Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
SiP
Secrist
ericTheDog
Sniperace
Infra
KickTheRasist
Thetaxpayer
RedCloud
redalert
berralarzon
14 posters

Redalert blueheaven mfl..

SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Redalert blueheaven mfl.. - Sida 3 Empty Sv: Redalert blueheaven mfl..

Inlägg  SiP 2012-02-12, 00:09

berralarzon skrev:
    SiP skrev:
    Regndrottning skrev:Red Cloud ger igen med nästan samma mynt. RC uttrycker sig artigare och mer välformulerat i sina förolämpningar.[/b][/color]

Det här som RD skriver gör mig verkligen nyfiken på hur hon tänker, hon sitter alltså och fördömmer dom som förolämpar andra, som aldrig har något att säga om ämnet osv osv, MEN om man som RC är "artigare" och mer "välformulerad" DÅ är det ok att vara ogin mot sina meningsmotståndare, tja hyckleri kallas detta...

Och som sagt, att som RC och Berra sitta och fördömma mobbning när de ingick de fyras gäng är också hyckleri, somliga kanske skall sluta att kasta spjut i radhus...

Hmm.. fördömmer du inte mobbing då? att min käpphäst till snikerie är gustavander som skryter om sin egen förträfflighet som människa som smiter undan med att svarta "grädde på moset" det är du inte man nog att kommentera att fjånet assholet bh är en hobby för mig nåväl! alla har vi en hobby
    Men hobbyhögeren är ett gäng hycklare och där hamnar du med Sip numera...
    Så ät skit...
    //Berra

Just du kanske skall snacka djävligt tyst om hyckleri, "fördömmer inte du mobbning då" ylar du falskt, jo absolut säger jag, men jag har å andra sidan inte via PM hetsat mot ett enskilt nick med tre andra hycklare som du, så i och med detta så anser jag nog att skitätarn är du lille plutten, men fortsätt att klättra uppåt på dina höga hästar..

Att du har någon sorts vendetta mot gustavader skiter jag fullkommligt i, och däri ligger min poäng, egentligen skiter du fullständigt i Anna, henne använder du bara som ett vedträ i din iver att ge dig på gustavader, så återigen så står du för ett hyckleri som är svårt att överträffa..

berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2012-02-12, 00:16

SiP skrev:
    berralarzon skrev:
    SiP skrev:
    Regndrottning skrev:Red Cloud ger igen med nästan samma mynt. RC uttrycker sig artigare och mer välformulerat i sina förolämpningar.[/b][/color]

Det här som RD skriver gör mig verkligen nyfiken på hur hon tänker, hon sitter alltså och fördömmer dom som förolämpar andra, som aldrig har något att säga om ämnet osv osv, MEN om man som RC är "artigare" och mer "välformulerad" DÅ är det ok att vara ogin mot sina meningsmotståndare, tja hyckleri kallas detta...

Och som sagt, att som RC och Berra sitta och fördömma mobbning när de ingick de fyras gäng är också hyckleri, somliga kanske skall sluta att kasta spjut i radhus...

Hmm.. fördömmer du inte mobbing då? att min käpphäst till snikerie är gustavander som skryter om sin egen förträfflighet som människa som smiter undan med att svarta "grädde på moset" det är du inte man nog att kommentera att fjånet assholet bh är en hobby för mig nåväl! alla har vi en hobby
    Så ät skit...
    //Berra

Just du kanske skall snacka djävligt tyst om hyckleri, "fördömmer inte du mobbning då" ylar du falskt, jo absolut säger jag, men jag har å andra sidan inte via PM hetsat mot ett enskilt nick med tre andra hycklare som du, så i och med detta så anser jag nog att skitätarn är du lille plutten, men fortsätt att klättra uppåt på dina höga hästar..

Att du har någon sorts vendetta mot gustavader skiter jag fullkommligt i, och däri ligger min poäng, egentligen skiter du fullständigt i Anna, henne använder du bara som ett vedträ i din iver att ge dig på gustavader, så återigen så står du för ett hyckleri som är svårt att överträffa..

