Lika dålig sjukdomsinsikt även idag?
I jämförelse med valfri anka från Ank-klubben är jag hälsan själv.
Lika dålig sjukdomsinsikt även idag?
Jag tror inte att detta leder till någon högre utvecklad demokrati. "Sköt dig själv och skit i andra" är en inställning som lämnar fältet öppet för dem med diktatorsambitioner.Secrist skrev:Amerikanare ser staten som något stort och besvärligt som slösar bort skattemedel och som man vill ha så lite som möjligt att göra med.
Jag kan med stolthet säga att jag inte slagit någon, sedan jag gick på fritids ... du då ?RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:RedCloud skrev:men har man så sjuk världsbild som du och saknar sjukdomsinsikt så kanske det vore något att fundera på?
Du är alltså för ett yrkesförbud, för sådana som inte delar extremhögerns värderingar ?
Nej sa jag ju kan du inte läsa eller spelar du bara teater?
det är en fråga .... som du inte tycks klara av att svara på.... har du ingen åsikt i frågan ?
Varför slår du din fru asshole?
Svara för fan!
formsvackan skrev:Jag tror inte att detta leder till någon högre utvecklad demokrati. "Sköt dig själv och skit i andra" är en inställning som lämnar fältet öppet för dem med diktatorsambitioner.Secrist skrev:Amerikanare ser staten som något stort och besvärligt som slösar bort skattemedel och som man vill ha så lite som möjligt att göra med.
Vad har empati med saken att göra överhuvudtaget ?Secrist skrev:Jag tror inte att detta leder till någon högre utvecklad demokrati. "Sköt dig själv och skit i andra" är en inställning som lämnar fältet öppet för dem med diktatorsambitioner.
Fast nu har ju empati för sina medmänniskor och ogillande av en stark stat inget med varandra att göra. Så dina flummiga vänsterteorier kan du nog slipa på så de blir relevanta.
F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:RedCloud skrev:men har man så sjuk världsbild som du och saknar sjukdomsinsikt så kanske det vore något att fundera på?
Du är alltså för ett yrkesförbud, för sådana som inte delar extremhögerns värderingar ?
Nej sa jag ju kan du inte läsa eller spelar du bara teater?
det är en fråga .... som du inte tycks klara av att svara på.... har du ingen åsikt i frågan ?
F.I.S.T skrev:formsvackan skrev:Jag tror inte att detta leder till någon högre utvecklad demokrati. "Sköt dig själv och skit i andra" är en inställning som lämnar fältet öppet för dem med diktatorsambitioner.Secrist skrev:Amerikanare ser staten som något stort och besvärligt som slösar bort skattemedel och som man vill ha så lite som möjligt att göra med.
instämmer !
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:formsvackan skrev:Jag tror inte att detta leder till någon högre utvecklad demokrati. "Sköt dig själv och skit i andra" är en inställning som lämnar fältet öppet för dem med diktatorsambitioner.Secrist skrev:Amerikanare ser staten som något stort och besvärligt som slösar bort skattemedel och som man vill ha så lite som möjligt att göra med.
instämmer !
Vad är det för fel med stt sköta sig själv?
RedCloud skrev:he he du är vass idag Regn.
Det är ju för lätt.
RedCloud skrev:Det är ju för lätt.
jo...saknar potatiskungen...
Jo, det är väl "lätt" när ingen bemöter idiotiska inlägg som dina.Regndrottning skrev:RedCloud skrev:he he du är vass idag Regn.
Tack!
Men, inte särskilt, anser jag. Det är ju för lätt.....
DirtyDog skrev:Jo, det är väl "lätt" när ingen bemöter idiotiska inlägg som dina.Regndrottning skrev:RedCloud skrev:he he du är vass idag Regn.
Tack!
Men, inte särskilt, anser jag. Det är ju för lätt.....
Svenska staten odlar inte våra matvaror och bygger inte våra hus. Det får vi SJÄLVA se till att någon gör åt oss MOT betalning.
