KACKERLACKAN ÄR DET VÄRSTA DEBATTROLL JAG STÖTT PÅ!!!
Vem som helst får vara med - men kackerlackan själv räknas inte.
Fan RC, nu försöker glina bilda fackförening. Håll i hattenericTheDog skrev:För att få vara med rcker det att skriva under på följande:
nu försöker glina bilda fackförening.
formsvackan skrev:Fan RC, nu försöker glina bilda fackförening. Håll i hattenericTheDog skrev:För att få vara med rcker det att skriva under på följande:
mentalfallet skrev:Fackförening för vanliga jobbare , nåt dessa 2 kommunister alldrig varit välkommna i.
Röda löss.
mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
RedCloud skrev:mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
RedMentalCase skrev:Fackförening för vanliga jobbare , nåt dessa 2 kommunister alldrig varit välkommna i.
Röda löss.
RedCloud skrev:Länge trodde jag nicket redalert/BlueHeaven var en av de barnsligaste vuxna jag har stött på, och så kommer lillEric och detroniserar honom....så det kan bli.
Barnrumpa....
Du tycker du är rätt person att kalla någon barnslig?
vem var det som hotade sprida personuppgifter över internet?
RedCloud skrev:nu försöker glina bilda fackförening.
Äsch det liknar ju mest en dagis-avdelning.....United Ducks Kindergarten AB, förmodligen privatägt....
Haha, där var massa rolig, vill massa att slav lägger sig på golvet och skrattar högt??
Regndrottning skrev:RedCloud skrev:mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
Om så är fallet varför bevisar du det aldrig?
mentalfallet skrev:Undrar när fultant rd ska begripa att sånt kommunistskit som familjen roffe/folie inte är värt att diskutera med...
mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
RedCloud skrev:Haha, där var massa rolig, vill massa att slav lägger sig på golvet och skrattar högt??
En önskan om vuxet uppträdande kanske ?
SiP skrev:RedCloud skrev:Haha, där var massa rolig, vill massa att slav lägger sig på golvet och skrattar högt??
Men är det inte så du vill ha det, så fort man påvisar dina brister så skall man förpassas till "ank-klubben", du är ju för fan inte ett dugg bättre än mobbarna på en skola, gör så eller så annars får du spö, som en liten patetisk översittare använder du din ställning bland de blinda följarna för att tysta all kritik mot dina debattmetoder...
bara titta på din sidekick fistfuckarn, samma hot om att förpassas till ank-klubbens glada gäng enbart p.g.a. han är helt körd i debatten och endast sitter och viftar med det slitna rassekortet, och detta kom han på att använda när hans store ledare hade skrivit det, patetiskt är det ord som kommer närmast..
Så kanske ett vuxet beteende från dig och dina lärljungar vore tacknämligt..
RedCloud skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:Haha, där var massa rolig, vill massa att slav lägger sig på golvet och skrattar högt??
Men är det inte så du vill ha det, så fort man påvisar dina brister så skall man förpassas till "ank-klubben", du är ju för fan inte ett dugg bättre än mobbarna på en skola, gör så eller så annars får du spö, som en liten patetisk översittare använder du din ställning bland de blinda följarna för att tysta all kritik mot dina debattmetoder...
bara titta på din sidekick fistfuckarn, samma hot om att förpassas till ank-klubbens glada gäng enbart p.g.a. han är helt körd i debatten och endast sitter och viftar med det slitna rassekortet, och detta kom han på att använda när hans store ledare hade skrivit det, patetiskt är det ord som kommer närmast..
Så kanske ett vuxet beteende från dig och dina lärljungar vore tacknämligt..
orka....
AJJ, vad var det, bara sanningen som träffade dig som en spade i ansiktet RC...
RedCloud skrev:AJJ, vad var det, bara sanningen som träffade dig som en spade i ansiktet RC...
Sorry Ankklubben och "sanningen" är inte kompatibla storheter....najs traj dock....tycker bara det är j*vla tjafsande om person. Starta en "hata RC" tråd och vomera där....
Du tycker alltså att "tjafsande om person" är dig förbehållet??
Och för övrigt räcker det att ha dig vomerande i varenda djävla tråd...
RedCloud skrev:Du tycker alltså att "tjafsande om person" är dig förbehållet??
Och för övrigt räcker det att ha dig vomerande i varenda djävla tråd...
du vet om att det är 100% frivilligt att både logga in och läsa ?
Har jag klagat?
RedCloud skrev:
Har jag klagat?
typ: ja