Han startar en tråd om redalert,
Jajjimen, och visar på att din sidekick på en heldag inte tillför ngt annat än *asshole* och dumkoppff. Fast i din värld kanske det är normalt ?
Han startar en tråd om redalert,
Ja det är inte utan att man skulle vilja höra rd och berra gå upp i falsett, nej visstja rc och berra är ju samma galning!RedMentalCase skrev:redalert skrev:RedCloud skrev:som sagt NOLL sjukdomsinsikt!
Din fixering vid min person ÄR sjuklig, sök hjälp !!!!!
Det finns faktiskt terapi mot ditt mindervärdeskomplex !
Du vet om att du kan läsa mina inlägg UTAN att behöva kommentera min person ?
Inte ?
SKIT på dig asshole!
Kan ingen i kackerlackans närhet ta honom åt sidan?
Han startar en tråd om redalert, och påstår sen att ra !! är sjukligt intresserad av hans person, den mannen är ju psykist sjuk, det är ju helt uppenbart nu.
nej visstja rc och berra är ju samma galning!
RedCloud skrev:du verkar ju veta hur det är att torka röven på folk.
Har fostrat tre barn, så ja...
På den högra sidan så är det meraovanligt att någon försvarar någon.
Nä ni passar ju på att blunda när personangreppen och dödshoten haglar.....
.Sedan så är det knappast ett hot om man önskar att någon skall få en kula mellan ögonen
Regndrottning skrev:.Sedan så är det knappast ett hot om man önskar att någon skall få en kula mellan ögonen
Vad anser du att det är? Hövligt tilltal?
Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:.Sedan så är det knappast ett hot om man önskar att någon skall få en kula mellan ögonen
Nej det är en önskan. Inte samma sak.
Jag ser att du inte kommenterade resten av mitt inlägg.
Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:.Sedan så är det knappast ett hot om man önskar att någon skall få en kula mellan ögonen
Ursäkta... Jag insåg inte att det fanns mer att kommentera. Att torka barnstjärtar är något som, jag personligen, finner tråkigt.... Så jag förstår inte varför jag skulle kommentera det? Min åsikt i detta kan väl knappast betraktas som av intresse....
Man önskar död på folk.... Tja... det kanske inte är hot. Fast jag tror nog att polisen skulle ta sig en allvarlig titt på en sådan anmälan. (Om så skulle ske). Jag har dock för mig att 'dödsönskan' betraktas som hot, i juridisk mening.
Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:.Sedan så är det knappast ett hot om man önskar att någon skall få en kula mellan ögonen
Ursäkta... Jag insåg inte att det fanns mer att kommentera. Att torka barnstjärtar är något som, jag personligen, finner tråkigt.... Så jag förstår inte varför jag skulle kommentera det? Min åsikt i detta kan väl knappast betraktas som av intresse....
Man önskar död på folk.... Tja... det kanske inte är hot. Fast jag tror nog att polisen skulle ta sig en allvarlig titt på en sådan anmälan. (Om så skulle ske). Jag har dock för mig att 'dödsönskan' betraktas som hot, i juridisk mening.
Jo om du läser den översta raden så påpekar jag RCs lögn om att inte alla högerdebattörer bland annat jag tyckte inläggen om kulan var så lämpliga. Men det stod ju överst och så långt tillbaka räcker väl inte ditt närminne.
Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:.Sedan så är det knappast ett hot om man önskar att någon skall få en kula mellan ögonen
Jo om du läser den översta raden så påpekar jag RCs lögn om att inte alla högerdebattörer bland annat jag tyckte inläggen om kulan var så lämpliga. Men det stod ju överst och så långt tillbaka räcker väl inte ditt närminne.
Så, du anser att en förolämpning är det korrekta bemötande till ett hövligt svar?
Jag såg helt enkelt, inte den raden....Men en förolämpning var ändå på sin plats, enligt dig. Vad tycker du det säger om dig?
Du sällar dig till anktrio-nivå när du slänger ur dig reflexartade förolämpning.
Och ja, jag skrev anktrio.... Inte som förolämpning, utan som beskrivning. Alla vet vilka som avses med denna benämning.
Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:.Sedan så är det knappast ett hot om man önskar att någon skall få en kula mellan ögonen
Så, du anser att en förolämpning är det korrekta bemötande till ett hövligt svar?
Jag såg helt enkelt, inte den raden....Men en förolämpning var ändå på sin plats, enligt dig. Vad tycker du det säger om dig?
Du sällar dig till anktrio-nivå när du slänger ur dig reflexartade förolämpning.
Och ja, jag skrev anktrio.... Inte som förolämpning, utan som beskrivning. Alla vet vilka som avses med denna benämning.
