Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
RedMentalCase
RedCloud
F.I.S.T
Secrist
Dao
Thetaxpayer
10 posters

PK katastrof

Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

PK katastrof Empty PK katastrof

Inlägg  Thetaxpayer 2012-05-16, 23:59

Reinfeldtcitat nr 1 Ursvenskt är bara barbariet = Ingen reaktion från PK media.

Reinfeldtcitat nr 2. Arbetslöshetssiffrorna för etniska Svenskar mitt i livet är låga = PK katastrof.

Hur är det möjligt? Vad är det för fel på Svensk media?
    Kan det vara att den är vänstervriden? Shocked scratch Very Happy
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

PK katastrof Empty Sv: PK katastrof

Inlägg  Dao 2012-05-17, 00:27

Thetaxpayer skrev:Reinfeldtcitat nr 1 Ursvenskt är bara barbariet = Ingen reaktion från PK media.

Reinfeldtcitat nr 2. Arbetslöshetssiffrorna för etniska Svenskar mitt i livet är låga = PK katastrof.

Låter konstigt, eftersom svensk media är starkt högervriden!

Det första citatet har jag aldrig hört, och kan därmed inte skriva något om. Det andra citatet känner jag dock till mer om, och tycker det är rätt att media ställer honom till svars och ger honom möjlighet att förklara vad han menade.

Detta är alltså inte något som är PK, utan journalisterna gör sitt jobb, helt enkelt.
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

PK katastrof Empty Fel

Inlägg  Secrist 2012-05-17, 00:34

Inte de som skriver. Där har man en kraftig slagsida åt vänster vilket slagits fast i många undersökningar.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2012-05-17, 00:36

Secrist skrev:Låter konstigt, eftersom svensk media är starkt högervriden!

Inte de som skriver. Där har man en kraftig slagsida åt vänster vilket slagits fast i många undersökningar.

De som skriver bestämmer inte innehållet!!! De gör det arbete som de högerstyrda medierna säger åt dem att göra. Detta har slagits fast i många undersökningar.
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2012-05-17, 00:37

Dao skrev:
    Secrist skrev:Låter konstigt, eftersom svensk media är starkt högervriden!

De som skriver bestämmer inte innehållet!!! De gör det arbete som de högerstyrda medierna säger åt dem att göra. Detta har slagits fast i många undersökningar.

Jasså? Var då? Länka gärna till någon av dessa många undersökningar. Kan inte komma ihåg att jag hört om någon.
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2012-05-17, 00:42

Oh my god. En till lost in space tillbaka. Behövde Fisten hjälp måntro?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2012-05-17, 00:43

Secrist skrev:Jasså? Var då? Länka gärna till någon av dessa många undersökningar. Kan inte komma ihåg att jag hört om någon.

Men snälla rara... Känner du inte till att den politiska styrningen av massmedia är överväldigande högervriden. Tidningarna ägs till MINST 80% av högerintressen, vilket påverkar innehållet. På TV äger de flera kanaler, som Axess och TV8, och styr de flesta av de andra kanalerna. I stort sett bara SVT är befriat från denna styrning. Ägarkoncentrationen och allt vad detta innebär för den fria massmedian. HGur kan du ha MISSAT DET???
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2012-05-17, 00:44

Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Reinfeldtcitat nr 1 Ursvenskt är bara barbariet = Ingen reaktion från PK media.

Det första citatet har jag aldrig hört, och kan därmed inte skriva något om. Det andra citatet känner jag dock till mer om, och tycker det är rätt att media ställer honom till svars och ger honom möjlighet att förklara vad han menade.

Detta är alltså inte något som är PK, utan journalisterna gör sitt jobb, helt enkelt.

http://www.dn.se/nyheter/politik/reinfeldt-det-ursvenska-ar-blott-barbari

Var det något som var osant med hans sista citat?
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2012-05-17, 00:46

Dao skrev:
    Secrist skrev:Jasså? Var då? Länka gärna till någon av dessa många undersökningar. Kan inte komma ihåg att jag hört om någon.

Men snälla rara... Känner du inte till att den politiska styrningen av massmedia är överväldigande högervriden. Tidningarna ägs till MINST 80% av högerintressen, vilket påverkar innehållet. På TV äger de flera kanaler, som Axess och TV8, och styr de flesta av de andra kanalerna. I stort sett bara SVT är befriat från denna styrning. Ägarkoncentrationen och allt vad detta innebär för den fria massmedian. HGur kan du ha MISSAT DET???

Du hävdade ju att detta slagits fast i många undersökningar. Då kanske det hade varit på sin plats att länka till någon av alla dessa undersökningar. Eller hittar du bara på? Rolling Eyes
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2012-05-17, 00:56

Secrist skrev:Du hävdade ju att detta slagits fast i många undersökningar. Då kanske det hade varit på sin plats att länka till någon av alla dessa undersökningar. Eller hittar du bara på? Rolling Eyes

Hitta på VAD??? Det jag skrev är allmänt känt!!!

Googla kan du göra själv...
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2012-05-17, 00:58

Dao skrev:
    Secrist skrev:Du hävdade ju att detta slagits fast i många undersökningar. Då kanske det hade varit på sin plats att länka till någon av alla dessa undersökningar. Eller hittar du bara på? Rolling Eyes

lol! Samma gamla Dao. Fortfarande svarslös så fort man granskar hans påståenden. Eller är du en förklädd RC? Han lider av exakt samma symptom.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2012-05-17, 01:05

Secrist skrev:
    Dao skrev:

lol! Samma gamla Dao. Fortfarande svarslös så fort man granskar hans påståenden. Eller är du en förklädd RC? Han lider av exakt samma symptom.

