Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
formsvackan
RedMentalCase
redalert
F.I.S.T
Sossar ee lata
RedCloud
Infra
11 posters

"Kaffetåren den bästa är"

RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

"Kaffetåren den bästa är" - Sida 2 Empty Sv: "Kaffetåren den bästa är"

Inlägg  RedMentalCase 2012-03-19, 12:25

Vercingetorix skrev:
    RedMentalCase skrev:Löfven delar nog inte mycket av det dravel som våra vänstermuppar teoritiserar om.
    DET kan vi nog vara säkra på.

Hur vet du det?? Han har ju inte öppnat munnen sedan han blev vald... Very Happy
    Om han fortsätter att hålla klaffen, kommer (s) vinna en jordskredsseger!

Hehe, ja där ser man hur långt blind tro kan föra framåt....
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2012-03-30, 07:41

Mmmmmmmmmh......kaffetåren måste klassas som en gudomlig dryck. Vad säger gnällhögern?

http://www.dn.se/

http://www.dn.se/nyheter/politik/kritiken-kan-oka-mot-statsministern
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

"Kaffetåren den bästa är" - Sida 2 Empty Jag lutar mig tillbaka likt jag gjorde 2010

Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-30, 08:07

De röd gröna finns ju inte!! sossarna vill satsa på kärnkraft och då är V absolut inte med, vänta bara till röran börjar prata politik så blir det som vanligt Very Happy Very Happy Very Happy
    Jag lutar mig lugnt tillbaka och undrar om jag ska ta en ledig dag idag och åka in till vår underbara stad Very Happy Very Happy
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-03-30, 09:14

Sossar ee lata skrev:De röd gröna finns ju inte!! sossarna vill satsa på kärnkraft och då är V absolut inte med, vänta bara till röran börjar prata politik så blir det som vanligt Very Happy Very Happy Very Happy
    Jag lutar mig lugnt tillbaka och undrar om jag ska ta en ledig dag idag och åka in till vår underbara stad Very Happy Very Happy

Stanna du i Djursan så slipper vi se ditt överlägsta flin inne i
    sta´n. Till systemet kan du gå i eftermiddag.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2012-03-30, 10:47

Löfven har av Anna Ek vid Svenska Freds beskrivits som "vapenlobbyist", eftersom han har förespråkat ökat statligt köp av svensktillverkade vapen, samt försökt att utnyttja sina brasilianska fackföreningskontakter för att sälja Saab 39 Gripen.

Publicerad 2012-02-17 00:50

MP-salva mot nye S-ledaren. Stefan Löfvens första synliga ämbetsåtgärd är att inbjuda till ”blocköverskridande energisamtal” med partier som öppnat för förnyad kärnkraftssatsning. Detta är svårt att förena med tanken på ett rödgrönt alternativ till regeringen. Vad har Löfven i sinnet – en koalition med M? Och hur förklarar han och andra kärnkraftsförespråkare att Tyskland, Belgien, Österrike och Schweiz anser att de klarar både energiförsörjning och klimatpolitik utan kärnkraft? skriver Per Gahrton och Maria Wetterstrand.

Trodde att Infra var emot sådana här saker men jag hade tydligen fel. Smile
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

"Kaffetåren den bästa är" - Sida 2 Empty Gilla

Inlägg  Secrist 2012-03-30, 10:49

lazy skrev:Löfven har av Anna Ek vid Svenska Freds beskrivits som "vapenlobbyist", eftersom han har förespråkat ökat statligt köp av svensktillverkade vapen, samt försökt att utnyttja sina brasilianska fackföreningskontakter för att sälja Saab 39 Gripen.

MP-salva mot nye S-ledaren. Stefan Löfvens första synliga ämbetsåtgärd är att inbjuda till ”blocköverskridande energisamtal” med partier som öppnat för förnyad kärnkraftssatsning. Detta är svårt att förena med tanken på ett rödgrönt alternativ till regeringen. Vad har Löfven i sinnet – en koalition med M? Och hur förklarar han och andra kärnkraftsförespråkare att Tyskland, Belgien, Österrike och Schweiz anser att de klarar både energiförsörjning och klimatpolitik utan kärnkraft? skriver Per Gahrton och Maria Wetterstrand.

Infras kunskaper om politik är bara snäppet bättre än Martin vars kunskaper var obefintliga.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-03-30, 11:31

lazy skrev:Löfven har av Anna Ek vid Svenska Freds beskrivits som "vapenlobbyist", eftersom han har förespråkat ökat statligt köp av svensktillverkade vapen, samt försökt att utnyttja sina brasilianska fackföreningskontakter för att sälja Saab 39 Gripen.

Jasså, todde du de? Tror du inte jag och en massa andra arbetare är beredda
    att betala ett visst pris för att bli av med borgarstyret? Smile

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 21:47