SIPP:
att tro på det) när du valde att släcka ner ditt forum. Observera att valet var ditt och jag ställde inte ens några förslag av den sorten. Du ensam, kunde göra vad du ville med ditt förbannade forum - och det gjorde du också. I dag förstår alla att du valde att göra det du gjorde för att du efter att ha utplånat motbevisen skulle kunna sitta och anklaga mig för vad som helst i stort sett. Svinigt så det förslår ska jag säga.
Jasså du slår dig för bröstet din lögnare. Skyllde du kanske inte på mig (och fick t o m folksitter inte och skyller ifrån mig
att tro på det) när du valde att släcka ner ditt forum. Observera att valet var ditt och jag ställde inte ens några förslag av den sorten. Du ensam, kunde göra vad du ville med ditt förbannade forum - och det gjorde du också. I dag förstår alla att du valde att göra det du gjorde för att du efter att ha utplånat motbevisen skulle kunna sitta och anklaga mig för vad som helst i stort sett. Svinigt så det förslår ska jag säga.
Tror du inte de drunknar på vägen då. Det är långt att simma. kanske hade vart bättre att som du själv uttrycker det "deporteras".med deportering av judarna till ett radioaktivt område i Nevadaöken vill utrota judarna genom att ge dem cancer
Vilket är bäst: 1) att de provspränger sina 200 kärnvapenstridsspetsar i ett redan radiaksmittat område än att dom 2)spränger på jungfruerlig mark i Europas närhet? BTW: Det finns bara en Nazze här inne och det är du. Sniper är din egen lilla Göbbels! [quote]radioaktivt område...............ge dom cancer