Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-04-28, 10:43

    Munnen så går det tillbaka ner i källaren, prata på mer stammande Löven, det gynnar Alliansen
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Sv: Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  RedCloud 2012-04-28, 10:48

    Gilla läget, rasistäckel:

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Ipsos
    (du är så jävla ägd, rasistäckel)
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Sv: Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  redalert 2012-04-28, 12:02

    Som man ropar får man svar, kommunistäckel! Evil or Very Mad

    Big Dick har ju inte vett att ge dig en känga så jag får ju utföra slaskgörat istället! Evil or Very Mad
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Sv: Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  RedCloud 2012-04-28, 12:05

    Big Dick har ju inte vett att ge dig en känga så jag får ju utföra slaskgörat istället!

    Liten förfördelad gosse fortsätter att ynka, och ynka, och ynka, och.....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty vi minns ju hur det gick 2010.....

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-04-28, 12:42

    RedCloud skrev:Gilla läget, rasistäckel:

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Ipsos
    (du är så jävla ägd, rasistäckel)

    Ser du Alliansen mot oppositionens 4 partier i en grupp, S,V,Mp & SD i ett lag......
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Sv: Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  RedCloud 2012-04-28, 12:43

    Ser du Alliansen mot oppositionens 4 partier i en grupp, S,V,Mp & SD i ett lag....

    [fniss] Nä, gör du ?

    SD är ett högerparti med rötterna i din favoritideologi, nazismen,......

    Gilla läget, rasistäckel.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Sv: Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  RedMentalCase 2012-04-28, 12:44

    Familjen form/kackerlacka verkar ha ännu en problematisk dag idag, kan ingen familjeterapeft ta tag i dem?


    Senast ändrad av RedMentalCase den 2012-04-28, 13:41, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Sv: Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  RedCloud 2012-04-28, 12:49

    RedMentalCase skrev:Familjen form/kackerlacka verkar ha ännu en problematisk dag idag, kan ingen familjeterapuet ta tag i dem?

    Hur går det själv med din angermanagement-terapi ?

    Den funkar inte va ?
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Sv: Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  DirtyDog 2012-04-28, 14:53

    RedCloud skrev:
    Ser du Alliansen mot oppositionens 4 partier i en grupp, S,V,Mp & SD i ett lag....

    [fniss] Nä, gör du ?

    SD är ett högerparti med rötterna i din favoritideologi, nazismen,......

    Gilla läget, rasistäckel.
    Alla rasister gillar väl läget?
    De kan precis som nu avgöra vem som styr och V har gått tillbaka till samma siffror som vi valet och uppgången för S har vänt. Jo, de gillar nog läget även om vi inom alliansen inte gärna vill uppleva ytterligare en regeringsperiod med SD som tungan på vågen.

    Egentligen vore det lite komiskt ifall dagens siffror blev ett valresultat. S skulle göra allt för att locka röster från alliansen och tvingas till samarbete med SD för att kunna göra någonting överhuvudtaget. Laughing
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Sv: Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  RedCloud 2012-04-28, 14:55

    och tvingas till samarbete med SD

    precis som dagens högerregim...... bounce bounce bounce
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Sv: Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  RedMentalCase 2012-04-28, 14:56

    Men enligt intelligentian i familjen kommer ju alliansen at regera vidare på dessa siffror, så varför jublar de?

    ( varför frågar jag så dumt?)
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Sv: Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  RedCloud 2012-04-28, 14:59

    varför frågar jag så dumt?

    För att du är en av få som gör skäl för sitt nick: mentalfall
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Sv: Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  redalert 2012-04-28, 16:01

    RedMentalCase skrev:Men enligt intelligentian i familjen kommer ju alliansen at regera vidare på dessa siffror, så varför jublar de?

    ( varför frågar jag så dumt?)

    Tror inte de begriper bättre sad but true! Rolling Eyes

    Sponsored content


    Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar.... Empty Sv: Vad var det jag sa, så fort sossepatrasket öppnar....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-29, 10:02