Möjligheten att BETALA minskar givetvis vid högre beskattning och vi FÖRHINDRAS från att klara oss själva.
Att "klara sig själv" innebär alltså inte att man är bonde, allmänläkare eller snickare själv men jag förstår att så enkla saker att begripa ändå blir för svåra för er på vänsterkanten att fatta så fortsätt ni med att hylla varann för hur förträffliga ni är på retorik.
formsvackan skrev:Vad har empati med saken att göra överhuvudtaget ?Secrist skrev:Jag tror inte att detta leder till någon högre utvecklad demokrati. "Sköt dig själv och skit i andra" är en inställning som lämnar fältet öppet för dem med diktatorsambitioner.
Fast nu har ju empati för sina medmänniskor och ogillande av en stark stat inget med varandra att göra. Så dina flummiga vänsterteorier kan du nog slipa på så de blir relevanta.
RedCloud skrev:he he du är vass idag Regn.
Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:formsvackan skrev:Jag tror inte att detta leder till någon högre utvecklad demokrati. "Sköt dig själv och skit i andra" är en inställning som lämnar fältet öppet för dem med diktatorsambitioner.Secrist skrev:Amerikanare ser staten som något stort och besvärligt som slösar bort skattemedel och som man vill ha så lite som möjligt att göra med.
instämmer !
Odla och jaga din mat själv? Utbilda dig till allmän läkare för att ta hand om dina krämpor? Tillverka din egen medicin? Bygga dina egna hus själv?
Varsegod....
ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:formsvackan skrev:Jag tror inte att detta leder till någon högre utvecklad demokrati. "Sköt dig själv och skit i andra" är en inställning som lämnar fältet öppet för dem med diktatorsambitioner.Secrist skrev:Amerikanare ser staten som något stort och besvärligt som slösar bort skattemedel och som man vill ha så lite som möjligt att göra med.
instämmer !
Odla och jaga din mat själv? Utbilda dig till allmän läkare för att ta hand om dina krämpor? Tillverka din egen medicin? Bygga dina egna hus själv?
Varsegod....
Den som vill får göra så. Vad är problemet?
Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:formsvackan skrev:Jag tror inte att detta leder till någon högre utvecklad demokrati. "Sköt dig själv och skit i andra" är en inställning som lämnar fältet öppet för dem med diktatorsambitioner.Secrist skrev:Amerikanare ser staten som något stort och besvärligt som slösar bort skattemedel och som man vill ha så lite som möjligt att göra med.
instämmer !
Varsegod....
Den som vill får göra så. Vad är problemet?
Inget.
Jag sade varsegod...
OK, så med din syn på att "klara sig själv" så existerar rimligtvis ingen som gör det idag. Men i historien då? Fanns det ingen som "klarade sig själv" ens då? Knappast, då fanns ju inte den skattefinansierade "välfärden" och allt var elände.Regndrottning skrev:Att betala andra för att göra något är inte att klara sig själv.....
Då den andra tråden handlade om demokratiska VAL på Kuba så trodde jag att denna tråd skulle handlat om demokratin (Främst då VALEN) i USA och INTE om vad de eventuellt gör i ANDRA länder.R.O.F.L skrev:Det intressanta med usa är att man väljer kandidater inom partierna istället för att som i Sverige bli nominerADE.
DirtyDog skrev:Då den andra tråden handlade om demokratiska VAL på Kuba så trodde jag att denna tråd skulle handlat om demokratin (Främst då VALEN) i USA och INTE om vad de eventuellt gör i ANDRA länder.R.O.F.L skrev:Det intressanta med usa är att man väljer kandidater inom partierna istället för att som i Sverige bli nominerADE.
Själv anser jag inte att det är så jävla anmärkningsvärt ifall man blir av med några medborgerliga rättigheter (såsom rösträtt) ifall man sitter inne för ett väldigt grovt brott. Var gränsen borde dras är en annan fråga.