Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Sossar ee lata
DMustaine
Infra
RedCloud
8 posters

    Stolt nu Seel ?

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Stolt nu Seel ? Empty Stolt nu Seel ?

    Inlägg  RedCloud 2011-12-15, 08:53

    Ett mer organiserat angrepp genomfördes en helg i februari 2011 mot Björkuddens transitboende i Solna, där unga flyktingar hysts in. Ett trettiotal aktivister från nynazistiska Nordisk ungdom kastade ägg och skrek ”svartskallar” och ”åk hem!”. Nordisk ungdom filmade händelsen och lade ut den på Youtube. På webbplatsen nationell.nu skröt talesmannen Patrik Forsén med att filmen på ett dygn visats 6 000 gånger.

    http://www.dn.se/kultur-noje/debatt-essa/hur-blir-man-en-manniska-i-hatarens-ogon
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  Infra 2011-12-15, 09:48


    Ja - efter den artikeln har SEEL verkligen orsak att skämmas. Usch! Evil or Very Mad
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  DMustaine 2011-12-15, 10:05

    Man kan bli orolig när man ser en sån självutnämnd profet som rc hänge frenetiskt åt att kommenterna/referera och lägga in trådar om seel! Man behöver inte klyva atomer på sin fritid för att inse att det pågår något sjukt i rc:s hjärna! Vi vet ju sen tidigare nick att vi har med en patologisk mytoman att göra! -puke!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Stolt nu Seel ? Empty Det är synd om han

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-12-15, 10:12

    DMustaine skrev:Man kan bli orolig när man ser en sån självutnämnd profet som rc hänge frenetiskt åt att kommenterna/referera och lägga in trådar om seel! Man behöver inte klyva atomer på sin fritid för att inse att det pågår något sjukt i rc:s hjärna! Vi vet ju sen tidigare nick att vi har med en patologisk mytoman att göra! -puke!

    Han förstår inte vad man skriver, jag har hur många gånger som helst sagt att jag hatar dessa handlingar vem som än utför dom, så än en gång! lås in dessa svenska svin och ge dom sitt straff!!! Men lilla RC skulle aldrig säga något negativt om en liten mörkhyad tomte som tex våldtagit någon.
    Sen har jag förstått att han själv inte har något svar på varför 20% av befolkningen står för 40% av våldtäkterna.....

    Så vi låter kraken från kojan vara, han mår lite dåligt...
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  ericTheDog 2011-12-15, 10:22

    Sossar ee lata skrev:
    DMustaine skrev:Man kan bli orolig när man ser en sån självutnämnd profet som rc hänge frenetiskt åt att kommenterna/referera och lägga in trådar om seel! Man behöver inte klyva atomer på sin fritid för att inse att det pågår något sjukt i rc:s hjärna! Vi vet ju sen tidigare nick att vi har med en patologisk mytoman att göra! -puke!

    Han förstår inte vad man skriver, jag har hur många gånger som helst sagt att jag hatar dessa handlingar vem som än utför dom, så än en gång! lås in dessa svenska svin och ge dom sitt straff!!! Men lilla RC skulle aldrig säga något negativt om en liten mörkhyad tomte som tex våldtagit någon.
    Sen har jag förstått att han själv inte har något svar på varför 20% av befolkningen står för 40% av våldtäkterna.....

    Så vi låter kraken från kojan vara, han mår lite dåligt...


    Men det har jag svar på. Det beror på att delar av befolkningen har en helt annan bakgrund, kultur etc. När man reser runt i världen och ser sig omkring ser man enorma skillnader i livsvillkor. Svenska bidragsmuppar framstår som de gnällkärringar de är jämfört med hur man lever i många länder. Det finns ingen anledning att tro att de som växt upp under villkor vi knappt kan föreställa oss ska bete sig statistiskt exakt lika som vi. Våldtäkt är lika fel oavsett vem som begår den. Döm individen. Döm inte oskyldiga.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  RedCloud 2011-12-15, 13:38

    för att inse att det pågår något sjukt i rc:s hjärna

    OK, så i din värld är det sjukt att bekämpa öppen rasism a´la Seel ?
    Efter Utöya ?

    Jo tjena.....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  RedCloud 2011-12-15, 13:39

    , jag har hur många gånger som helst sagt att jag hatar dessa handlingar vem som än utför dom

    Ändå handlar dina inlägg till 100% om invandrare som begår brott....jo tjen vad trovärdig du är...

    Sen har jag förstått att han själv inte har något svar på varför 20% av befolkningen står för 40% av våldtäkterna.....