Har inte nämnmt rmc i mitt tyckande om ´mobbingen mot Anna den mobbingen står den arbetlösa bh/redalert om och din mjäkbror Sniperace för, fjånet rmc ska ha skit för sitt erkända som han skrytit om "som grädde på moset"..och det gillas?
    Och hycklar gör du som betongsosse som du slår dig för bröstet att vara.
    Skit ner dig..
    //Berra

Enda pm jag fått är från din kompis rmc där han hotar mig med stryk att han vet vem jag är osv osv... domsamma pm.ena har ja överlåtit till min kompis polisen AA på rikskrim..
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-02-12, 00:32

berralarzon skrev:
    SiP skrev:
    berralarzon skrev:
    SiP skrev:

Så ät skit...
    //Berra

Har inte nämnmt rmc i mitt tyckande om ´mobbingen mot Anna den mobbingen står den arbetlösa bh/redalert om och din mjäkbror Sniperace för, fjånet rmc ska ha skit för sitt erkända som han skrytit om "som grädde på moset"..och det gillas?
    Och hycklar gör du som betongsosse som du slår dig för bröstet att vara.
    Skit ner dig..
    //Berra

Enda pm jag fått är från din kompis rmc där han hotar mig med stryk att han vet vem jag är osv osv... domsamma pm.ena har ja överlåtit till min kompis polisen AA på rikskrim..

Jag håller inte reda på vem som kallar sig vad just nu, om det är gustavader, rmc eller bh som tilldrar sig din vendetta för tillfället skiter jag fullkommligt i, precis som du gör med Anna fast du använder henne för att komma åt någon av dina motståndare, och var slår jag mig för bröstet över min politiska hemvist, denna syssla av framhävdade av sin egen förträfflighet är något som ligger dig och dina extremistkompisar varmt om hjärtat, "ohh vad jag är human" är ett vanligt förekommande uttryck från er sida, men de som klättrar på höga hästar har en osviklig förmåga att ramla på röven efter ett tag..

Och att RMC skulle vara min "vän", allvarligt, hade du inget bättre att ta till lille plutten..

Sen tycker jag nog att du skulle sätta ett alkolås på din dator, du skulle slippa att skämmas så förbannat när du nyktrat till då...
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-02-12, 00:37

berralarzon skrev:Enda pm jag fått är från din kompis rmc där han hotar mig med stryk att han vet vem jag är osv osv... domsamma pm.ena har ja överlåtit till min kompis polisen AA på rikskrim..

Jaha och??
    Är jag på något sätt ansvarig att ni sitter och PM:ar varandra?
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2012-02-12, 01:11

berralarzon skrev:Och du menar att hon är mindre värd då???????
    Eeeh, vad har hennes intelligens med hennes värde att göra?
    Men om jag diskuterar kärnfysik med en kärnfysiker och en fotomodell så värderar jag nog ÅSIKTERNA från kärnfysikerna högre. När det gäller att hitta roliga krogar i Paris så värderar jag nog modellens åsikter högre. Hajjaru?
    berralarzon skrev:
    och om du skriver nedlåtande omdömmen mig säger mer om dig än om mig!
    Det gör jag endast för att du nästan uteslutande skriver nedlåtande omdömmen om andra när du överhuvudtaget skriver något. Du är en sån som RD beskriver men hon tycks inte fatta att du är vänster. Ditt första inlägg i denna tråd säger väl allt? Det komiska är väl att RD gnäller om att vi kommer ifrån ämnet när det så tydligt handlar just om att kasta skit på varann med Annas frånvaro som motivation.
    berralarzon skrev:
    du anser dig stå över alla härinne vad gör du här om du är så smart då,
    Var har jag skrivit att jag "står över er andra"?
    Det är ju ni som hävdar att ni är bättre än högern när jag endast påstår att vi alla är lika goda kålsupare.
    berralarzon skrev: och att du sedan INTE kritiserar gustavande/rmc som så vänligt berättar om sitt svartande "grädde på moset" eller bh,s återkommande "asshole" kommentarer säger fortfarande mer om dig än om mig.//Berra
    Jo, han kallade dig för "asshole" i denna tråd EFTER att DU hade kallat honom för rövböld och svin. Bara RegnDrottningen kan missa såna tydliga formuleringar, men hon har väl alkoholproblem?

Gällande någons "grädde på moset" så har åtminstone inte jag sett någon skriva så i någon tråd men man läser ju inte allt.
    De flesta känner nog någon som jobbar eller har jobbat svart på något sätt. Det räcker oftast med att man känner en hantverkare.
    Om en snickare hjälper sin granne med att bygga en altan eller liknande utan att ta upp denna inkomst till beskattning så ser inte jag detta som lika moraliskt förkastligt som de som fuskar till sig bidrag genom att ljuga om sjukdom eller annat. Då är det pengar som andra betalt i skatt som tas i anspråk.

