Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:]Sniperace skrev:vill du att vi återinför de olika stängda mentalsjukhusen och tvångsvårdar mer?
Att vi tar in och låser in ex anorektiker där dessa sedan tvångsmatas, att människor vid minsta misstanke om självmordsbenägenhet låses in och behandlas med tung medicin.
Hur vill du lösa problemet med alla dem som är sjuka med INTE vill in på mentalvården?
Har du några egna förslag mer än att pytsa in pengar till psykvården?
Mer utbildning till terapi av olika former istället för att stoppa i folk mediciner !... vem vet kanske tom RMC skulle kunna få hjälp
Ja du har rätt F.I.S.T, mer terapi - mindre mediciner!
hur löser du adhdproblemet eller den med aspergers med terapi och mindre medicin?
I fall som en död hamster torde det dock räcka med samtal tycker jag
Läste du vad jag skrev förut? Så här skrev jag:
'Många gånger Sniper så behövs det en kombination men idag får du inte en samtalskontakt om du inte är tillräckligt sjuk, förrutom om du söker privat. Men långtifrån alla har råd att söka till privat vård. Men det var säkerligen meningen ifrån alliansen att terapin också ska vara en kostnadsfråga...
men nu är den ju inte det, alla som är anslutna till vårt svenska sjukvårdssystem kostyar SAMMA summa, och det är inge större problem att få kontakt OM MAN VILL, men det kan ju förstås vara lite problem om det gäller sorgen efter en död hamster, då finns det andra problem som bör tas i första hand, men idag söker ju vissa psykhjälp för att de livit motsagda eller inte vunnit på sin lott.
ok, har du ändrt åsikt om den delen nu då när det gäller prsykbryt för en död sådan?
FEL FEL FEL ALLA TERAPEUTER ÄR INTE ANSLUTNA TILL LANDSTINGET SNIPER OCH ÄR DE INTE ANSLUTA SÅ ÄR DET DYRT FÖR DESSA PATIENTER SOM SÖKER SIG DIT OCH VILKA HAR RÅD DÅ???
Sen förstår jag mig inte på hur du ens kan skämta här. Vad är det i det som du skriver som är kul?Du och Lazy har mycket dålig humor!!!
Senast ändrad av ANNA2LINK den 2012-01-07, 14:51, ändrad totalt 2 gånger