Det känns tryggt och bra med en sån facklig rese som Stefan Lövdén vid
rodret. Bara nu drevkarlarna på Aftonbladet låter dynggrepen och
blodhundarna vila ett slag så ska även högern få se att det här blir bra.
ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
SilverSurfer skrev:ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Vad för bidragslinje?
Han tillhör nog som sagt mitten av socialdemokraterna.
Hoppas verkligen det blir samarbete med VP
Eftersom du frågar: den fackliga talangen!ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Han är FÖR EU och införande av EUROn och vill även ha mer kärnkraft. Låter det som en bra grund för samarbete med V och MP?SilverSurfer skrev:ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Vad för bidragslinje?
DirtyDog skrev:Han är FÖR EU och införande av EUROn och vill även ha mer kärnkraft. Låter det som en bra grund för samarbete med V och MP?SilverSurfer skrev:ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Vad för bidragslinje?
ericTheDog skrev:Han vill också ha mer vapenexport...
Partivilja i sosseriet...du behagr skämta. Om Sosseriet haft någon partivilja så tog Göran Persson död på den. Kvar blev en massa dönickar till ja-sägare.
Fråga aldrig vad "han" vill - fråga vad partiet vill ty det"Han vill också bla bla bla bla bla bla bla bla...........
SilverSurfer skrev:ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Vad för bidragslinje?
Hällo, blue! Grrrrrrrr.RedclownIII skrev:SilverSurfer skrev:ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Vad för bidragslinje?
Hallå RC!
Starta på bara. Själva sitter vi beredda att kommentera kommande vansinnigheter.MartinLingren skrev:Jag och REDCLOUD tävlar internt om vem som har mest extrema åsikter. Min terapeut tycker detta är helt ok. Nu känner jag för att projicera lite genom att starta 5-10 nya trådar.
Ded mental kale skrev:Hällo, blue! Grrrrrrrr.RedclownIII skrev:SilverSurfer skrev:ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Vad för bidragslinje?
Hallå RC!
Det är inte foliet. Det är jag.RedclownIII skrev:Ded mental kale skrev:Hällo, blue! Grrrrrrrr.RedclownIII skrev:SilverSurfer skrev:ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Vad för bidragslinje?
Hallå RC!
Hallå foliet!
Ded mental kale skrev:Det är inte foliet. Det är jag.RedclownIII skrev:Ded mental kale skrev:Hällo, blue! Grrrrrrrr.RedclownIII skrev:SilverSurfer skrev:ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Vad för bidragslinje?
Hallå RC!
Hallå foliet!
Infra skrev:
En facklig rese med Stefan Lövdens tyngd och erfarenhet kommer att
innebära ett lyft för vårt största parti. Många tidigare sossar
kommer nu att återvända till fadershuset.
Infra skrev:DirtyDog skrev:Han är FÖR EU och införande av EUROn och vill även ha mer kärnkraft. Låter det som en bra grund för samarbete med V och MP?SilverSurfer skrev:ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Vad för bidragslinje?
Är du fullkomligt Kocko? Som partiledare följer man inte sin egen agenda utan
partiviljan. Man har till uppgift att förverkliga kongressernas beslut. Det
handlar partipolitik om.
Secrist skrev:Infra skrev:DirtyDog skrev:Han är FÖR EU och införande av EUROn och vill även ha mer kärnkraft. Låter det som en bra grund för samarbete med V och MP?SilverSurfer skrev:ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Vad för bidragslinje?
handlar partipolitik om.
Med andra ord så ska han inte ha någon egen åsikt utan ska vara en marionett för partiet?
lazy skrev:Secrist skrev:Infra skrev:DirtyDog skrev:Han är FÖR EU och införande av EUROn och vill även ha mer kärnkraft. Låter det som en bra grund för samarbete med V och MP?SilverSurfer skrev:ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Vad för bidragslinje?
handlar partipolitik om.
Med andra ord så ska han inte ha någon egen åsikt utan ska vara en marionett för partiet?
Hur ska det sluta?
Har för mig att den f.d metallordföranden är en person som inte vill att andra ska bestämma över hans åsikter men jag kan ju ha fel.
Det är inte Infra. Det är jag. Grrrrrrrrr.RedclownIII skrev:Ded mental kale skrev:Det är inte foliet. Det är jag.RedclownIII skrev:Ded mental kale skrev:Hällo, blue! Grrrrrrrr.RedclownIII skrev:SilverSurfer skrev:ericTheDog skrev:Vilken falang inom s tillhör denne Löfvden? Hur ska samarbetet med v se ut? Är det slut med bidragslinjen?
Vad för bidragslinje?
Hallå RC!
Hallå foliet!
Tjeeena infra.
Infra skrev:Löfvens nya supersiffra; 58 %! Vad säger forumhögern?
http://www.expressen.se/nyheter/1.2692480/stefan-lofvens-nya-supersiffra