Tjänstemän och akademiker har dock sällan möjlighet att jobba svart.
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2012-02-12, 02:40

DirtyDog skrev:
    berralarzon skrev:Och du menar att hon är mindre värd då???????
    Eeeh, vad har hennes intelligens med hennes värde att göra?
    Men om jag diskuterar kärnfysik med en kärnfysiker och en fotomodell så värderar jag nog ÅSIKTERNA från kärnfysikerna högre. När det gäller att hitta roliga krogar i Paris så värderar jag nog modellens åsikter högre. Hajjaru?
    berralarzon skrev:
    och om du skriver nedlåtande omdömmen mig säger mer om dig än om mig!
    Det gör jag endast för att du nästan uteslutande skriver nedlåtande omdömmen om andra när du överhuvudtaget skriver något. Du är en sån som RD beskriver men hon tycks inte fatta att du är vänster. Ditt första inlägg i denna tråd säger väl allt? Det komiska är väl att RD gnäller om att vi kommer ifrån ämnet när det så tydligt handlar just om att kasta skit på varann med Annas frånvaro som motivation.
    berralarzon skrev:
    du anser dig stå över alla härinne vad gör du här om du är så smart då,
    Var har jag skrivit att jag "står över er andra"?
    Det är ju ni som hävdar att ni är bättre än högern när jag endast påstår att vi alla är lika goda kålsupare.
    berralarzon skrev: och att du sedan INTE kritiserar gustavande/rmc som så vänligt berättar om sitt svartande "grädde på moset" eller bh,s återkommande "asshole" kommentarer säger fortfarande mer om dig än om mig.//Berra
    Jo, han kallade dig för "asshole" i denna tråd EFTER att DU hade kallat honom för rövböld och svin. Bara RegnDrottningen kan missa såna tydliga formuleringar, men hon har väl alkoholproblem?

Gällande någons "grädde på moset" så har åtminstone inte jag sett någon skriva så i någon tråd men man läser ju inte allt.
    De flesta känner nog någon som jobbar eller har jobbat svart på något sätt. Det räcker oftast med att man känner en hantverkare.
    Om en snickare hjälper sin granne med att bygga en altan eller liknande utan att ta upp denna inkomst till beskattning så ser inte jag detta som lika moraliskt förkastligt som de som fuskar till sig bidrag genom att ljuga om sjukdom eller annat. Då är det pengar som andra betalt i skatt som tas i anspråk.

Tjänstemän och akademiker har dock sällan möjlighet att jobba svart.

Nej, jag har inte alkoholproblem. Men, jag förstår att du behöver en desperat åtgärd för att slippa bemöta det jag säger.

Plus det lilla faktumet att vi pratade om Red Cloud... har du glömt det?

Och föressten... Regndrottning stavas med litet 'd'.....

Försök få nånting rätt....
    Wink
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-02-12, 04:52

Regndrottning skrev:Nej, jag har inte alkoholproblem. Men, jag förstår att du behöver en desperat åtgärd för att slippa bemöta det jag säger.Wink
    Slippa bemöta det du säger?
    VAD är det som du sagt i denna tråd som jag INTE har bemött?
    Det är ju DU som inte har bemött det som JAG skrivit.
    Regndrottning skrev:
    Plus det lilla faktumet att vi pratade om Red Cloud... har du glömt det?
    Wink
    Nej, men du tycks ha glömt (eller helt MISSAT) att mitt första svar till dig gällde just Red Cloud?
    Regndrottning skrev:Försök få nånting rätt.... Wink
    Har du NÅGONSIN fått NÅGONTING rätt? Rolling Eyes
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-02-12, 05:21

Regndrottning skrev:
    DirtyDog skrev:
    Regndrottning skrev:
    RedCloud skrev:Det är så fascinerande att se när extremhögern här inne håller varandra om ryggen och spela sååååå ovetandes när det passar....

Ja, jag vet..... Patetisk partisk, kan det kallas för.

Eller.....Så är de äkta idioter.....
    Tja, VEM är idioten här egentligen?

VEM har jag hållt om ryggen?
    På VILKET SÄTT är jag partiskt när jag påstår att vi ALLA är lika skyldiga till mobbing? Är inte detta MOTSATSEN till att vara partisk?

