berralarzon skrev:SiP skrev:Regndrottning skrev:Red Cloud ger igen med nästan samma mynt. RC uttrycker sig artigare och mer välformulerat i sina förolämpningar.[/b][/color]
Det här som RD skriver gör mig verkligen nyfiken på hur hon tänker, hon sitter alltså och fördömmer dom som förolämpar andra, som aldrig har något att säga om ämnet osv osv, MEN om man som RC är "artigare" och mer "välformulerad" DÅ är det ok att vara ogin mot sina meningsmotståndare, tja hyckleri kallas detta...
Och som sagt, att som RC och Berra sitta och fördömma mobbning när de ingick de fyras gäng är också hyckleri, somliga kanske skall sluta att kasta spjut i radhus...
Hmm.. fördömmer du inte mobbing då? att min käpphäst till snikerie är gustavander som skryter om sin egen förträfflighet som människa som smiter undan med att svarta "grädde på moset" det är du inte man nog att kommentera att fjånet assholet bh är en hobby för mig nåväl! alla har vi en hobby
Men hobbyhögeren är ett gäng hycklare och där hamnar du med Sip numera...
Så ät skit...
//Berra
Just du kanske skall snacka djävligt tyst om hyckleri, "fördömmer inte du mobbning då" ylar du falskt, jo absolut säger jag, men jag har å andra sidan inte via PM hetsat mot ett enskilt nick med tre andra hycklare som du, så i och med detta så anser jag nog att skitätarn är du lille plutten, men fortsätt att klättra uppåt på dina höga hästar..
Att du har någon sorts vendetta mot gustavader skiter jag fullkommligt i, och däri ligger min poäng, egentligen skiter du fullständigt i Anna, henne använder du bara som ett vedträ i din iver att ge dig på gustavader, så återigen så står du för ett hyckleri som är svårt att överträffa..