligen tycker jag inte något är ok.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-04-13, 12:25

Jasså du säger till din son, vilka fina fjäll?
    Hmmm, då missuppfattade jag dig i ditt inlägg där du påtalade inga barn och skrikande ungar när du semestrar?

Eller kan det vara så att du lär dina barn? Dina barn och andras ungdjävlar?
    visuellt
    visuellt

Antal inlägg : 207

Inlägg  visuellt 2009-04-13, 12:26

MammaGuevara skrev:
    visuellt skrev:Oftast kring 70% av de personer som har ett "normalt" BMI och mera ett hälso -freak. Tänker alltid och alltid igenom vad man äter. Dömer lätt andra för deras matvanor, övervikt, etc... Är ätstörda.

Let´s not go there. Jag varunderviktig, och detta utan att banta en dag, åt och drack som alla andra. Sedan fick jag barn och blev normalviktig efter graviditeten. Poängen är den att som väldigt smal får man också ta en massa skit avseende hur man ser ut.
    Det lustiga är att det är betydligt mer accepterat att tracka väldigt smala människor än de som är överviktiga. Personligen tycker jag inte något är ok.

Jag förstår dig. För om man inte är så där "normal" så åker man på pikar, blängande .... Fast just detta de som ligger på medel i BMI är oftast de med ätstörningar och inte det som man tror, med lågt eller högt BMI. Snacka om att fördomarna hägrar och ses som fakta.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-04-13, 16:19

Sossar-e-lata skrev:Dessutom uppfostrar jag mina barn enl reglen, alla ska bidra!! och kämpa för sitt levebröd, man ska inte som vissa andra i samhället snylta på andra.....

Har du nåt bevis på detta S-E-L eller är det samma gamla hittepå nu igen?
    för jag och fler med mig tror nämligen inte på dina rövarhistorier!
    du verkar ju inte alls vara mogen att vara pappa S-E-L! tvärtom! du är jätteomogen
    väx upp istället så kanske du blir den far du drömmer om att bli!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-04-13, 17:47

Sossar-e-lata skrev:Dessutom uppfostrar jag mina barn enl reglen, alla ska bidra!! och kämpa för sitt levebröd, man ska inte som vissa andra i samhället snylta på andra.....

Din uppföstran är följande:

1. Skapa KKK och bränna negrer på korset , för att dem är inte för fan ariska.
    2. Blattar skall inte knulla våra svenska tjejer för att dem har ingen arisk anlag.
    3. Blattar muslimer och allt annat pack är som små apor , och detta innebär att dem är mindre värda etc..

4. Alla politiska motståndare är idioter eller missbildade fan för att dem inte hänger med min högerextrema tankar .

Säger bara stackars din barn

Sad
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-02-24, 19:54

berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2010-02-24, 19:54

Dax att banta fetthjärnan blåfront!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 02:53