Rc fullständigt oslagbar i dumhet!RedCloud skrev:Om övertidsuttaget är högt, innebär ju det bara att arbetstempot under ordinarie arbetstid är för lågt, inte sant?
inte nödvändighetsvis....
Häpnadsväckande! Makalöst!
Rc fullständigt oslagbar i dumhet!RedCloud skrev:Om övertidsuttaget är högt, innebär ju det bara att arbetstempot under ordinarie arbetstid är för lågt, inte sant?
inte nödvändighetsvis....
Rc fullständigt oslagbar i dumhet!
Spelar min ålder någon roll när någon är så makalöst korkad som du?RedCloud skrev:Rc fullständigt oslagbar i dumhet!
Och det är dina "argument" ?
Att någon annan är dum i huvudet ?
Var du fem eller femtio sa du ?
Spelar min ålder någon roll
Makalöst jidder och bullshit när skall du lära dig något?RedCloud skrev:Spelar min ålder någon roll
Det vore intressant att veta om du lämnat småskolan bakom dig eller inte, dina begränsade kunskaper om stort sätt allt tyder på att du är kvar där, 4:an, 5:an kanske....
redalert skrev:Makalöst jidder och bullshit när skall du lära dig något?RedCloud skrev:Spelar min ålder någon roll
Det vore intressant att veta om du lämnat småskolan bakom dig eller inte, dina begränsade kunskaper om stort sätt allt tyder på att du är kvar där, 4:an, 5:an kanske....
Makalöst jidder och bullshit när skall du lära dig något?
RedCloud skrev:Hittar på åsikter åt andra och sen spelar både taleskvinna och förfärad. Fjant.
Men lillEric nu är jag allvarligt bekymrad över din mentala hälsa (nej vid närmare eftertanke, det är jag inte).
Alla som loggar in här SER att du 9:40 skrev:
Jag kan meddela att tempot är lågt på våra arbetsplatser.
Jag invänder med att det är omöjligt att ha koll på samtliga arbetsplatser i Sverige och komma med den slutsatsen.
Dessutom talar övertidsuttagen emot dig (som vanligt)
Så nu lillEric, berätta nu vilka åsikter som pådyvlats dig ?
Var lite man åtminstone och stå för vad du skriver, barnrumpa.
Taleskvinna?ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Hittar på åsikter åt andra och sen spelar både taleskvinna och förfärad. Fjant.
Men lillEric nu är jag allvarligt bekymrad över din mentala hälsa (nej vid närmare eftertanke, det är jag inte).
Alla som loggar in här SER att du 9:40 skrev:
Jag kan meddela att tempot är lågt på våra arbetsplatser.
Jag invänder med att det är omöjligt att ha koll på samtliga arbetsplatser i Sverige och komma med den slutsatsen.
Dessutom talar övertidsuttagen emot dig (som vanligt)
Så nu lillEric, berätta nu vilka åsikter som pådyvlats dig ?
Var lite man åtminstone och stå för vad du skriver, barnrumpa.
Jag står för vad jag skriver: Att tempot är lågt på våra arbetsplatser.
Dina egna dumheter får du stå för själv. Du påstår att man måste ha koll på samtliga arbetsplatser för att dra min slutsats. Så är det naturligtvis inte. Vad gäller övertidsuttaget så säger det just ingenting om tempot.
Du passar rätt bra som taleskvinna för knattarna.
Du påstår att man måste ha koll på samtliga arbetsplatser för att dra min slutsats.
Så är det naturligtvis inte.
RedCloud skrev:Du påstår att man måste ha koll på samtliga arbetsplatser för att dra min slutsats.
correctomundo
Så är det naturligtvis inte.
Exakt så är det...
Det räcker med ett hyfsat statiskt underlag