Ny skjutning i malmö. En till sjukhus. Kan
nån kolla om Sniperns bil står i garaget.
Infra skrev:
Ny skjutning i malmö. En till sjukhus. Kan
nån kolla om Sniperns bil står i garaget.
Självsanering ?Sniperace skrev:någon som har en klar uppfattning?
formsvackan skrev:Självsanering ?Sniperace skrev:någon som har en klar uppfattning?
Vercingetorix skrev:En god vän till mig är medförfattare till den nyutkomna boken "Maffiastad", som är en exposé angående de senaster årens dödsskjutningar i Malmö, där mycket av fokus förläggs på gangsterorganisationerna K- och M-falangens härjningar.
Vad kan vi någorlunda laglydiga människor göra åt saken?
En sak är säker: fåniga fackeltåg och vackra tal fungerar inte, så länge gemene malmöit fortsätter att äta pizzor och falaflar, åka lågpristaxi, handla i suspekta närbutiker, gå på svartklubb, äta på halvsunkiga restauranger, klippa sig hos lågprisfrisörer, laga bilen svart, handla svartsprit, köpa smuggelcigg etc etc. För DET är verksamheterna som dessa falanger slåss om herraväldet över.
Secrist skrev:Vercingetorix skrev:En god vän till mig är medförfattare till den nyutkomna boken "Maffiastad", som är en exposé angående de senaster årens dödsskjutningar i Malmö, där mycket av fokus förläggs på gangsterorganisationerna K- och M-falangens härjningar.
En sak är säker: fåniga fackeltåg och vackra tal fungerar inte, så länge gemene malmöit fortsätter att äta pizzor och falaflar, åka lågpristaxi, handla i suspekta närbutiker, gå på svartklubb, äta på halvsunkiga restauranger, klippa sig hos lågprisfrisörer, laga bilen svart, handla svartsprit, köpa smuggelcigg etc etc. För DET är verksamheterna som dessa falanger slåss om herraväldet över.
Om man höjer skatten då?
Vercingetorix skrev:Secrist skrev:Vercingetorix skrev:En god vän till mig är medförfattare till den nyutkomna boken "Maffiastad", som är en exposé angående de senaster årens dödsskjutningar i Malmö, där mycket av fokus förläggs på gangsterorganisationerna K- och M-falangens härjningar.
Om man höjer skatten då?
Jaaaaa!!! Då får samhället mer medel att via försörjningsstöd kunna sörja för dessa individers uppehälle, varvid behovet av att osolidariskt råna bara ett fåtal istället för alla. Det vore dessutom illojal konkurrens med staten...
"Vad kan vi någorlunda laglydiga människor göra åt saken?"
Infra skrev:
Ursäkta en liten fråga: har jag fel? I såna fall på vilken punkt?
Secrist skrev:Infra skrev:
Alla. I vanlig ordning är det allas fel utom de som faktiskt begår brotten. Skulden läggs på rasistiska skåningar och lata poliser.
RedMentalCase skrev:Alla inser väl numera att en helt oreglerad mångkultur inte var det allra bästa valet.
Sverige är pinsamt naivt, släppte in 10.000 tals grovt kriminella.
Infra verkar helt galen, tycker det är polisens fel?
Sossar ee lata skrev:Jag skulle inte vilja bo där om jag så fick bo gratis!! Gud bevare mig väl för Sveriges utveckling de kommande 20 åren om invandringen fortsätter som den gör idag......
Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:
Alla. I vanlig ordning är det allas fel utom de som faktiskt begår brotten. Skulden läggs på rasistiska skåningar och lata poliser.
Så de saknar ansvar för den uppkomna situationen, då?
Malmö svämmade över för att kranskommunerna svek. Lär dig att begripa det!Secrist skrev:Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:
Problemet är att man helt enkelt inte klarar av att ta emot så många som man gör.
Infra skrev:Malmö svämmade över för att kranskommunerna svek. Lär dig att begripa det!Secrist skrev:Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:
Problemet är att man helt enkelt inte klarar av att ta emot så många som man gör.
Nä - dom upptäckte det! (i Malmö).Secrist skrev:Infra skrev:Malmö svämmade över för att kranskommunerna svek. Lär dig att begripa det!Secrist skrev:Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:
Det finns ingen lag som tvingar kommunerna att ta emot.
Infra skrev:
Snälla Betrice Ask. Släng inte mer resurser över de där latoxarna i Malmö.
Ge dem heller inte ökade möjligheter att använda tvångsmedel. Problemen
ligger inte i det häradet: de är lata helt enkelt. Säg åt dom att jobba
i stället. Det är du som är chef!
formsvackan skrev:Infra skrev:
Snälla Betrice Ask. Släng inte mer resurser över de där latoxarna i Malmö.
Ge dem heller inte ökade möjligheter att använda tvångsmedel. Problemen
ligger inte i det häradet: de är lata helt enkelt. Säg åt dom att jobba
i stället. Det är du som är chef!
Lösningen ?
http://www.gbsu.info.se/
Snack, snapphanarnas glesnade led behöver nog förstärkas förstSniperace skrev: kanske få möjligheten att skkcka de kriminella invandrargängen till svensk mark.