+11
formsvackan
Thrakath
RedMentalCase
Infra
Sniperace
ericTheDog
F.I.S.T
Redvictory
Thetaxpayer
RedCloud
Secrist
15 posters
Ta mordhot mot Åkesson på allvar
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 26
Sv: Ta mordhot mot Åkesson på allvar
Nästa steg i forumrassarnas ökenvandring är väl att vi ska tycka synd att A.H. tvingades begå självmord. Ve den vänster som inte fäller krokodiltårar över detta....
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 27
RedCloud skrev:
Det fantasitiska är att en sån dåre får gå lös.
Japp Åkesson borde vara inlåst...
Var det inte du som gick i taket över åsikten att det skulle vara bra om extremister saknade rösträtt? Att frihetsberöva dem har du tydligen inga problem med, även om det skulle drabba dig själv.
- Inlägg 28
Att frihetsberöva dem har du tydligen inga problem med, även om det skulle drabba dig själv.
[fniss] fjoll-ankan röt.....
- Inlägg 29
RedCloud skrev:Att frihetsberöva dem har du tydligen inga problem med, även om det skulle drabba dig själv.
Vem tror du är intresserad av vad en retarderad vänsterextremist tycker om andra debattörer?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 30
RedCloud skrev:Att frihetsberöva dem har du tydligen inga problem med, även om det skulle drabba dig själv.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 31
RedCloud skrev:Nästa steg i forumrassarnas ökenvandring är väl att vi ska tycka synd att A.H. tvingades begå självmord. Ve den vänster som inte fäller krokodiltårar över detta....
Och Kungen av fokusförskjutning fortsätter att rycka på axlarna.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 32
Herre jisses, den där Roffe är ju alldeles tydligen sjuk i huvet.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 33
Infra skrev:Frågan var om du tar avstånd från Åkesson eller inte.Sniperace skrev:och jag tar avstånd från V och deras pack.......
samt mordhot mot politiker eller andra oavsett vilken politisk åskådning de har
JAg ger honom exakt samma rätt att finnas och vara politiker som ex de från vänstern, har alla inte ett människovärde för dig?
Han har samma rätt att uttrycka sina åsikter som alla andra även om jag inte tycker om allt han har att säga.
- Inlägg 34
Sniperace skrev:Infra skrev:Frågan var om du tar avstånd från Åkesson eller inte.Sniperace skrev:och jag tar avstånd från V och deras pack.......
samt mordhot mot politiker eller andra oavsett vilken politisk åskådning de har
JAg ger honom exakt samma rätt att finnas och vara politiker som ex de från vänstern, har alla inte ett människovärde för dig?
Han har samma rätt att uttrycka sina åsikter som alla andra även om jag inte tycker om allt han har att säga.
Bra sniper, jag tror forumextremisterna från vänster har en hel del att lära, men de är inte kapabla att ta in lärdomen.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 35
RedCloud skrev:Nästa steg i forumrassarnas ökenvandring är väl att vi ska tycka synd att A.H. tvingades begå självmord. Ve den vänster som inte fäller krokodiltårar över detta....
Det allom predikade människovärdet RC, var tog allas lika värde vägen, här gläds ni med med saddam och Ghadaffi gräts krokodiltårar om allas lika värde osv osv.....
som jag ser det så var alla dessa bortgång något att glädjas över, inget att begråta men kanske spelar det roll vilka despoterna var och vilka som tvingade bort dem
- Inlägg 36
Thetaxpayer skrev:Bra tråd detta. Här visar vänstern verkligen sitt rätta jag. Masken har fallit. Empati, Jo jag tackar jag.
Ja men goddag yxskaft, det har jag ju sagt i flera år, familjen är en samling extremister.
- Inlägg 37
RedMentalCase skrev:Herre jisses, den där Roffe är ju alldeles tydligen sjuk i huvet.
