Infra skrev:Regndrottning skrev:Sniperace skrev:var man än bygger, och vad det än är så är det någon eller några som tycker det är fel ställe.
sedan är ju frågan, vilket behövs mest, parkeringsplats eller bostad?
många vill ju att vi INTE ska köra bil, utan istället använda kollektivtrafik, och det finns ju i städerna, kanske kan det då fixas stora parkeringsplatser i utkanterna där man ställer bilen och sedan åker buss till bostaden
men det är väl bra att det byggs så många bostäder i denna ALLIANSSTYRDA kommun eller?
Jaja... Det är så typisk Sniper att försvara bostäder på en parkeringsplats.... Jag slår vad om att han själv inte skulle vilja bo där. Men, för andra duger det fint.
Låt folk bo på parkeringsplats och svält ihjäl gamla. Finare död kan man inte få, enligt Sniper.
Det säger ALLT om hans människosyn...
WORD!
ok, parkeringsplats är viktigare än bostad, parkeringsplats blir viktigare än vårdcentral, då förstår jag precis hur rd tänker....
Jag är säker på att detta med parkeringar var nog inget jätteproblem i detta område, för sådant brukat det alltid tänkas på, men det är klart, den platsen kanske ligger jättelångt bort,m kanske 100 meter eller så, så tyvärr, jag anser det bättre med en fullvärdig bostad än en parkeringsplats..... men det är klqart i den visionen kanske rd tänker att någon ska sova i bilen på parkeringsplatsen eftersom det inte finns bostad.... fina tankar RD vilket som ska prioriteras