Du frågar dig VEM RC har mobbat och jag svarade. Så, vad är din åsikt om RC's inlägg på föregående sida? Och ni skriver om "Patetisk partisk"? Smile

berralarzon skrev:mobbade till slut bort Anna2link från detta forum hoppas aset bh/rövbölden inte är stolt som det svin han är!
    //Berra
    redalert skrev:Stick och brinn skithög du vet för bövelen inte vad du talar om asshole!
    RedCloud skrev:där gick sista säkringen för Blueheaven....mår du bra ?
    redalert skrev:Jo tackar som frågar PSYCHO!
    KickTheRasist skrev:RedAllert är encellig organism , ty det är ju väll inte så svårt att skrämma
    så godhjärtade människa som Anna. Orsak till det är att Anna såg dessa organismer enbart
    under mikoskrop luppen , men lille amöban har lyckats att falla ner utanför luppen Smile//KTR
    RedCloud skrev:
    RedAllert är encellig organism ,

nu är du alldeles för snäll KTR.....
    RedCloud skrev:Han, redalert/redclownIII/BlueHeaven, är tyvärr av den vidriga människotypen att för att må bra måste han mobba/förlöjliga/förfölja andra så att han känner sig något nummer större.

Dock fungerar det inte så, utan han förblir den lilla lilla skit till människospillra han egentligen är.

Nej, nej, nej, inget förnedrande eller mobbande från bägge sidor där, eller?

Du glömmer bort att anktrion har ALDRIG något att säga om rådande ämne. Det är ALLTID och ENBART personen som kommenteras. Och på det värsta sättet de vet.

Tröttnar du aldrig på att de aldrig har något att säga? Att de är inkapabla av att diskutera ett ämne?

Red Cloud ger igen med nästan samma mynt. RC uttrycker sig artigare och mer välformulerat i sina förolämpningar.
    1. Och vilka ingår enligt DIG i "anktrion"?
    2. Det finns några som sällan har något att tillföra diskussionen, det är riktigt, men de finns i bägge läger som jag redan sagt.
    3. Menar du att man kan vara "artig" när man mobbar och att det därför är MINDRE kränkande? Menar du i stil med detta:

RedCloud skrev:

Eller syftade du på detta?
    RedCloud skrev:Han, redalert/redclownIII/BlueHeaven, är tyvärr av den vidriga människotypen att för att må bra måste han mobba/förlöjliga/förfölja andra så att han känner sig något nummer större.

Dock fungerar det inte så, utan han förblir den lilla lilla skit till människospillra han egentligen är.
    Artigt och välformulerat?

RedCloud skrev:...reptilhjärnan inom Blueheaven kommer att svara...För den fega lilla skit han är står han inte för vad han skriver....
    Artigt så det förslår och inte alls i klass med vad andra har skrivit om Anna, ELLER?????

Hur står du ut med dig själv Rd?
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2012-02-12, 12:59

DirtyDog skrev:
    Regndrottning skrev:
    DirtyDog skrev:
    Regndrottning skrev:
    RedCloud skrev:Det är så fascinerande att se när extremhögern här inne håller varandra om ryggen och spela sååååå ovetandes när det passar....

Ja, jag vet..... Patetisk partisk, kan det kallas för.

Eller.....Så är de äkta idioter.....
    Tja, VEM är idioten här egentligen?

VEM har jag hållt om ryggen?
    På VILKET SÄTT är jag partiskt när jag påstår att vi ALLA är lika skyldiga till mobbing? Är inte detta MOTSATSEN till att vara partisk?

Du frågar dig VEM RC har mobbat och jag svarade. Så, vad är din åsikt om RC's inlägg på föregående sida? Och ni skriver om "Patetisk partisk"? Smile

berralarzon skrev:mobbade till slut bort Anna2link från detta forum hoppas aset bh/rövbölden inte är stolt som det svin han är!
    //Berra
    redalert skrev:Stick och brinn skithög du vet för bövelen inte vad du talar om asshole!
    RedCloud skrev:där gick sista säkringen för Blueheaven....mår du bra ?
    redalert skrev:Jo tackar som frågar PSYCHO!
    KickTheRasist skrev:RedAllert är encellig organism , ty det är ju väll inte så svårt att skrämma
    så godhjärtade människa som Anna. Orsak till det är att Anna såg dessa organismer enbart
    under mikoskrop luppen , men lille amöban har lyckats att falla ner utanför luppen Smile//KTR
    RedCloud skrev:

Nej, nej, nej, inget förnedrande eller mobbande från bägge sidor där, eller?

