Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Är det Red c`s son som är på gång

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Är det Red c`s son som är på gång Empty Är det Red c`s son som är på gång

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-02-14, 14:20

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14370669.ab

    Fy fan, ge ungjäveln ett riktigt kok stryk!! Vad är det för fel när en 12 åring gör något sådant? Var är respekten?? Ja jisses dessa invandrare, blir bara bättre & bättre.....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är det Red c`s son som är på gång Empty Sv: Är det Red c`s son som är på gång

    Inlägg  RedCloud 2012-02-14, 14:39

    attans nu kom du på mig, självklart är det min son, med morakniven han fick i julklapp......
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Är det Red c`s son som är på gång Empty Kunde tänka mig det

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-02-14, 15:24

    RedCloud skrev:attans nu kom du på mig, självklart är det min son, med morakniven han fick i julklapp......

    Du lär ju ut att tycker man inte som du så är det bara att bråka & kasta gatsten, likt idioterna i Göteborg för ett antal år sedan, minns jag inte fel så sköt polisen en kille där, rätt åt AFA svinet!!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Är det Red c`s son som är på gång Empty Sv: Är det Red c`s son som är på gång

    Inlägg  RedCloud 2012-02-14, 15:31

    Du lär ju ut att tycker man inte som du så är det bara att bråka & kasta gatsten,

    Jasså du, var lär jag ut det ?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Är det Red c`s son som är på gång Empty Sv: Är det Red c`s son som är på gång

    Inlägg  berralarzon 2012-02-14, 21:15

    Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14370669.ab

    Fy fan, ge ungjäveln ett riktigt kok stryk!! Vad är det för fel när en 12 åring gör något sådant? Var är respekten?? Ja jisses dessa invandrare, blir bara bättre & bättre.....

    Ja det är lätt att dömma när man inte gått i den gossens skor,

    För ett antal år sedan vart jag inblandad i en icident med två småkillar som levede rövare på en fotbollsplan tracka dom andra barnen bråka mm.
    Någon ringde efter polisen som kom och det vart ännu mer tjafs för dessa två bröder, jag rotade lite i deras förehavande innan dom kom till Sverige den lille killen tjyvhölls av soldater som skar brösten av deras mor innan dess hade båda tvingads se på när en bunt sk soldater våldtog mamman, det hör till saken att pappan vart mördad inför deras ögon alldeles innan detta med mamman hände.
    Snacka om postramumatisk upplevelse!

    Nåväl sist jag hörde något om dessa två bröder så lever dom klarar sig själva.
    //Berra

    Sponsored content


    Är det Red c`s son som är på gång Empty Sv: Är det Red c`s son som är på gång

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 20:41