Sedan ta skotern över till Berntan och hans kokare.
//Niklas
Hem går du väl hoppas jagberralarzon skrev:Sedan ta skotern över till Berntan och hans kokare.
//Niklas
Sniperace skrev:ja, och det är dessutom FREDAGEN DEN TRETTONDE
berralarzon skrev:Sniperace skrev:ja, och det är dessutom FREDAGEN DEN TRETTONDE
Går njaa här skidas det nersförsbacke hela vägen
Förövrigt händer det mindre olyckor fredag 13 vanligast är det måndagar som är otursdagar bara att följa vad seel skriver på en måndag härinne.
//Niklas
Sniperace skrev:berralarzon skrev:Sniperace skrev:ja, och det är dessutom FREDAGEN DEN TRETTONDE
Går njaa här skidas det nersförsbacke hela vägen
Förövrigt händer det mindre olyckor fredag 13 vanligast är det måndagar som är otursdagar bara att följa vad seel skriver på en måndag härinne.
//Niklas
att det händer färre olyckor beror väl på att folk är försiktiga pga att det är fredagen den trettonde.
I och för sig, men drygt 700 år för sent för att behöva oroa sigSniperace skrev:ja, och det är dessutom FREDAGEN DEN TRETTONDE
berralarzon skrev:Går njaa här skidas det nersförsbacke hela vägen
formsvackan skrev:berralarzon skrev:Går njaa här skidas det nersförsbacke hela vägen
Då gäller det att behålla skorna på. I sin bok Dans till svart pipa beskriver Mezz Mezzrow hur jäkla illa det annars kan gå. Han hade fått en sten i ena skon, satte sig ner på ena räcket, tog av sig skon - då kom tåget. Han konstaterade efteråt att när han för första gången på flera månader tog av sig skorna höll han på att bli överkörd av tåget. Den risken tänkte han inte ta en gång till. Skorna får sitta på !berralarzon skrev:formsvackan skrev:berralarzon skrev:Går njaa här skidas det nersförsbacke hela vägen
Om det blir tö! får jag ta "stambanan" hem lite långt mellan trappräckena bara.
//Niklas
Regndrottning skrev:
Jaha... det är fredag. *suck*
Denna helg är jag gräsänka och har inte mycket att glädjas åt. Det är tomt, tyst och trist hemma....
formsvackan skrev:Då gäller det att behålla skorna på. I sin bok Dans till svart pipa beskriver Mezz Mezzrow hur jäkla illa det annars kan gå. Han hade fått en sten i ena skon, satte sig ner på ena räcket, tog av sig skon - då kom tåget. Han konstaterade efteråt att när han för första gången på flera månader tog av sig skorna höll han på att bli överkörd av tåget. Den risken tänkte han inte ta en gång till. Skorna får sitta på !berralarzon skrev:formsvackan skrev:berralarzon skrev:Går njaa här skidas det nersförsbacke hela vägen
//Niklas
NEJ ! Den boken ska inte barn läsa.berralarzon skrev:formsvackan skrev:Då gäller det att behålla skorna på. I sin bok Dans till svart pipa beskriver Mezz Mezzrow hur jäkla illa det annars kan gå. Han hade fått en sten i ena skon, satte sig ner på ena räcket, tog av sig skon - då kom tåget. Han konstaterade efteråt att när han för första gången på flera månader tog av sig skorna höll han på att bli överkörd av tåget. Den risken tänkte han inte ta en gång till. Skorna får sitta på !berralarzon skrev:formsvackan skrev:berralarzon skrev:Går njaa här skidas det nersförsbacke hela vägen
//Niklas
Som jag har hållit mina barn undan från stambanan! ska be dom läsa detta av Mezz Mezzov!
//Niklas
formsvackan skrev:NEJ ! Den boken ska inte barn läsa.berralarzon skrev:formsvackan skrev:Då gäller det att behålla skorna på. I sin bok Dans till svart pipa beskriver Mezz Mezzrow hur jäkla illa det annars kan gå. Han hade fått en sten i ena skon, satte sig ner på ena räcket, tog av sig skon - då kom tåget. Han konstaterade efteråt att när han för första gången på flera månader tog av sig skorna höll han på att bli överkörd av tåget. Den risken tänkte han inte ta en gång till. Skorna får sitta på !berralarzon skrev:formsvackan skrev:berralarzon skrev:Går njaa här skidas det nersförsbacke hela vägen
//Niklas
Som jag har hållit mina barn undan från stambanan! ska be dom läsa detta av Mezz Mezzov!
//Niklas
Thrakath skrev:Fredag den 13, ja det blir nog en otursdag för min moster. Jag har några papper som hon måste ta del av i egenskap av min närmsta anhörig.
Det vankas bestämt "Skogstjärnan". Mums.berralarzon skrev:Dax att handla hem från Frazzes korvkisok hela menyn beställ sedan vänta in kastrullhäxan med smågärsarna, skölja ner det hela med norrlandguld frugan lite vin beställt i affären, ja det finns sådana ombud kvar trots alliansens yxor.
//Niklas
berralarzon skrev:Dax att handla hem från Frazzes korvkisok hela menyn beställ sedan vänta in kastrullhäxan med smågärsarna, skölja ner det hela med norrlandguld frugan lite vin beställt i affären, ja det finns sådana ombud kvar trots alliansens yxor.
//Niklas
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Dax att handla hem från Frazzes korvkisok hela menyn beställ sedan vänta in kastrullhäxan med smågärsarna, skölja ner det hela med norrlandguld frugan lite vin beställt i affären, ja det finns sådana ombud kvar trots alliansens yxor.
//Niklas
Kokare????
Smiter du från skatten? Är det din grädde på moset?
berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Dax att handla hem från Frazzes korvkisok hela menyn beställ sedan vänta in kastrullhäxan med smågärsarna, skölja ner det hela med norrlandguld frugan lite vin beställt i affären, ja det finns sådana ombud kvar trots alliansens yxor.
//Niklas
Kokare????
Smitare nope, här allt betalt och skattat av Ber
ntan! den enda som erkänt att han/hon stjäl av oss andra är rmc/neolib!
//Niklas
Sniperace skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Dax att handla hem från Frazzes korvkisok hela menyn beställ sedan vänta in kastrullhäxan med smågärsarna, skölja ner det hela med norrlandguld frugan lite vin beställt i affären, ja det finns sådana ombud kvar trots alliansens yxor.
//Niklas
Kokare????
//Niklas
jag tror han syftar på berntan och hans kokare, dvs misstanke om hembränt, dricker du hembränt smiter du från skatter menar han.
och det är ju rätt, men så hemsk är du väl inte att du dricker hembränt eller röker smuggelcigg
Det begriper du väl att han inte gör. Dummer.Sniperace skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Dax att handla hem från Frazzes korvkisok hela menyn beställ sedan vänta in kastrullhäxan med smågärsarna, skölja ner det hela med norrlandguld frugan lite vin beställt i affären, ja det finns sådana ombud kvar trots alliansens yxor.
//Niklas
Kokare????
//Niklas
jag tror han syftar på berntan och hans kokare, dvs misstanke om hembränt, dricker du hembränt smiter du från skatter menar han.
och det är ju rätt, men så hemsk är du väl inte att du dricker hembränt eller röker smuggelcigg
Är det möjligen borgensförbindelser?Thrakath skrev:Fredag den 13, ja det blir nog en otursdag för min moster. Jag har några papper som hon måste ta del av i egenskap av min närmsta anhörig.