till hans nådige majestät Konungen!
Hoppas regeringen höjer apanaget och skär ner på antalet somalier. Det vore en bra present.
Hoppas regeringen höjer apanaget och skär ner på antalet somalier. Det vore en bra present.
Kakmonstret skrev:till hans nådige majestät Konungen!
F.I.S.T skrev:När Monarkin är nedmonterad, och kungafamiljen skaffat sig jobb, eller bidrar på annat vis, om inte de av humanitära själ då förståss, inte klarar av att jobba, vilket finns stor risk för..... DÅ, ska jag gratulera honom !
SiP skrev:Förstår till fullo att Infra och RC går igång på bilder som visar självmord, inget nytt under den solen, sjukdomsbilden de har är nog bortom läkarvetenskapens kunnande..
Sen kan jag inte säga att jag hyllar Kungen, han är dock bara en människa som fötts in i en roll som är förlegad...
ericTheDog skrev:SiP skrev:Förstår till fullo att Infra och RC går igång på bilder som visar självmord, inget nytt under den solen, sjukdomsbilden de har är nog bortom läkarvetenskapens kunnande..
Sen kan jag inte säga att jag hyllar Kungen, han är dock bara en människa som fötts in i en roll som är förlegad...
Japp, han är en människa, men det är väl inte så bara? Han är ju iallafall ingen vänstermupp.
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:SiP skrev:Förstår till fullo att Infra och RC går igång på bilder som visar självmord, inget nytt under den solen, sjukdomsbilden de har är nog bortom läkarvetenskapens kunnande..
Japp, han är en människa, men det är väl inte så bara? Han är ju iallafall ingen vänstermupp.
Pst: eTd du räknas inte längre som seriös och läsvärd!du vill ju inte vara här egentligen ju!
//Niklas
F.I.S.T skrev:När Monarkin är nedmonterad, och kungafamiljen skaffat sig jobb, eller bidrar på annat vis, om inte de av humanitära själ då förståss, inte klarar av att jobba, vilket finns stor risk för..... DÅ, ska jag gratulera honom !
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:När Monarkin är nedmonterad, och kungafamiljen skaffat sig jobb, eller bidrar på annat vis, om inte de av humanitära själ då förståss, inte klarar av att jobba, vilket finns stor risk för..... DÅ, ska jag gratulera honom !
Själ?...hahahahaha
redalert skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:När Monarkin är nedmonterad, och kungafamiljen skaffat sig jobb, eller bidrar på annat vis, om inte de av humanitära själ då förståss, inte klarar av att jobba, vilket finns stor risk för..... DÅ, ska jag gratulera honom !
Själ?...hahahahaha
Killen är ingen mästare i att stava heller precis som dao med andra ord!
Vänstermuppar tycks lida av dyslexi hela bunten!