Ja, hur mår han egentligen, gubbfan.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 38
Nu får la du ta och kamma dig. Det var väl ingen som tvingade A,H att begå självmord. Då vore det ju inget självmord.
Men riktigt pinsamt att du inte kan fördöma ett mordhot mot en folkvald politiker (vars parti för övrigt är större än ditt part)
- Inlägg 39
ericTheDog skrev:RedMentalCase skrev:Herre jisses, den där Roffe är ju alldeles tydligen sjuk i huvet.
Ja, hur mår han egentligen, gubbfan.
Dom mår väl förmodligen som dom förtjänar, det syns ju tydligt och obehagligt mellan raderna i deras inlägg vad det är för fallfrukter.
- Inlägg 40
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Nästa steg i forumrassarnas ökenvandring är väl att vi ska tycka synd att A.H. tvingades begå självmord. Ve den vänster som inte fäller krokodiltårar över detta....
Nu får la du ta och kamma dig. Det var väl ingen som tvingade A,H att begå självmord. Då vore det ju inget självmord.
Men riktigt pinsamt att du inte kan fördöma ett mordhot mot en folkvald politiker (vars parti för övrigt är större än ditt part)
Ni alliansanhängare är ju bra roliga ni! så snart rasisten nazze-Åkesson blir hotad så ställer ni till ett jädrans rabalder! killen är ju en nazzemartyr så han bör väl fatta att han har många som ogillar honom! men att Olof Palme och Anna Lindh blev mördade (jag anar av vilka) då tycker ni det är helt ok! vilka högerpolitiker har blivit mördade i Sverige??? just det! går vi efter statistik så kan de känna sig lugna! vänstersidan däremot bör vara på sin vakt för det finns en jädrans massa högerpsykon som går lös!
- Inlägg 41
----------men att Olof Palme och Anna Lindh blev mördade (jag anar av vilka) då tycker ni det är helt ok!-------- (rv)
Det här uttalandet är ju nästan i klass med foliets AH-liknelser.
- Inlägg 42
Redvictory skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Nästa steg i forumrassarnas ökenvandring är väl att vi ska tycka synd att A.H. tvingades begå självmord. Ve den vänster som inte fäller krokodiltårar över detta....
Ni alliansanhängare är ju bra roliga ni! så snart rasisten nazze-Åkesson blir hotad så ställer ni till ett jädrans rabalder! killen är ju en nazzemartyr så han bör väl fatta att han har många som ogillar honom! men att Olof Palme och Anna Lindh blev mördade (jag anar av vilka) då tycker ni det är helt ok! vilka högerpolitiker har blivit mördade i Sverige??? just det! går vi efter statistik så kan de känna sig lugna! vänstersidan däremot bör vara på sin vakt för det finns en jädrans massa högerpsykon som går lös!
Du kan ju säkert länka till när alla högerdebattörer här tyckte att det var ok när Anna Lindh eller Olof Palme blev mördade. Sedan är det ingen här som ens har ifrågasatt om Jimmie Åkesson är populär eller inte Det är inyte vad tråden handlar om. Men du är troligtvis för dum för att förstå skillnaden. Fisten förstod vilket ju är bra. Han förstod att det aldrig är ok att mordhota folkvalda politiker även om det är en meningsmotståndare .
Senast ändrad av Thetaxpayer den 2012-05-26, 17:10, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 43
RedMentalCase skrev:----------men att Olof Palme och Anna Lindh blev mördade (jag anar av vilka) då tycker ni det är helt ok!-------- (rv)
Du missade det bästa!...."det finns en jädrans massa högerpsykon som går lös!"
- Inlägg 44
Redvictory skrev:RedMentalCase skrev:----------men att Olof Palme och Anna Lindh blev mördade (jag anar av vilka) då tycker ni det är helt ok!-------- (rv)
Det är ju trots allt troligen sant. Men jag har läst att det finns 10 falt fler vänsterpsykon som går lösa.