Du glömmer bort att anktrion har ALDRIG något att säga om rådande ämne. Det är ALLTID och ENBART personen som kommenteras. Och på det värsta sättet de vet.

Tröttnar du aldrig på att de aldrig har något att säga? Att de är inkapabla av att diskutera ett ämne?

Red Cloud ger igen med nästan samma mynt. RC uttrycker sig artigare och mer välformulerat i sina förolämpningar.
    1. Och vilka ingår enligt DIG i "anktrion"?
    2. Det finns några som sällan har något att tillföra diskussionen, det är riktigt, men de finns i bägge läger som jag redan sagt.
    3. Menar du att man kan vara "artig" när man mobbar och att det därför är MINDRE kränkande? Menar du i stil med detta:

RedCloud skrev:

Eller syftade du på detta?

Artigt och välformulerat?

RedCloud skrev:...reptilhjärnan inom Blueheaven kommer att svara...För den fega lilla skit han är står han inte för vad han skriver....
    Artigt så det förslår och inte alls i klass med vad andra har skrivit om Anna, ELLER?????

Hur står du ut med dig själv Rd?

Tack, bara bra....

Och ja, det var så jag menade. Red Cloud lägger fram exempel från de andra och bemöter dem. Att säga 'du är alldeles för snäll' betraktas väl ändå artigare än 'asshole'?

Anktrion reagerar på Red Cloud, de bemöter inte det han skriver eller säger, de bemöter honom. Med aggressioner....

Det vore ett mycket trevligare forum om folk kunde bemöta vad som sägs och inte vem som säger det.

Senast ändrad av Regndrottning den 2012-02-12, 13:16, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2012-02-12, 13:07

Det vore ett mycket trevligare forum om folk kunde bemöta vad som sägs och vem som säger det.

DD, "han som blundar när det passar" kanske skulle kunna gå igenom ank-sektens alster och se vem och när dessa gjorde inlägg som faktiskt rör topic, och utan invektiv.

Jag tror han får leta förgäves.....
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2012-02-12, 13:26

RedCloud skrev:
    Det vore ett mycket trevligare forum om folk kunde bemöta vad som sägs och vem som säger det.

DD, "han som blundar när det passar" kanske skulle kunna gå igenom ank-sektens alster och se vem och när dessa gjorde inlägg som faktiskt rör topic, och utan invektiv.

Jag tror han får leta förgäves.....
    Forumhistoriens störste TROLL har talat totalt utan självinsikt men ändå!
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-02-12, 13:28

Forumhistoriens störste TROLL har talat totalt utan självinsikt men ändå!

Tips: sväng dig inte med ord du inte förstår innebörden av......

Begriper du inte att din fixering vid min person är sjuklig ????
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-02-12, 13:32

//Berra

Börjar bli nyfiken på vad Berra har för grund till sitt påstående att Anna är "bortmobbad", har han kontakt med henne, är han Anna eller har han som vanligt fantiserat ihop ett hittepå??
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-02-12, 13:46

SiP skrev:
    //Berra

Börjar bli nyfiken på vad Berra har för grund till sitt påstående att Anna är "bortmobbad", har han kontakt med henne, är han Anna eller har han som vanligt fantiserat ihop ett hittepå??
    Man är lika nyfiken på hur Rd kan ha missat att det första inlägget i denna tråd beskriver motparten med orden "aset, rövbölden och svin" och att hon endast berörs när det besvaras med "asshole".

Även RC tycks missa detta då han endast tror att en av dessa två personer är "sjuk" och därför i hånful ton frågar ifall han mår dåligt. Hur RD och RC kan vara så ensidigt blinda är för mig ett mysterium som börjar likna en sjukdom. T.o.m. när jag svarade i tråden med att ALLA är lika goda kålsupare så börjar de bägge svamla om att jag FÖRSVARAR någon och tycker att det är patetisk att jag inte inser "sanningen".

Tror hoppet är ute för dessa inskränkta individer. Det finns ju inte ens någon sjukdomsinsikt hos dem. De verkar faktiskt TRO att de har rätt.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-02-12, 13:55

DirtyDog skrev:
    SiP skrev:
    //Berra

Man är lika nyfiken på hur Rd kan ha missat att det första inlägget i denna tråd beskriver motparten med orden "aset, rövbölden och svin" och att hon endast berörs när det besvaras med "asshole".

