Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Jag har inga barn. alltså har jag inga barnbarn.
Vad tråkigt....verkligen.
Här var det dubbelt upp, tvillingar.
Grattis!
Hur gamla är de? Och hur söta är de?
4 månader, och naturligtvis världens sötaste...
Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Jag har inga barn. alltså har jag inga barnbarn.
Grattis!
RedCloud skrev:Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Jag har inga barn. alltså har jag inga barnbarn.
Grattis!
RedCloud skrev:Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Jag har inga barn. alltså har jag inga barnbarn.
Grattis!
Kan man misstänka att godnattsagan består av "Kapitalet" av Karl Marx till tonerna av Internationalen?
RedCloud skrev:
Kan man misstänka att godnattsagan består av "Kapitalet" av Karl Marx till tonerna av Internationalen?
Det kan man naturligtvis, om man är korkad....
Dock spelade jag lite flöjt för dom igårkväll, en sydamerikansk vaggvisa, det gillade dom.
Secrist skrev:RedCloud skrev:
Det kan man naturligtvis, om man är korkad....
Dock spelade jag lite flöjt för dom igårkväll, en sydamerikansk vaggvisa, det gillade dom.
Till bilder av Che Guevara.
Stackars ungar vad skall de få för en självbild?
RedCloud skrev:
Stackars ungar vad skall de få för en självbild?
på vilket vis skulle de vara "stackars ungar" ?
själv grattulerar jag dig att ha fått barn barn, hoppas ni har/får en underbar helg..
RedCloud skrev:själv grattulerar jag dig att ha fått barn barn, hoppas ni har/får en underbar helg..
tack SIP, kan hälsa att det är helt fantastiskt....
RedCloud skrev:själv grattulerar jag dig att ha fått barn barn, hoppas ni har/får en underbar helg..
tack SIP, kan hälsa att det är helt fantastiskt....
Och med strålande solsken har vi drygt 25 grader på balkongen.
RedCloud skrev:
Och med strålande solsken har vi drygt 25 grader på balkongen.
Hoppas det håller i sig, "Nån" har fem dagars betald ledighet framför sig.... :-)
SiP skrev:Reinkarnation eller???