Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Thetaxpayer
RedCloud
Infra
7 posters

    USA tar inget ansvar för sina offer.

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    USA tar inget ansvar för sina offer. - Sida 2 Empty Sv: USA tar inget ansvar för sina offer.

    Inlägg  Infra 2012-04-30, 11:22

    SIPP:
    sitter inte och skyller ifrån mig
    Jasså du slår dig för bröstet din lögnare. Skyllde du kanske inte på mig (och fick t o m folk
    att tro på det) när du valde att släcka ner ditt forum. Observera att valet var ditt och jag ställde inte ens några förslag av den sorten. Du ensam, kunde göra vad du ville med ditt förbannade forum - och det gjorde du också. I dag förstår alla att du valde att göra det du gjorde för att du efter att ha utplånat motbevisen skulle kunna sitta och anklaga mig för vad som helst i stort sett. Svinigt så det förslår ska jag säga.


    med deportering av judarna till ett radioaktivt område i Nevadaöken vill utrota judarna genom att ge dem cancer
    Tror du inte de drunknar på vägen då. Det är långt att simma. kanske hade vart bättre att som du själv uttrycker det "deporteras". Laughing

    radioaktivt område...............ge dom cancer
    Vilket är bäst: 1) att de provspränger sina 200 kärnvapenstridsspetsar i ett redan radiaksmittat område än att dom 2)spränger på jungfruerlig mark i Europas närhet? BTW: Det finns bara en Nazze här inne och det är du. Sniper är din egen lilla Göbbels! Very Happy [quote]
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    USA tar inget ansvar för sina offer. - Sida 2 Empty Sv: USA tar inget ansvar för sina offer.

    Inlägg  Infra 2012-04-30, 11:32

    Sniperace skrev:undrar vem som är rastänkendse med sitt orerande om at JUDAR ska förflyttas till nevadaöknen.....
    får de inte vara kvar där de är?

    men javisst, det han inriktar sig är ju hamaz charter där det klart och tydligt står att dessa ska utrotas och dödas varhelst i världen de befinner sig.....

    Nå infra, anser du att sådant SKA strykas ur deras stadgar?
    Nää.
    Så här det: Araberna sägs vilja jaga israelerna ut i havet. Så långt tycker inte jag man behöver jaga dom. Jag föreslår att jakten slutar vid Medelhavets strand. Där kan jänkarna som patrullerar världshaven med sina kanonbåtar komma till undsättning och skeppa över sina vänner till USA. Där erbjuder jänkarna sina goda vänner Herrefolket, litet lebensraum i lämplig öken. Förslagsvis Nevadaöknen. De är ju kända för att få öknen att blomma. Laughing
    Här har de också gott om plats att utvidga till det Storisrael som varje sant mosaiskt troende när som en våt dröm i sitt hjärta. Här kan de också provspränga sina 200 kärnstridsspetsar. Det borde inte vålla så stor skada ty
    Nevadaöknen är ju redan radiaksmittad efter inhemska atombombsprov. Här i
    öknen skulle de finna ro bland vänner och känna sig hemma som på mammas gata.
    Inget kiv - inget split - inga fientligheter. Skulle dom få allt för långsamt och tråkigt så kan de väl alltid leta rätt på nån indianstam i förskingringen som de etniskt kan fördriva för hemkänslans skull. Laughing

    Detta var min originaltext, sista meningen undantagen. Den tillkom senare som ett litet sarkastiskt skämt. Laughing Nu ska SIPP visa oss var nånstans i denna text det står "deportera"? Laughing



    lol!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    USA tar inget ansvar för sina offer. - Sida 2 Empty Sv: USA tar inget ansvar för sina offer.

    Inlägg  SiP 2012-04-30, 19:18

    [quote="Infra"]SIPP:
    sitter inte och skyller ifrån mig
    Jasså du slår dig för bröstet din lögnare. Skyllde du kanske inte på mig (och fick t o m folk
    att tro på det) när du valde att släcka ner ditt forum. Observera att valet var ditt och jag ställde inte ens några förslag av den sorten. Du ensam, kunde göra vad du ville med ditt förbannade forum - och det gjorde du också. I dag förstår alla att du valde att göra det du gjorde för att du efter att ha utplånat motbevisen skulle kunna sitta och anklaga mig för vad som helst i stort sett. Svinigt så det förslår ska jag säga.


    med deportering av judarna till ett radioaktivt område i Nevadaöken vill utrota judarna genom att ge dem cancer
    Tror du inte de drunknar på vägen då. Det är långt att simma. kanske hade vart bättre att som du själv uttrycker det "deporteras". Laughing

    radioaktivt område...............ge dom cancer
    Vilket är bäst: 1) att de provspränger sina 200 kärnvapenstridsspetsar i ett redan radiaksmittat område än att dom 2)spränger på jungfruerlig mark i Europas närhet? BTW: Det finns bara en Nazze här inne och det är du. Sniper är din egen lilla Göbbels! Very Happy

    Nu var det ju så att jag inte ville stå som värd för dina avskyvärda värderingar som kan jämnföras med vad nazismen ville uppnå, så att FS släcktes ned var helt och fullt ditt fel, hade PM kontakt med ett flertal innan jag släckte så det finns ett flertal som vet att orsaken var din antisemitism och inget annat..

    Och att du nu vill dränka dom påvisar bara att du är helt i linje med vad Hitler ville uppnå, att du är en nasse råder liksom inget tvivel om, alla som kan läsa ser det, att dina "vänner" stenkastarvänstern inte har "sett" det du har skrivit påvisar också deras tysta medgivande på din lösning på "judeproblemet", äckliga djävla nassar som springer med armen i vädret framför bilder på er husgud Hitler...FY FAN!!!

    Sponsored content


    USA tar inget ansvar för sina offer. - Sida 2 Empty Sv: USA tar inget ansvar för sina offer.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 06:45