Då ber jag så mycket om ursäkt. Mitt spydiga svar var endast ett svar på den nivån som jag anser att dina inlägg befinner sig på. Och nej jag vet inte vad du menar med anktrio-nivå. Men vill du ha en bättre nivå så har jag naturligtvis inga problem med detta.
Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:.Sedan så är det knappast ett hot om man önskar att någon skall få en kula mellan ögonen
Då ber jag så mycket om ursäkt. Mitt spydiga svar var endast ett svar på den nivån som jag anser att dina inlägg befinner sig på. Och nej jag vet inte vad du menar med anktrio-nivå. Men vill du ha en bättre nivå så har jag naturligtvis inga problem med detta.
Du anser att mina inlägg innehåller en låg nivå? Förvisso, det är inte helt fel. Men jag anstränger mig ibland att komma i fas med den allmänna låga nivån som redan finns på forumet. (Vilket jag tor är något som du kan instämma i.)
RedCloud skrev:Han startar en tråd om redalert,
Jajjimen, och visar på att din sidekick på en heldag inte tillför ngt annat än *asshole* och dumkoppff. Fast i din värld kanske det är normalt ?
Det som ÄR patetiskt är att ni blivit överbevisade om att ni beter er lika illa i DENNA tråd och då försöker ni fokusförskjuta och ber mig att kolla i en massa andra trådar.RedCloud skrev:DirtyDog skrev:Så nu vill du att jag skall sitta och gå igenom hela forumet?RedCloud skrev:DD "han som blundar när det passar" uppmanas att gå igenom ank-sektens alster och se om han kan hitta några inlägg som rör topic och är utan invektiv. Du försvarar det oförsvarbara, ditt ryggkliande åt trion som sänker det här forumet 24-7-365 är patetiskt....
Nu talade vi om denna tråd. I övriga trådar brukar du ofta göra ditt bästa för att provocera fram angrepp från andra. Du startar ju ständigt en massa trådar just med denna avsikt.
som sagt: patetiskt
Artigt och välformulerat var det ja.RedCloud skrev:Lugn, dirtydog kommer snart och torkar dig i rumpan.....
Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:.Sedan så är det knappast ett hot om man önskar att någon skall få en kula mellan ögonen
Nej, det är att beskriva att man önskar slippa se någon fortsättningsvis och att man inte skulle sakna dem om de dog.Regndrottning skrev:.Sedan så är det knappast ett hot om man önskar att någon skall få en kula mellan ögonen
Jag vet själv inte vilka som avses och förmodar att DET beror på VEM man frågar. Av denna anledningen så frågade jag dig tidigare VILKA som DU syftar på. Väntar fortfarande på DITT svar.Regndrottning skrev:Och ja, jag skrev anktrio.... Inte som förolämpning, utan som beskrivning. Alla vet vilka som avses med denna benämning.
DirtyDog skrev:Jag vet själv inte vilka som avses och förmodar att DET beror på VEM man frågar. Av denna anledningen så frågade jag dig tidigare VILKA som DU syftar på. Väntar fortfarande på DITT svar.Regndrottning skrev:Och ja, jag skrev anktrio.... Inte som förolämpning, utan som beskrivning. Alla vet vilka som avses med denna benämning.
Och du har förstås ett exempel på det?berralarzon skrev:DirtyDog försöker bara sätta sig på sina höga hästar
Regndrottning skrev:SiP skrev:I fråga om mobbning är väl RC experten, "de fyras gäng" ledaren, var inte du Berra med där också???
Vem mobbar Red Cloud?
RedMentalCase skrev:Regndrottning skrev:SiP skrev:I fråga om mobbning är väl RC experten, "de fyras gäng" ledaren, var inte du Berra med där också???
Vem mobbar Red Cloud?
Mänskligheten,
genom att dagligen uppvisa hur efterbliven en vuxen man kan vara.
Största förolämpningen nån kan göra.
berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:Regndrottning skrev:SiP skrev:I fråga om mobbning är väl RC experten, "de fyras gäng" ledaren, var inte du Berra med där också???
Vem mobbar Red Cloud?
Mänskligheten,
genom att dagligen uppvisa hur efterbliven en vuxen man kan vara.
Största förolämpningen nån kan göra.
Största förolämpningen är ju att du inte från dina kompisar från högersidan inte kritiseras för det du erkänt ditt svartande "som grädde på moset" det som ursäktar dom är väl deras ryggradlösa feghet mot att inte drabbas av dina nedlåande inlägg.
Jag nöjer mig själv med att minnas när Carl N förnedra dig med din SÅ totala okuninghet om allt.
//Berra