    Men herre jösses, du ÄR dum på riktigt.
    20% av Sveriges befolkning är fler än det totala antalet våldtäkter som begås.
    Att du fortsätter sprida propaganda som är direkta lögner i syfte att svärta ner grupper i samhället gör dig till RASIST och idiot.

    Är du stolt ?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  redalert 2011-12-15, 19:19

    RedCloud skrev:
    för att inse att det pågår något sjukt i rc:s hjärna

    OK, så i din värld är det sjukt att bekämpa öppen rasism a´la Seel ?
    Efter Utöya ?

    Jo tjena.....

    Jasså är det så du menar?

    Men för fan säg detta med en gång då! clown
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  RedCloud 2011-12-15, 19:21

    jasså är det så du menar?
    Men för fan säg detta med en gång då!

    Belasta inte mig för ditt klena förstånd, lillen
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  redalert 2011-12-15, 19:31

    RedCloud skrev:
    jasså är det så du menar?
    Men för fan säg detta med en gång då!

    Belasta inte mig för ditt klena förstånd, lillen

    Projicering?

    PUKE! Laughing
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  SiP 2011-12-15, 19:38

    RedCloud skrev:
    för att inse att det pågår något sjukt i rc:s hjärna

    OK, så i din värld är det sjukt att bekämpa öppen rasism a´la Seel ?
    Efter Utöya ?

    Jo tjena.....

    Varför bekämpar du inte terrorism med samma frenesi i så fall efter 9/11??
    Där är det ju bara massa svammel om orsak/verkan som du lyckas klämma ur dig...
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  RedCloud 2011-12-15, 19:42

    Varför bekämpar du inte terrorism med samma frenesi i så fall efter 9/11??

    Det gör jag, jag är emot USAs olagliga krigföring i Irak o Afghanistan.... bounce bounce bounce

    Där är det ju bara massa svammel om orsak/verkan som du lyckas klämma ur dig

    Fråga om du inte begriper.... bounce bounce bounce
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  SiP 2011-12-15, 19:49

    RedCloud skrev:
    Varför bekämpar du inte terrorism med samma frenesi i så fall efter 9/11??

    Det gör jag, jag är emot USAs olagliga krigföring i Irak o Afghanistan.... bounce bounce bounce

    Där är det ju bara massa svammel om orsak/verkan som du lyckas klämma ur dig

    Fråga om du inte begriper.... bounce bounce bounce

    Åhh så du är sanningen och ingen annan har en aning..

    Du är i sanning en stolle RC, inte en vanlig sådan utan en riktigt djävla otäck sate som har förmågan att få med dig mindre förstående i ditt korståg mot allt svenskt...
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  RedCloud 2011-12-15, 19:53

    Åhh så du är sanningen och ingen annan har en aning.

    Hur kan du göra en sådan tolkning av mitt svar ?
    Läser du egentligen vad som står ?

    Du är i sanning en stolle RC, inte en vanlig sådan utan en riktigt djävla otäck sate som har förmågan att få med dig mindre förstående i ditt korståg mot allt svenskt...

    ha ha ha, detta är inte friskt....så du menar på fullt allvar att om man påpekar Seel´s utlevda rasism så är man per automatik "mot allt svenskt", ja jävlar.....

    "Svenskfientlig" är numera ett slagord som används av SD och ND och de andra bruna konstellationerna mot alla som vågar kritisera den växande rasismen, och du hänger på SiP, föga förvånande faktiskt....ni blir tameigfan bara vidrigare och vidrigare på högerkanten....

    Skrev du "stolle"....?

    bounce bounce bounce
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  redalert 2011-12-15, 20:51

    RedCloud skrev:
    Åhh så du är sanningen och ingen annan har en aning.

    Hur kan du göra en sådan tolkning av mitt svar ?
    Läser du egentligen vad som står ?

    Du är i sanning en stolle RC, inte en vanlig sådan utan en riktigt djävla otäck sate som har förmågan att få med dig mindre förstående i ditt korståg mot allt svenskt...

    ha ha ha, detta är inte friskt....så du menar på fullt allvar att om man påpekar Seel´s utlevda rasism så är man per automatik "mot allt svenskt", ja jävlar.....

    "Svenskfientlig" är numera ett slagord som används av SD och ND och de andra bruna konstellationerna mot alla som vågar kritisera den växande rasismen, och du hänger på SiP, föga förvånande faktiskt....ni blir tameigfan bara vidrigare och vidrigare på högerkanten....