- Inlägg 45
Thetaxpayer skrev:Redvictory skrev:RedMentalCase skrev:----------men att Olof Palme och Anna Lindh blev mördade (jag anar av vilka) då tycker ni det är helt ok!-------- (rv)
Det är ju trots allt troligen sant. Men jag har läst att det finns 10 falt fler vänsterpsykon som går lösa.
Bevisligen inte så många så att de lyckats mörda en högerpolitiker! sen har vi er Högernazzepsyko Breivik i Norge! och Lasermannen mfl i Sverige
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 46
Snipern:
Vad är det för sorts fråga, egentligen? Åkesson får skylla sig själv.
Han har rottrådar tillbaks till svensk nazism. Är inte alla nazister
några som du fördömer?
har alla inte ett människovärde för dig?
Vad är det för sorts fråga, egentligen? Åkesson får skylla sig själv.
Han har rottrådar tillbaks till svensk nazism. Är inte alla nazister
några som du fördömer?
Thrakath- Antal inlägg : 225
- Inlägg 47
Att hota eller utsätta folk för våld är INTE okej, man BEHÖVER INTE hålla med dom, man kan till och med avsky dom. Om man inte har problem med Kartellen´s åsikter och logotype (texten "Dead assholes can't vote" och en bild med två stiliserade figurer som misshandlar en tredje som det står SD i vitt på") så kan man inta ha problem med att ta samma logotype och byta ut bilden mot en bild på Utöya tex. Jävla nötter!
- Inlägg 48
Thrakath skrev:Att hota eller utsätta folk för våld är INTE okej, man BEHÖVER INTE hålla med dom, man kan till och med avsky dom. Om man inte har problem med Kartellen´s åsikter och logotype (texten "Dead assholes can't vote" och en bild med två stiliserade figurer som misshandlar en tredje som det står SD i vitt på") så kan man inta ha problem med att ta samma logotype och byta ut bilden mot en bild på Utöya tex. Jävla nötter!
Problemet här är väl att Secrist, trådstartaren, har starka SD sympatier och väljer bekvämt att blunda för det högerextrema våldet i Sverige (14 politiska MORD) och vill istället att vi ska fälla krokodiltårar över pajasen Åkesson.
- Inlägg 49
Redvictory skrev:Thetaxpayer skrev:Redvictory skrev:RedMentalCase skrev:----------men att Olof Palme och Anna Lindh blev mördade (jag anar av vilka) då tycker ni det är helt ok!-------- (rv)
Bevisligen inte så många så att de lyckats mörda en högerpolitiker! sen har vi er Högernazzepsyko Breivik i Norge! och Lasermannen mfl i Sverige
Du, Infra, Berra och KTR verkar ju av någon outgrundlig anledning gå lösa. Bara för att nämna flera en de du nämnde som för övrigt bestod i en fd vänsterpartist en helgalen tempelriddare. Och lösa går de inte heller. Du är ju mer än lovligt korkad.
- Inlägg 50
RedCloud skrev:Thrakath skrev:Att hota eller utsätta folk för våld är INTE okej, man BEHÖVER INTE hålla med dom, man kan till och med avsky dom. Om man inte har problem med Kartellen´s åsikter och logotype (texten "Dead assholes can't vote" och en bild med två stiliserade figurer som misshandlar en tredje som det står SD i vitt på") så kan man inta ha problem med att ta samma logotype och byta ut bilden mot en bild på Utöya tex. Jävla nötter!
Problemet här är väl att Secrist, trådstartaren, har starka SD sympatier och väljer bekvämt att blunda för det högerextrema våldet i Sverige (14 politiska MORD) och vill istället att vi ska fälla krokodiltårar över pajasen Åkesson.
Du glömde att svara på hur många sådana brott som Jimmie Åkesson var skyldig till och varför att det är rätt att han skall kunna mordhotas bara för att han har andra åsikter än extremvänstern. Sedan röstar ju Secrist enligt uppgift på FP vad du än försöker få det till.