Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Vad säger Red C & infra om detta??

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad säger Red C & infra om detta?? Empty Vad säger Red C & infra om detta??

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-21, 22:22

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article14558751.ab

    Att deras små idoler är skrämmande lika Breivik!?!? Det har jag sagt hela tiden, Extrema islamister/vänster & nazister kan ta varandra i handen. Så Red; infra & Breivik hand i hand är nog ingen konstig bild, alla de tre accepterar inte oliktänkande.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vad säger Red C & infra om detta?? Empty Sv: Vad säger Red C & infra om detta??

    Inlägg  Infra 2012-03-21, 22:27

    Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article14558751.ab

    Att deras små idoler är skrämmande lika Breivik!?!? Det har jag sagt hela tiden, Extrema islamister/vänster & nazister kan ta varandra i handen. Så Red; infra & Breivik hand i hand är nog ingen konstig bild, alla de tre accepterar inte oliktänkande.
    Du är inte litet fräck du din fan. När sprängde Infra och RC bomber sist tycker du?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Vad säger Red C & infra om detta?? Empty Sv: Vad säger Red C & infra om detta??

    Inlägg  lazy 2012-03-21, 22:33

    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article14558751.ab

    Att deras små idoler är skrämmande lika Breivik!?!? Det har jag sagt hela tiden, Extrema islamister/vänster & nazister kan ta varandra i handen. Så Red; infra & Breivik hand i hand är nog ingen konstig bild, alla de tre accepterar inte oliktänkande.
    Du är inte litet fräck du din fan. När sprängde Infra och RC bomber sist tycker du?

    Frågan är väl snarare när ni skulle velat ha vara med. På säkert avstånd vill säga. Wink
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad säger Red C & infra om detta?? Empty Lilla gubben

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-21, 22:50

    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article14558751.ab

    Att deras små idoler är skrämmande lika Breivik!?!? Det har jag sagt hela tiden, Extrema islamister/vänster & nazister kan ta varandra i handen. Så Red; infra & Breivik hand i hand är nog ingen konstig bild, alla de tre accepterar inte oliktänkande.
    Du är inte litet fräck du din fan. När sprängde Infra och RC bomber sist tycker du?

    Du spydde galla över mördaren i Frankrike när du trodde!!! det var en högerextremist, nu när det visar sig att det är någon som sympatiserar med, som lever efter ideologien som du gillar så ändrar du dig. Jag hänvisar till vad de som kan detta säger, just att denna islamist är skrämmande lik Breivik, och eftersom du stödjer & gillar islamister så åker ni i samma bil, bara att acceptera för en lite loser som dig.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vad säger Red C & infra om detta?? Empty Sv: Vad säger Red C & infra om detta??

    Inlägg  Infra 2012-03-22, 08:28

    Sossar ee lata skrev:
    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article14558751.ab

    Att deras små idoler är skrämmande lika Breivik!?!? Det har jag sagt hela tiden, Extrema islamister/vänster & nazister kan ta varandra i handen. Så Red; infra & Breivik hand i hand är nog ingen konstig bild, alla de tre accepterar inte oliktänkande.
    Du är inte litet fräck du din fan. När sprängde Infra och RC bomber sist tycker du?

    Du spydde galla över mördaren i Frankrike när du trodde!!! det var en högerextremist, nu när det visar sig att det är någon som sympatiserar med, som lever efter ideologien som du gillar så ändrar du dig. Jag hänvisar till vad de som kan detta säger, just att denna islamist är skrämmande lik Breivik, och eftersom du stödjer & gillar islamister så åker ni i samma bil, bara att acceptera för en lite loser som dig.

    Så att fördöma mord oavsett mördare - det anser du omöjligt för en
    vänstermänniska, då? Har jag sagt det som skulle sägas eller har
    jag "ändrat mig"?

    Vill du ha vänligheten att ge oss ett direktcitat från nån av mina
    texter som visar lite mer exakt vid vilket tillfälle jag "ändrade mig"?

    Och du, din fan, har ändrat dig när det gäller Anders Breivik. I dag
    är han din stora hjälte. Känns vulgärargumenten igen?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vad säger Red C & infra om detta?? Empty Sv: Vad säger Red C & infra om detta??

    Inlägg  Infra 2012-03-25, 11:19



    Vad säger Red C & infra om detta??
    Jag har bara en sak att säga om detta: dra åt skogen!

    Sponsored content


    Vad säger Red C & infra om detta?? Empty Sv: Vad säger Red C & infra om detta??

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:29