Infra skrev:WORD!Regndrottning skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Nu slirar du svårt på sanningen igen, Snipern. Du har redan erkänt i enSniperace skrev:Infra skrev:
Den tekniken och logiken använder du dig av dagligen då du ska
karaktärisera muslimer och andra invandrare. Förresten röstar
du på SD. Du är botten, Snipern!
nej, det är ju precis vad jag inte gör,m jag har hela tiden klargjort att de jag hatar är just ISLAMISTERNA, inte muslimerna.
och nej, jag röstar inte på SD, det vore mig fjärran, hittills har alla de etablerade partierna utom V fått min röst någon gång antingen i kommun eller riksdagsvalet, men aldrig SD, vid de senaste två valen röstade jag på KD, men du har säkert s årt för bokstäver eller?
annan tråd vid ett annat tillfälle att du röstade på SD i åtminstone ett av valen.
Det står du nu inte för längre ty det går emot din falska agenda att framstå
som en hyvens och ärlig hedersknyffel, en rekorderlig och politisk korrekt
medborgare i alla avseenden. Du är en falsk zionist Snipern. Falsk!
Nej, det har jag INTE gjort, nu bevisades du fara med lögn, så se till att göra avbön eller be om ursäkt för att du "misstog" dig...
är du ärlig nog att göra det? tyvärr tror jag INTE det
*ASG*
Kommer från mannen som inte kan erkänna egna fel och brister! Ej heller svara på frågor som ställs till honom. Men andra skall göra avbön?
Detta är dagens gladaste skratt!
Tack Sniper!
Att få ett "WORD" från dig måste vara som att få ett nackskott..
Och när vi ändå pratar om Hitler och nazismen Infra, hur är det med islamisternas nazze dyrkande??