[quote="Secrist"]
Och du kan fortsätta vara självutnämnd propagandaminister för Bashar al-Assad.
R.O.F.L skrev:Infra skrev:ACBladets utrikespolitiska expert har sagt sitt.Secrist skrev:R.O.F.L skrev:Secrist skrev:Har du läst för mycket Aftonbladet nu igen?
Näpp. SvD. SVT. SR. HN. För att nämna några.
Jag är ingen stor förespråkare av Bashar, han är dock det bästa alternativet för tillfället. Det är dags för demokratiska reformer.
Problemet är att Bashar är ungefär lika intresserad av demokratiska reformer som han är att få flatlöss.
Kan det bero på att de som du inte vill ingripa mot är allierade med ditt älskade USA och därför ska de aldrig nämnas?
Visst, och Syrien stöds av ditt älskade Ryssland och ditt älskade Kina, landet där man kör över sitt eget folk med stridsvagnar. Splatt. Borta.
Det är du som är villkorslös Usaälskare. Att jag älskar Ryssland när min släkt lidit att i 3 generatoner av det sovjetiska oket är ett påstående som gör att du är värld en örfil. Du är ett troll Secrist, ungefär i klass med martinjulgran och resten av av avskrapet.
Svd, sr, svt. Vilka fina källor. Hur många korrar har dem poå plats?
Abu Samir Eid som smyger vid turkiska gränsen. Tillåt mig småle.
Ditt inlägg var veckans sämsta.
Men Proletären har många journalister på plats? Ja, jösses. Nu får du putsa ditt porträtt av Mao innan det blir dammigt.
http://www.proletaren.se/utrikes/vittnesmal-fran-homs-syrien
Faran föresvävar flera av Arabiska vårens länder. När rebellerna infiltreras av lågodsaren al Qaida så korrumperas dom och
kliver fel. Men är desperationen stor så tar man troligen hjälp där den
finns att få.
Skiter i media, Svärfar åker regelbundet till Syrien likaså mina svågrar som har
goda kontakter med gamla generaler sedan kriget. Men fortsätt gärna streckläsa AB och Svd:s utrikesdynga.
Och du kan fortsätta vara självutnämnd propagandaminister för Bashar al-Assad.