Ska bli kul att följa "gubben", denna man har gjort mycket bra på & utanför golfbanan.
Vore en dröm att få sätta sin fot på anrika Augusta banan.
Glöm inte att ta med dig järnfemman, bara.Sossar ee lata skrev:Ska bli kul att följa "gubben", denna man har gjort mycket bra på & utanför golfbanan.
WORD!lazy skrev:När jag växte upp så var två saker heliga för min pappa, det ena var golf och det andra var tennis, efter att ha genomlidit dessa två på plats så kan jag ärligt säga att det finns två sporter/spel som jag avskyr mer än ngt annat. Det tar ju för f-n aldrig slut!
Infra skrev:WORD!lazy skrev:När jag växte upp så var två saker heliga för min pappa, det ena var golf och det andra var tennis, efter att ha genomlidit dessa två på plats så kan jag ärligt säga att det finns två sporter/spel som jag avskyr mer än ngt annat. Det tar ju för f-n aldrig slut!
lazy skrev:När jag växte upp så var två saker heliga för min pappa, det ena var golf och det andra var tennis, efter att ha genomlidit dessa två på plats så kan jag ärligt säga att det finns två sporter/spel som jag avskyr mer än ngt annat. Det tar ju för f-n aldrig slut!
Sossar ee lata skrev:lazy skrev:När jag växte upp så var två saker heliga för min pappa, det ena var golf och det andra var tennis, efter att ha genomlidit dessa två på plats så kan jag ärligt säga att det finns två sporter/spel som jag avskyr mer än ngt annat. Det tar ju för f-n aldrig slut!
Ligger kanske lite i vad du säger, men när Mr couples är med så kolla jag.
Visst, som så mycket annat i din världSossar ee lata skrev:Ska bli kul att följa "gubben", denna man har gjort mycket bra på & utanför golfbanan.