Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

en bild säger mer än......part II

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

en bild säger mer än......part II - Sida 2 Empty Sv: en bild säger mer än......part II

Inlägg  RedCloud 2012-02-10, 14:24

redalert skrev:
    RedCloud skrev:
    Är detta tillåtet på Kuba?

Om det är tillåtet med särskrivning på Kuba ?
    Ingen aning faktiskt....

bounce bounce bounce

Pottkanten nu igen asshole? lol! Basketball bounce Laughing

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

en bild säger mer än......part II - Sida 2 Empty Hahaha tillåt mig skratta

Inlägg  Sossar ee lata 2012-02-10, 14:30

RedCloud skrev:
    Tycker du att du är en bra förebild för dina elever med bilder som denna?

Men lilla mytomanen, du tror inte jag kan skilja på mitt privatliv och mitt yrkesliv ?
    Det finns noga föreskrivet vad jag kan säga och inte säga som lärare.

Dock så är Sverige unikt på det sättet att vi har en lagstadgad plikt att förmedla en god värdegrund till det uppväxande släktet.

Ingen av dina åsikter hamnar under kategorin "god värdegrund" medans 100% av mina gör det.
    Tänk, och det måste svida hos ultrahögern, jag får betalt att tala om demokrati, allas lika värde osv....

bounce bounce bounce

majoriteten har valt fram Alliansen som regering, demokratin har valt fram alliansen men du finner dig inte i det utan sprider fals propaganda med nazist inlägg, är det rätt tycker du?

Kolla vad särskrivning är Seel.....grundläggande svenska typ.

Det ingår i demokratin att använda satir, visste du inte det ?

Skulle du ha en god värde grund!! allas lika värde säger du, du hatar ju allt & alla som inte tycker som du, tycker man inte som du så har man fel abnser du, typiskt kommunister! Det ljuva är att du bor i kojan på fritiden mitt i skogen, jag bor i underbara Djursholm med fina restauranger och mycket goda vänner, har lite svårt att välja var vi skall äta middag i kväll, kan du hjälpa mig lol! lol! affraid affraid Nej jag gillar inte kottar What a Face What a Face
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

en bild säger mer än......part II - Sida 2 Empty Sv: en bild säger mer än......part II

Inlägg  RedCloud 2012-02-10, 14:36

Skulle du ha en god värde grund!!

nej men en god värdegrund

allas lika värde säger du
    ,

jajjumen

du hatar ju allt & alla som inte tycker som du,

fel igen, jag hatar ingen,

tycker man inte som du så har man fel

från mitt perspektiv, ja

Det ljuva är att du bor i kojan på fritiden mitt i skogen,

på fritiden ? Jag bor i mitt hus jämt...sedan 25 år tillbaka

jag bor i underbara Djursholm med fina restauranger och mycket goda vänner, har lite svårt att välja var vi skall äta middag i kväll,

jag bor en kvart från två mellanstora svenska städer och kan säkert välja på fler restauranger än du, dock föredrar jag att laga min mat själv....

Du är så körd och ägd neofascisten, men du är för korkad att begripa det....

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 17:11