HSB:s kungsord: "Låt dom koka i sin egen soppa":
http://svtplay.se/v/2760152/persson_lat_regeringen_koka_i_sin_egen_soppa
http://svtplay.se/v/2760152/persson_lat_regeringen_koka_i_sin_egen_soppa
Kloka ord förvisso. Dom kan kosta Reinfeldt makten.Secrist skrev:Idag avrådde han också från ett rödgrönt samarbete. Kloka ord.
Infra skrev:Kloka ord förvisso. Dom kan kosta Reinfeldt makten.Secrist skrev:Idag avrådde han också från ett rödgrönt samarbete. Kloka ord.
Jag bara älskar den där tillkämpat lugna tonen du använder då dui berör ämnet "Reinfeldt förlorar makten". Ha ha ha ha ha haSecrist skrev:Infra skrev:Kloka ord förvisso. Dom kan kosta Reinfeldt makten.Secrist skrev:Idag avrådde han också från ett rödgrönt samarbete. Kloka ord.
Måhända. Men han signalerar i alla fall att han inte vill se sossarna binda upp sig till varken Mp eller V. De kommer i så fall att fiska efter framförallt Centern.
Secrist skrev:Infra skrev:Kloka ord förvisso. Dom kan kosta Reinfeldt makten.Secrist skrev:Idag avrådde han också från ett rödgrönt samarbete. Kloka ord.
Måhända. Men han signalerar i alla fall att han inte vill se sossarna binda upp sig till varken Mp eller V. De kommer i så fall att fiska efter framförallt Centern.
Infra skrev:Jag bara älskar den där tillkämpat lugna tonen du använder då dui berör ämnet "Reinfeldt förlorar makten". Ha ha ha ha ha haSecrist skrev:Infra skrev:Kloka ord förvisso. Dom kan kosta Reinfeldt makten.Secrist skrev:Idag avrådde han också från ett rödgrönt samarbete. Kloka ord.
Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Kloka ord förvisso. Dom kan kosta Reinfeldt makten.Secrist skrev:Idag avrådde han också från ett rödgrönt samarbete. Kloka ord.
Här gör du dig skyldig till en grov missbedömning. Det är inte alls vad HSB säger. Han menar helt enkelt att valrörelsen går bättre om inget parti ur blocket på förhand binder sig för ett gemensamt program. Däremot är det fritt frasm efter en valseger att bilda vilka koalitioner som helst. Just här delar jag hans bedömning. Valrörelsen går smidigare.
Infra skrev:Jag bara älskar den där tillkämpat lugna tonen du använder då dui berör ämnet "Reinfeldt förlorar makten". Ha ha ha ha ha haSecrist skrev:Infra skrev:Kloka ord förvisso. Dom kan kosta Reinfeldt makten.Secrist skrev:Idag avrådde han också från ett rödgrönt samarbete. Kloka ord.
Vi vet väl ännu inte vem som tagit initiativet till separationen (obs! Ej skiljsmässa!) eller varför. Det enda vi kan se är att Fredrik är bättre på att hålla masken då han skämtar och skojar lika mycket som tidigare. Fillipa ser dock numera väldigt sorgsen ut.Redvictory skrev:Först förlorar han frun till en annan man sen makten till de rödgröna! kan det bli bättre
PE Dal skrev:[i]"""Först förlorar han frun till en annan man sen makten till de rödgröna! kan det bli bättre """[/i
Ja det gick ju inte så bra för Göran, men nu är han rik godsägarpamp, och gift med Spritbolagets överbetalda pensionist! Den rödgröna soppsörjan slapp hen lyckligtvis
Jo, men du förutsatte kanske att Redvictory är utrustad med en hjärna, vilket var ett misstag.PE Dal skrev:"""Förklädd till sosse lura halva sveriges befolkning bytte upp sig till en bättre fru och blev godsägare och nu går han på ägorna med sitt moderata dryga flin """
Precis,precis vad jag ju skrev.