Även RC tycks missa detta då han endast tror att en av dessa två personer är "sjuk" och därför i hånful ton frågar ifall han mår dåligt. Hur RD och RC kan vara så ensidigt blinda är för mig ett mysterium som börjar likna en sjukdom. T.o.m. när jag svarade i tråden med att ALLA är lika goda kålsupare så börjar de bägge svamla om att jag FÖRSVARAR någon och tycker att det är patetisk att jag inte inser "sanningen".

Tror hoppet är ute för dessa inskränkta individer. Det finns ju inte ens någon sjukdomsinsikt hos dem. De verkar faktiskt TRO att de har rätt.

DD "han som blundar när det passar" uppmanas att gå igenom ank-sektens alster och se om han kan hitta några inlägg som rör topic och är utan invektiv. Du försvarar det oförsvarbara, ditt ryggkliande åt trion som sänker det här forumet 24-7-365 är patetiskt....
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2012-02-12, 14:49

RedCloud skrev:DD "han som blundar när det passar" uppmanas att gå igenom ank-sektens alster och se om han kan hitta några inlägg som rör topic och är utan invektiv. Du försvarar det oförsvarbara, ditt ryggkliande åt trion som sänker det här forumet 24-7-365 är patetiskt....
    Så nu vill du att jag skall sitta och gå igenom hela forumet?
    Nu talade vi om denna tråd. I övriga trådar brukar du ofta göra ditt bästa för att provocera fram angrepp från andra. Du startar ju ständigt en massa trådar just med denna avsikt.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-02-12, 14:53

DirtyDog skrev:
    RedCloud skrev:DD "han som blundar när det passar" uppmanas att gå igenom ank-sektens alster och se om han kan hitta några inlägg som rör topic och är utan invektiv. Du försvarar det oförsvarbara, ditt ryggkliande åt trion som sänker det här forumet 24-7-365 är patetiskt....
    Nu talade vi om denna tråd. I övriga trådar brukar du ofta göra ditt bästa för att provocera fram angrepp från andra. Du startar ju ständigt en massa trådar just med denna avsikt.

som sagt: patetiskt
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2012-02-12, 15:26

RedCloud skrev:
    DirtyDog skrev:

som sagt: patetiskt

som sagt NOLL sjukdomsinsikt! Laughing
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-02-12, 15:37

som sagt NOLL sjukdomsinsikt!

Din fixering vid min person ÄR sjuklig, sök hjälp !!!!!

Det finns faktiskt terapi mot ditt mindervärdeskomplex !

Du vet om att du kan läsa mina inlägg UTAN att behöva kommentera min person ?
    Inte ?
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2012-02-12, 16:14

RedCloud skrev:

Inte ?

SKIT på dig asshole! Evil or Very Mad
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-02-12, 16:17

SKIT på dig asshole!

Lugn, dirtydog kommer snart och torkar dig i rumpan.....
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2012-02-12, 16:21

RedCloud skrev:
    SKIT på dig asshole!

Lugn rd och berra lyder din minsta vink!
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2012-02-12, 17:17

RedCloud skrev:
    SKIT på dig asshole!

Ja du verkar ju veta hur det är att torka röven på folk. Särskilt mästerdebattörer som Berra och KTR och RV. Du har ju faktiskt försvarat dem. På den högra sidan så är det meraovanligt att någon försvarar någon. Man anser troligen att det är upp till var och en att stå för vad man skriver. Till skillnad mot vänstersidan.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-02-12, 17:20

du verkar ju veta hur det är att torka röven på folk.

Har fostrat tre barn, så ja...

På den högra sidan så är det meraovanligt att någon försvarar någon.

Nä ni passar ju på att blunda när personangreppen och dödshoten haglar.....
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2012-02-12, 17:32

redalert skrev:
    RedCloud skrev:

Inte ?

SKIT på dig asshole! Evil or Very Mad

Kan ingen i kackerlackans närhet ta honom åt sidan?

Han startar en tråd om redalert, och påstår sen att ra !! är sjukligt intresserad av hans person, den mannen är ju psykist sjuk, det är ju helt uppenbart nu.

Senast ändrad av RedMentalCase den 2012-02-12, 17:37, ändrad totalt 1 gång

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 21:48