Redvictory skrev:Sniperace skrev:Redvictory skrev:Thetaxpayer skrev:Redvictory skrev:Infra skrev:Jag anser att RV har rätt.Thetaxpayer skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14897290.ab
Jag förstår att s-ee-l och alla andra alliannazzar ser upp till denhär killen men hur kan ni lipa då er Åkesson blir hotad (inget mer) ?
Bara för att du ser upp till Mangs och Breivik behöver du inte utgå från att andra gör det. Det blir väldigt pinsamt - för dig själv.
Jag ser ner på extemhöger och det är de flesta av er forumhöger här!
Öh, hur var det nu med allas lika värde. Gäller det bara ibland eller?
och att alla människor är lika mycket värda . Du är inte så konsekvent.
Du menar att jag ska se upp till extremhöger=nynazister Hitler m,m nej!det skulle vara som att klappa händer då en pedofil våldtar ens barn! (fattar du?)
Så alliansröstare likställs med pedofiler och nynazister?
Det är din tolkning! (hur korkad är du?)
Frågan är hur korkad du är när du drar in Mangs i en diskution om extremist tillhörighet??
Mangs var med i vänsterpartiet och har vänstersympatier, detta är bevisat i domstol så åter till frågan, hur pass korkad är du på en skalla??
Och där försvann RV återigen från en disskussion han startat med tummen i mun och svansen mellan benen.
Ridå.
Jag vet att jag har rätt! jag avskyr nazzar extremhöger och pedofiler!
Vad tycker du om vänsterextremister som Mangs då?
Jag avskyr Högerextrema har jag ju sagt! (hur trög är du?)
http://www.expressen.se/ledare/mangs-ar-inte-ensam-i-sin-hogerextremism/
så när en tidningsskribent skriver detta så tar det bort faktumet att Mangs var medlem i Vänsterpartiet?
har rätten fel?
kanske är han i verkligheten en VÄNSTEREXTREMIST som ville hämnas på brottslingar för sin systers död?
Icke! han är en typisk högerextremist! det syns på hans utseende och på hans beteende! (försök fatta dumskalle)
en högerexremist medlem i vänsterpartiet en längre tid?
nej RV, du får nog bita i det sura äpplet och fata att han är/var en vänsterpartist, och att det mesta pekar på att han ville straffa brottslingar för sin systers död i narkotikaträsket, jag tycker han ser ut som en typisk kommunist
vill du ionte ens fatta det när det sägs av vittnen i rätten?
Jag är säker på at du försöker bortförklaera detta, men fakta tala mot dig AN VAR MEDLEM I VÄNSTERPARTIET