Infra skrev:Att fälla dom är inte detsamma som att läsa noggrant gjorda utreningar.Sniperace skrev:Infra skrev:Det är inga lösa spekulationer eller lösa antagande det här, inte. Han harSniperace skrev:Infra skrev:Du tar alltså en kriminell mördare i försvar? Jag tyckte nyss du sa attSniperace skrev:Infra skrev:Han mördade Trez West Persson! Räcker inte det?Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:
Säg mig Snipe; ser du även Gunsans dubbelamputation som självsanering?
Jag vet INGET om din Gunsan eller hans liv och leverne, men varje av dessa kriminellas skjutningar där de enbart dödar varandra är en ren vinst för samhället
Du kanske vet desto mer om mördaren Peter Mangs som stod för de flesta skjutningarna i Malmö - du vet; alla de där vi skyllde på "de kriminella".
Vi fick rätt så till vida att; visst är Mangs kriminell.
nej, jag vet inget om peter mangs heller, mer än att han är MISSTÄNKT och häktad för vapenbrott, mord och misshandel, ännu har det inte varit någon rättegång där denne dömts, men du vill kanske gå rättvisan i förväg och skita i denna för att låsa in denne eler avrätta utan rannsakan och dom i vederbörlig ordning?
Oj, är han dömd för detta?
jag visste inte ens att rättegång varit om detta fall ännu, kan du hänvisa till domstolsprotokoll osv?
eller kan sanningen vara den att han är MISSTÄNKT för detta, men ännu inte fälld?
kanske ska vi avskaffa domstolar och sätta in folk enbart på misstankar?
manfall bland kriminella var "självsanering".
nEJ, JAG TAR INTE EN KRIMINELL MÖRDARE I FÖRSVAR, ÄR MANGS DÖMD ÄNNU?
Menar du att vi ska avskaffa rättegångar osv?
här i sverige ska ingen dömas ohörd och utan bevis, och fram till att rätten tagit beslut kan du inte säga något om eventuell skuld, du kan ANTA att någon är skyldig och säga att om DENNE ÄR SKYLDDIG ÄR HAN ETT SVIN OSV OSWV.
Likadant säger jag, är han oskyldig ska ingen ge sig på honom, är han skyldig, så hoppas jhag att han ALDRIG kommer levande ur fängelset.
vari ser du försvar i det?
kanske ska han inte ha advokat, och som sagt låsas in utan rättegång osv osv?
mördat 2 och skadat 13. Utredningen har slutförts och åklagaren kommer att
gå till åtal på det. Peter mangfs kommer att dömas!
Men fortsätt du att försvara mördare. Jag tror du är ensam om att försvara
denne lazermansbeundrande serieskytt.
om allt detta är klappat och klart menar du alltså att rättegång inte behövs?
att vi kan skippa den delen och skita i rättegångar?
du verkar ju ha ett riktigt fint rättspatos när det gäller dina egna åsikter där du kan vara både domare jury och bödel...
men hur ställer vi oss till assange då,m det jävla våldtäktssvinet, han är ju häktad och anhållen i sin frånvaro och på flykt undan rättvisan eler hur? *asg*
Försvara mördare, du, bara!
du har stora problem eller hur?
Vari ligger försvaret att jag hoppas att han ALDRIG kommer levande ur fängelse om han är skyldig?
ännu är han inte dömd, inte en enda rapport från polis säger tvärsäkert att han ÄR mördaren, utan MISSTÄNKT mördare...
Vårt rättssystem säger att han ska betraktas som oskyldig till motsatsen bevisats, ocgh det sker vid rättegången min vän.
Och DÖMS han där som skyldig, då instämmer jag i kören, och som hjag skrev, dåhoppas jag att han ALDRIG släpps ut, men du verkar anse att rättegång osv är onödig, han ÄR ju skyldig osv, tänk så många pengar som skulle sparas på dit sät, att sedan en massa osyldiga skulle råka illa ut är väl inga problem, så länge det inte är du som blir utsatt *asg*
och en kommentar, i ditt nöästa inlägg gav du en länk, där skrivs som det är MISSTÄNKT, inte att han ÄR denne, sådant får vänta tills dom har kommit eller hur?
Hur skulle du ställa dig om han i rättegången blir frikänd? Tvärsäkert påstå att rätten har fel?
För dig tror jag det sknar betydelse, du har cementerat din uppfatning ch kan inte ändra denna, även om en annan skulle erkänna dåden så är det en konspiration osv