Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
redalert
formsvackan
DirtyDog
Sniperace
Vercingetorix
RedCloud
Secrist
Regndrottning
Infra
R.O.F.L
14 posters

Fredagsskoj, SD teve.

redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Fredagsskoj, SD teve. - Sida 2 Empty Sv: Fredagsskoj, SD teve.

Inlägg  redalert 2011-12-04, 12:35

Secrist skrev:Ja se upp så du inte blir nerspydd av sanningar även om det luktar så är det måmga sanningar som kommer av RC,s inlägg

lol!

Rc berömmer sig själv genom berra!

Laughing
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2011-12-04, 15:21

Regndrottning skrev:
    berralarzon skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Vercingetorix skrev:Tänk om den oavslutade meningen beror på att Sniper fick en infarkt och kollapsade framför datorn...
    Avskyvärt att skämta om sådant! Wink
    Ibland kan man kanske få intrycket att hans tryckande på send-knappen egentligen är ett rop på hjälp, men knappast pga hjärtproblem, i alla fall inte fysiska sådana Very Happy

Jag kan tänka mig att vissa har den fantasin, men nej, det r mer ett förök att hjälpa förvilladed själar....

och ja,batteriet tog slut påmin htc hero som jag använde, jag är påbesök hos min käre son i jönköping och körde via denna när jag skrev *s*

Men åter till frågan, skulle en sd,are se den som uppmuntrande,nej snarar som en skymf och en nidbild, så jag förtår inte upprördheten, och för mig betydden den inget alls i sådan vär, det lämnade mig totalt oberörd.

och att batteriet tog slut där betyder mog mindre för mig än det gör för RD när batteriet i hennes stav tar slut, då asgarvar hon inte längre *fniss*

Du är lite för mycket fantasilagd Sniperace kolla på en sexchatt så kan du stavchatta..Wink där.
    //Berra

Ja... Detta kommer från en sjuk man som påstår att han inte längre läser vad jag skriver..... Så sant var det.... Razz

Så har han ingen humor heller. Tar batteriet slut så är det en penibel dråplighet. Men Sniper tar det som en grov förolämpning och tror sig 'ge igen' med hänvisning till sex. Det är patetisk... Särskild när det inte var jag som skrev det... jag bara skrattade.

Sniper är snarstucken...
    lol!

Sex är väl kanske vad Sveriges fulaste tant, RD, behöver, har kärringen provat att gå ut på krogen med en påse över huvet?, vem vet, det kanske finns en full berra där.Smile

Senast ändrad av RedMentalCase den 2011-12-04, 15:45, ändrad totalt 1 gång
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2011-12-04, 15:42

berralarzon skrev:
    Regndrottning skrev:
    berralarzon skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Vercingetorix skrev:Tänk om den oavslutade meningen beror på att Sniper fick en infarkt och kollapsade framför datorn...
    Avskyvärt att skämta om sådant! Wink
    Ibland kan man kanske få intrycket att hans tryckande på send-knappen egentligen är ett rop på hjälp, men knappast pga hjärtproblem, i alla fall inte fysiska sådana Very Happy

Jag kan tänka mig att vissa har den fantasin, men nej, det r mer ett förök att hjälpa förvilladed själar....

och ja,batteriet tog slut påmin htc hero som jag använde, jag är påbesök hos min käre son i jönköping och körde via denna när jag skrev *s*

Men åter till frågan, skulle en sd,are se den som uppmuntrande,nej snarar som en skymf och en nidbild, så jag förtår inte upprördheten, och för mig betydden den inget alls i sådan vär, det lämnade mig totalt oberörd.

och att batteriet tog slut där betyder mog mindre för mig än det gör för RD när batteriet i hennes stav tar slut, då asgarvar hon inte längre *fniss*

Du är lite för mycket fantasilagd Sniperace kolla på en sexchatt så kan du stavchatta..Wink där.
    //Berra

Ja... Detta kommer från en sjuk man som påstår att han inte längre läser vad jag skriver..... Så sant var det.... Razz

Så har han ingen humor heller. Tar batteriet slut så är det en penibel dråplighet. Men Sniper tar det som en grov förolämpning och tror sig 'ge igen' med hänvisning till sex. Det är patetisk... Särskild när det inte var jag som skrev det... jag bara skrattade.

Sniper är snarstucken...
    lol!

Nja säkert en rättskaffens man men helt belagd med teflon.. men med konstiga sexuella preferenser! nog om det, det kommer med åren min åldrige far 79 bodde på ett kommunaltdrivet äldreboende och vart så sorligt behandlat han inte fick premnuera på fib-aktuellt.
    Fast han vart jättebra omskött till sin död tillsammans med en blondin 180 lång med stora bobs.
    //Berra

Obs ironi...på allt trams som skrivs härinne--
    ds:

nu är det så att jag ser inte rd,s alster, mer än när de är citerade av andra....
    och då kan jag kommentera, och nej, jag tror mina sexuella preferenser ligger inom helt normalt område, och utanför sexchattande ch besök på sexsidor, sådant verkar väldigt andefattigt tycker jag, är det något berra möjligen har stor erfarenhet av?
    hur går det till, som babben sa, seda hon stoppat in luren hör hon ju inget längre...

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 19:45