det unnar inte tjatte fnatte/knatte klubben dom mindre bemedlade utan det ska bara gnällas över skatterna i tid o otid, skämmes borde dom göra.
//Berra
//Berra
berralarzon skrev:det unnar inte tjatte fnatte/knatte klubben dom mindre bemedlade utan det ska bara gnällas över skatterna i tid o otid, skämmes borde dom göra.
//Berra
ericTheDog skrev:berralarzon skrev:det unnar inte tjatte fnatte/knatte klubben dom mindre bemedlade utan det ska bara gnällas över skatterna i tid o otid, skämmes borde dom göra.
//Berra
Kör inte bil imorgon, för då åker du in - igen.
ericTheDog skrev:berralarzon skrev:det unnar inte tjatte fnatte/knatte klubben dom mindre bemedlade utan det ska bara gnällas över skatterna i tid o otid, skämmes borde dom göra.
//Berra
RedMentalCase skrev:ericTheDog skrev:berralarzon skrev:det unnar inte tjatte fnatte/knatte klubben dom mindre bemedlade utan det ska bara gnällas över skatterna i tid o otid, skämmes borde dom göra.
//Berra
lol
Stackars Lennart.
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:berralarzon skrev:det unnar inte tjatte fnatte/knatte klubben dom mindre bemedlade utan det ska bara gnällas över skatterna i tid o otid, skämmes borde dom göra.
//Berra
Att du är bekant med det innebär inte att jag är det!
//Berra
Varför då, jag mår bra.RedMentalCase skrev:Stackars Lennart.
Lennart skrev:Varför då, jag mår bra.RedMentalCase skrev:Stackars Lennart.
Hur kommer det sig då att du spyr ideligen?Lennart skrev:Varför då, jag mår bra.RedMentalCase skrev:Stackars Lennart.