    Skrev du "stolle"....?

    bounce bounce bounce

    Ja det gjorde han nog efter vad jag kan se men det går lika bra med pajas! Laughing
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  RedCloud 2011-12-15, 20:52

    Ja det gjorde han nog efter vad jag kan se men det går lika bra med pajas!

    Kan hålla med, vilka jävla pajaserier du och dina bröder i bedrövelsen ägnar er åt.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  SiP 2011-12-15, 21:33

    RedCloud skrev:
    Åhh så du är sanningen och ingen annan har en aning.

    Hur kan du göra en sådan tolkning av mitt svar ?
    Läser du egentligen vad som står ?

    Du är i sanning en stolle RC, inte en vanlig sådan utan en riktigt djävla otäck sate som har förmågan att få med dig mindre förstående i ditt korståg mot allt svenskt...

    ha ha ha, detta är inte friskt....så du menar på fullt allvar att om man påpekar Seel´s utlevda rasism så är man per automatik "mot allt svenskt", ja jävlar.....

    "Svenskfientlig" är numera ett slagord som används av SD och ND och de andra bruna konstellationerna mot alla som vågar kritisera den växande rasismen, och du hänger på SiP, föga förvånande faktiskt....ni blir tameigfan bara vidrigare och vidrigare på högerkanten....

    Skrev du "stolle"....?

    bounce bounce bounce

    Ja du din stackare, antar att du har en peak nu när tomtarnas högtid är i antågande, att du kastar rasistkortet med samma frenesi som Fistarn är föga förvånade, dock blir det lite patetiskt när allt i princip är rasism i era ögon..

    Och för att vara antirasist så måste jag säga att du håller de största rasisterna om ryggen i alla diskussioner..

    Men jag förstår din bitterhet, nu när allt fler börjar kräva att alla lärare skall vara behöriga så väntar arbetslöshet för dig, men upp med hakan, ett fas 3 på en bensinmack i lapphelvetet kanske passar dig...
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  RedCloud 2011-12-15, 21:37

    dock blir det lite patetiskt när allt i princip är rasism i era ögon..

    Har man inga riktiga argument kan man ju alltid fabricera några lögner....på känt högermanér

    för att vara antirasist så måste jag säga att du håller de största rasisterna om ryggen i alla diskutioner..

    öhhh nej, jag håller inte Seel om ryggen, tvärtom

    Men jag förstår din bitterhet,

    [fniss] så kryddar vi med lite härskarteknik....

    nu när allt fler börjar kräva att alla lärare skall vara behöriga så väntar arbetslöshet för dig

    ha ha sluta jag skrattar ihjäl mig, inte ska du behöva bekymra dig för den saken, den är redan ordnad serru

    fas 3 på en bensinmack i lapphelvetet kanske passar dig...

    högern briljerar..../NOT
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  ericTheDog 2011-12-15, 21:51

    Den som skakar galler behöver inget jobb...
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  SiP 2011-12-15, 21:53

    RedCloud skrev:
    dock blir det lite patetiskt när allt i princip är rasism i era ögon..

    Har man inga riktiga argument kan man ju alltid fabricera några lögner....på känt högermanér

    för att vara antirasist så måste jag säga att du håller de största rasisterna om ryggen i alla diskutioner..

    öhhh nej, jag håller inte Seel om ryggen, tvärtom

    Men jag förstår din bitterhet,

    [fniss] så kryddar vi med lite härskarteknik....

    nu när allt fler börjar kräva att alla lärare skall vara behöriga så väntar arbetslöshet för dig

    ha ha sluta jag skrattar ihjäl mig, inte ska du behöva bekymra dig för den saken, den är redan ordnad serru

    fas 3 på en bensinmack i lapphelvetet kanske passar dig...

    högern briljerar..../NOT

    LoL, du är för klämkäck, säg mig, när träffade du sist på sex-sju kulturberikare som krävde att du skulle ge dom din mobil med hänvisning till en BC tatuering??

    du lever i ditt ruckel i skogen och tror att alla invandrare är små djävla änglar som inte gör något ont, flytta för fan till ett slumområde och lär dig den hårda vägen att det finns för djävligt många rötägg som kan härja fritt tack vare att det finns puckon som dig som helt enkelt sopar problemen under mattan, för det är väl en RC sanning, att ser man det inte så finns det inte...
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  RedCloud 2011-12-15, 21:54

    Den som skakar galler behöver inget jobb...

    och vem menar du skulle skaka galler ?