VAD skulle jag vara svarslös på??? Jag har ju liksom svarat på det du frågar. Det är en länk du frågar efter, och jag har ingen lust att googla åt dig självklarheter!

Märker att du inte förändrats nämvärt sedan jag var här förut... Svårt att få dina fördomar att fungera till fakta igen, eller? Smile
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2012-05-17, 01:07

Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:

VAD skulle jag vara svarslös på??? Jag har ju liksom svarat på det du frågar. Det är en länk du frågar efter, och jag har ingen lust att googla åt dig självklarheter!

Märker att du inte förändrats nämvärt sedan jag var här förut... Svårt att få dina fördomar att fungera till fakta igen, eller? Smile

Det är kotym att lägga en länk för att styrka ett påstående. Inte vifta bort med att "googla får du göra själv". Det brukar vara ett tydligt tecken på att man inte har fast mark under fötterna.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2012-05-17, 01:13

Secrist skrev:Det är kotym att lägga en länk för att styrka ett påstående. Inte vifta bort med att "googla får du göra själv". Det brukar vara ett tydligt tecken på att man inte har fast mark under fötterna.

Att skrika efter länk när man saknar argument är annars en annan utmärkt metod! Smile

Speciellt om det är självklarheter som man inte vill acceptera!

Men jag ser vad du vill göra igen här. Följer man inte dina ståndpunkter eller sanningar, så förstör du debatten. Kom igen när du har något, istället för att spela martyr...
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2012-05-17, 01:16

Dao skrev:
    Secrist skrev:Det är kotym att lägga en länk för att styrka ett påstående. Inte vifta bort med att "googla får du göra själv". Det brukar vara ett tydligt tecken på att man inte har fast mark under fötterna.

Att skrika efter länk när man saknar argument är annars en annan utmärkt metod! Smile

Men jag ser vad du vill göra igen här. Följer man inte dina ståndpunkter eller sanningar, så förstör du debatten. Kom igen när du har något, istället för att spela martyr...

Med andra ord så kan vi nog vara överens om att du inte kunde styrka dina påståenden utan försöker pladdra bort det. Så förvånad jag blir.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2012-05-17, 01:17

Secrist skrev:
    Dao skrev:

Med andra ord så kan vi nog vara överens om att du inte kunde styrka dina påståenden utan försöker pladdra bort det. Så förvånad jag blir.

När har du NÅGONSIN styrkt ett påstående eller stått för dina åsikter MR onliner´?
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2012-05-17, 01:19

F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:

När har du NÅGONSIN styrkt ett påstående eller stått för dina åsikter MR onliner´?

Alltid när det frågas efter det. Jag har aldrig viftat bort någon med "googla får du göra själv".
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2012-05-17, 01:20

Secrist skrev:

Alltid när det frågas efter det.

Nej ! Rolling Eyes
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2012-05-17, 01:23

F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:

Alltid när det frågas efter det.

Nej ! Rolling Eyes

Antingen lider du av minnessvårigheter, blandar ihop mig med någon annan eller så tramsar du bara.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2012-05-17, 01:25

Secrist skrev:

Antingen lider du av minnessvårigheter,
    '
    Nej !

Secrist skrev:
    blandar ihop mig med någon annan
    '
    Nej !

Secrist skrev:
    eller så tramsar du bara.

'
    Nej !
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2012-05-17, 01:27

F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:

Antingen lider du av minnessvårigheter,
    '
    Nej !

Secrist skrev:
    blandar ihop mig med någon annan
    '
    Nej !

Secrist skrev:
    eller så tramsar du bara.

'
    Nej !

Alltså hittar du bara på. Så förvånad jag blir. Styrk gärna dina påståenden. Lycka till.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2012-05-17, 01:27

Secrist skrev:Alltid när det frågas efter det. Jag har aldrig viftat bort någon med "googla får du göra själv".

Kanske ingen kommer med sådana bortförklaringar för debattförstörelse som du gör???

Alla har inte en massa länkar att slänga fram jämt och ständigt. Sådant är omöjligt. Det enda jag vet är att massmedia är högerstyrt, speciellt dagstidningarna. Vad journalister tycker politiskt, senaste rapporten om detta verkar det vara mp de flesta föredrog (ja, det får du googla fram själv om du vill läsa om), spelar liksom ingen större roll, då det inte är de som bestämmer tidningens, eller TV-sändningarnas, innehåll!!!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2012-05-17, 01:30

Secrist skrev:

Alltså hittar du bara på.

Nej !

Secrist skrev:Så förvånad jag blir.

det förvånar mig inte

Secrist skrev:Styrk gärna dina påståenden. Lycka till.

Det går inte att leta rätt på något som inte finns, dvs ett inlägg där Secrist står för sina åsikter, och leder i bevis sina påståenden
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2012-05-17, 01:36

F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:

Alltså hittar du bara på.

Nej !

Secrist skrev:Så förvånad jag blir.

det förvånar mig inte

Secrist skrev:Styrk gärna dina påståenden. Lycka till.

Det går inte att leta rätt på något som inte finns, dvs ett inlägg där Secrist står för sina åsikter, och leder i bevis sina påståenden

Det borde väl inte vara så svårt att hitta exempel på det om det funnits några. Det borde ju finnas massvis. Försök igen.

Du får mig att tänka på denna klassiska scen. Very Happy

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2012-05-17, 08:04

Googla kan du göra själv...(till secrist)

Han kan ju inte det.....

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 07:16