RedMentalCase 2011-12-19, 01:54
Herrejävlar, nu har rassepsykopaterna gått i helspinn igen, för miljonte gången.
rcberra som lallar om rumänska smuggelkungar i nedsättande mening har ingen som helst rätt att kräva svar eller att debattera öht, den rätten har han själv friskrivit sig ifrån för många många år sen.
1000% är en siffra som stämmer ganska bra, ( naturligtvis, varför skulle jag ljuga?, att rcberra och fisten är sinnessjuka och kallar alla rasister är inget jag bryr mig om)
Det totala antalet polisanmälda våldtäkter (inklusive grova våldtäkter) ökade från knappt 350 år 1950 i en beskedlig takt till 800, år 1975. Därefter har utvecklingen tagit fart till över 2 100 år 1993. Ökningen har sedan dess varit i en ökande kurva år från år. År 2003 var antalet anmälda brott för första gången högre än 2 500. Efter att den nya sexualbrottslagen trädde i kraft i april 2005 ökade antalet från ungefär 3 800 till drygt 4 700 brott år 2007. Ökningen har sedan dess fortsatt i oförminskad takt och nådde 2008 upp till hela 5450 anmälda våldtäkter. . Låt se, 350 st 1950, 5450 år 2007... vi vet ju att miffona fist och rcberra inte kan matte, kan nån förklara för miffona, jag orkar inte.
Hädanefter, den människa som lallar med de sinnessjuka rcberra och fist, ni utsätter er för stor fara, förmodligen en enkel biljett till underjorden om ni har den tron...
Är ni ateister drabbar förmodligen olyckan er redan i detta liv.