    Vercingetorixs ?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  RedCloud 2011-12-15, 22:03

    LoL, du är för klämkäck,


    min fru brukar säga det också... bounce bounce bounce

    säg mig, när träffade du sist på sex-sju kulturberikare som krävde att du skulle ge dom din mobil med hänvisning till en BC tatuering??

    aldrig, har du ?
    att du sedan använder dig av ultrahögerns retorik med "kulturberikare" förvånar ju knappast....

    du lever i ditt ruckel i skogen


    öhh, jag bor i ett helt vanligt hus, byggt sent 1800-tal, du har inte en susning om vilket fantadtiskt fint skick huset är i, så varför skriver du "ruckel" när du inte vet ?

    och tror att alla invandrare är små djävla änglar som inte gör något ont,


    ahh enda sättet för dig att argumentera är att hitta på åsikter som man sedan måste försvara...puke & suck

    flytta för fan till ett slumområde


    tack, men jag trivs så bra där jag bor...

    och lär dig den hårda vägen att det finns för djävligt många rötägg som kan härja fritt tack vare att det finns puckon som dig som helt enkelt sopar problemen under mattan,
    jag kan inte ta ansvar för att du i din villfarelse tror detta...

    för det är väl en RC sanning, att ser man det inte så finns det inte...

    är man lågpannad högerskribent så är det säkert så....
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  SiP 2011-12-15, 22:18

    RedCloud skrev:
    LoL, du är för klämkäck,


    min fru brukar säga det också... bounce bounce bounce

    säg mig, när träffade du sist på sex-sju kulturberikare som krävde att du skulle ge dom din mobil med hänvisning till en BC tatuering??

    aldrig, har du ?
    att du sedan använder dig av ultrahögerns retorik med "kulturberikare" förvånar ju knappast....

    du lever i ditt ruckel i skogen


    öhh, jag bor i ett helt vanligt hus, byggt sent 1800-tal, du har inte en susning om vilket fantadtiskt fint skick huset är i, så varför skriver du "ruckel" när du inte vet ?

    och tror att alla invandrare är små djävla änglar som inte gör något ont,


    ahh enda sättet för dig att argumentera är att hitta på åsikter som man sedan måste försvara...puke & suck

    flytta för fan till ett slumområde


    tack, men jag trivs så bra där jag bor...

    och lär dig den hårda vägen att det finns för djävligt många rötägg som kan härja fritt tack vare att det finns puckon som dig som helt enkelt sopar problemen under mattan,
    jag kan inte ta ansvar för att du i din villfarelse tror detta...

    för det är väl en RC sanning, att ser man det inte så finns det inte...

    är man lågpannad högerskribent så är det säkert så....

    Oneliner kungen i sitt esse, har man inga argument så kör man med korta oneliners som gärna är lite personangreppsaktiga, sen undrar du med flera varför klimatet är som det är här..PUKE.

    sen kanske du kommer ihåg att du la ut bilder på rucklet, eller har du drabbats av senil dement också..

    Och ja, jag har träffat på dessa kulturberikare, de växte sig stora i vivalla, men sen klantade de sig ordentligt när de delade ut BC tröjor till småglinen och när snuten fick se dem så frågade de var de fått dom, så småglinen golade ned alla ledarna i BC Smile

    men de är stora i alla slumområden här i stan, men vad vet du om det, du har väl inte sett asfalt på tjugo år eller så..

    Men ta tanten och kör ned henne till typ tensta eller liknande område, släpp av henne vid 22 tiden, gärna med ett par tusen i handväskan, sen säger du att du hämtar henne om ett par timmar, eller törs du inte det???
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  F.I.S.T 2011-12-15, 22:26

    DMustaine skrev:Man kan bli orolig när man ser en sån självutnämnd profet som rc hänge frenetiskt åt att kommenterna/referera och lägga in trådar om seel! Man behöver inte klyva atomer på sin fritid för att inse att det pågår något sjukt i rc:s hjärna! Vi vet ju sen tidigare nick att vi har med en patologisk mytoman att göra! -puke!

    Märkligt att du inte mår illa över själva skeendet i artikeln Shocked
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  F.I.S.T 2011-12-15, 22:29

    Och Seel du har fortfarande inte svarat SJÄLV på varför du ställer frågan om dessa siffror. Du säger att du inte har ett svar på frågan, och ändå är det inget annat du tjatar om.... Du kanske kan lura delar av forumhögern, eftersom de nån stans håller med dig i det ingen av er vågar svara på rakt ut.....

    .... men självständigt tänkande människor ser att Seel har rasistiska motiv med sina 100 trådar om brott begångna av invandrare, samt brott som SEEL gissar är begångna av invandrare

    Sponsored content


    Stolt nu Seel ? Empty Sv: Stolt nu Seel ?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 09:58