Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
DirtyDog
RedMentalCase
Secrist
Regndrottning
ericTheDog
RedCloud
Sossar ee lata
Infra
12 posters

Hoppas han avslöjas definitivt nu.

redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Hoppas han avslöjas definitivt nu. - Sida 5 Empty Sv: Hoppas han avslöjas definitivt nu.

Inlägg  redalert 2012-02-25, 13:21

RedCloud skrev:
    Byhålorna i norrland klarar sig nog ett tag till.

inte bara dina sammhällskunskaper suger fett, dina geografikunskaper också tydligen...

Mest är jag nyfiken på varför du vill offentöligt skylta med att du inte kan något om något alls.....

Tycker att jag hört det här förut......det märkliga är att det är forumets störste pajas som om och om igen uttrycker sig på detta viset.....brist på självinsikt? Rolling Eyes
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Hoppas han avslöjas definitivt nu. - Sida 5 Empty Sv: Hoppas han avslöjas definitivt nu.

Inlägg  RedCloud 2012-02-25, 13:23

Tycker att jag hört det här förut.

verkar inte bita på anksekten....
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2012-02-26, 01:58

RedCloud skrev:
    Byhålorna i norrland klarar sig nog ett tag till.

inte bara dina sammhällskunskaper suger fett, dina geografikunskaper också tydligen...

Mest är jag nyfiken på varför du vill offentöligt skylta med att du inte kan något om något alls.....

Försöker du lära mig att det inte finns några byhålor i norrlan? Eller tror du Pajala är utsatt för terrorhot?
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-02-26, 02:03

RedCloud skrev:
    Att du inte kan skillnaden på en byhåla och en stad är knappast mitt fel.

Fast nu är det ju du som har problem med att skilja dessa åt, och sedan skuldbelägger du mig för det. Projicering kallas det visst...

Det är nu drygt 1 år sedan du spammade acbladet i ditt eget nick. Varför gjorde du det?

lies. lies and lillEric....suck

Det liknar rätt mycket attacken mot fredrik rahm samt martin julgrans spammande.

inte nyktrat till än ? stackare....

Självfallet finns det bevis, de ligger ju på forumet. Allt finns kvar.

du har kvackat om det i några månader, ingen utom du har sett det....

Det är därför det är så fantastiskt kul varje gång du förnekar att du någonsin spammat acbladet.

mest tragiskt att du m¨åste ljuga för att flytta fokus från dina nerdragna brallor....

Tänkte jag skulle posta dessa förnekanden tillsammans med bevisen.

väntar ivrigt....

Nej rc, jag kan skilja en byhåla från en stad. Om du är av en annan uppfattning får du nog komma med nåt slags stöd för denna. Det är nu drygt 1 år sedan du spammade acbladet i ditt eget nick. Varför gjorde du det? Flera förutom jag har sett bevisen. De är väldigt tydliga.

Jag är ännu inte helt nöjd med dina förnekanden, tycker inte du varit tydlig med att du aldrig någonsin spammat acbladet med ett endaste spaminlägg.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-02-26, 08:38

Försöker du lära mig att det inte finns några byhålor i norrlan?

Nu bor jag ju inte i norrland så den debatten är ju lite överflödig....

Vår lilla konversation:

RC: (till Lazy) Bakom den ena bergstoppen ligger en medelsstor svensk stad...

lillEric: (som svar på ovan) Byhåla !

Det du kallar byhåla ligger bland topp 30 bland svenska städer.
    Med ditt sjuka resonemang är tex Landskrona, Lidingö, Karlskoga isf byhålor.
    Jag tror invånarna där har en helt annan uppfattning.

Men det här bottnar ju i två saker:
    1) ditt mindervärdeskomplex inför de som faktiskt vet vad de pratar om (dvs alla på vänsterkanten)
    2) att du är så totalt obildad på de allra flesta fronter att man kan betvivla att du klarar av att knyta skorna utan hjälp.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-02-26, 08:39

Nej rc, jag kan skilja en byhåla från en stad.

ööö nej, inte det heller kan du....

Facinerande att du vill skylta så här öppet med dina tillkortakommanden....
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2012-02-28, 00:13

RedCloud skrev:Om Wikileaks uppgifter är sanna, vilket säkert går att kontrollera, så är Calle bra rökt.
    Inte ens forumets aggressiva extremhöger kommer att kunna hålla honom under armarna,.....I luv it
    Carl Bildt har kommenterat de första uppgifterna som har läkt ut.

"Wikileaks has released obscure email saying I'm 'super-tall, has photographic memory and is very smart'. Isn't that slightly ridiculous?"

Eftersom allt verkar sant så är väl Bildt rökt nu? Laughing
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2012-02-28, 09:17

RedCloud skrev:

Projiseringstaktiken nu igen?

Nej rc det är du som står för tillkortakommandena här dagligen! Sad
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-02-28, 09:19

redalert skrev:
    RedCloud skrev:

och du för ett sjukt sjukt intresse för min person, släpp sargen, klipp dig och skaffa dig ett jobb och börja bidra....
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2012-02-28, 09:23

RedCloud skrev:
    redalert skrev:
    RedCloud skrev:

och du för ett sjukt sjukt intresse för min person, släpp sargen, klipp dig och skaffa dig ett jobb och börja bidra....

Du vet att det är frivilligt att logga in va? Rolling Eyes
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-02-28, 09:26

Du vet att det är frivilligt att logga in va?

absolut, och du vet att du kan söka för ditt mindervärdeskomplex va ?
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2012-02-28, 21:22

Hur känns det idag RC?
    På P1's eftermiddagsprogram idag så var kritiken total mot Wikileaks. De har kartlagt svenska journalister som haft tvivel om Wikileaks i avsikt att hitta något skit som de kan utnyttja mot dem. Organisationen tycks ha tappat intresset för att sprida sanningar och har blivit mer att likna kriminella som med hjälp av utpressning försöker nå sina syften. Tror de verkligen att de skall lyckas tysta Bildt och alla kritiska journalister?

När programledaren frågade de olika journalisterna hur Wikileaks skulle kunna återupprätta sitt anseende så ansåg alla att det redan var försent. Det finns andra organisationer mad samma idé som kommer ersätta Wikileaks trodde man.
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2012-02-28, 21:46

Äsch rödsvinet försöker bara greppa halmstråt innan han faller tillbaka till avgrundsdjupet igen! Laughing
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-02-29, 01:54

RedCloud skrev:

Läraren borde lära sig använda ord han kan stava till. Läraren borde också lära sig begreppen stad/byhåla.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 06:11