Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Dessa personer skyddar Red C, Regndrottning & infra med näbbar och klor!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Dessa personer skyddar Red C, Regndrottning & infra med näbbar och klor! Empty Dessa personer skyddar Red C, Regndrottning & infra med näbbar och klor!

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-12-07, 17:45

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14044936.ab

    För mig ar dessa individer pack!! samma som Anders Eklund, Breivik, Hagamannen! samma jävla pack som bara ska låsas in. Men i vänsterns värld ska bara de 3 sistnämnda få straffas, resten är det synd om. Ja jisses, tur man inte har idioter som er runt en.....
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Dessa personer skyddar Red C, Regndrottning & infra med näbbar och klor! Empty Sv: Dessa personer skyddar Red C, Regndrottning & infra med näbbar och klor!

    Inlägg  Regndrottning 2011-12-07, 17:53

    Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14044936.ab

    För mig ar dessa individer pack!! samma som Anders Eklund, Breivik, Hagamannen! samma jävla pack som bara ska låsas in. Men i vänsterns värld ska bara de 3 sistnämnda få straffas, resten är det synd om. Ja jisses, tur man inte har idioter som er runt en.....

    Som jag sade.... Du ÄR dummare än tåget. IQ gurka ungefär. En mycket liten gurka, dessutom.

    Vem fan har sagt att det är synd om dessa människor?

      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 15:10