[img][/img]
År från år slår julhandeln rekord. Nu fyller de snikna krämarna sina
orderböcker.
Låt deras förväntningar komma på skam i år. Bojkotta julhandeln!
Senast ändrad av Infra den 2011-11-13, 11:58, ändrad totalt 1 gång
Sossar ee lata skrev:
Snål, bitter grå sosse! Jag ser fram emot en fin jul, med god mat & fina julklappar. Sen bär det av mot varmare bredd grader i mellandagarna....
RedMentalCase skrev:Sossar ee lata skrev:
Snål, bitter grå sosse! Jag ser fram emot en fin jul, med god mat & fina julklappar. Sen bär det av mot varmare bredd grader i mellandagarna....
Same same here.
Reser efter trettonhelgen.
Regndrottning skrev:Det skall väl inte bli så svårt.... Jag har redan köpt det mesta i julklappsväg.
Jag köper mina julklappar under hela året. Då kan jag få kanonsaker till fyndpriser. Samt att jag slipper julträngseln.
Fast matinköpen kan man inte göra i förväg.
Vercingetorix skrev:Förra årets julklapp till knoddarna innebar den nyss avslutade resan till Egypten/Thailand...
Jag fick på stående fot lova dem att hälsa på dotterns gudfar i Kina (som också var med på resan)... Månne blir detta årets julklapp...
Dessutom hittade jag ett resmål, inte långt från Shanghai, som definitivt verkar vara värt ett besök:
http://www.aftonbladet.se/resa/article13922365.ab
Thetaxpayer skrev:Vercingetorix skrev:Förra årets julklapp till knoddarna innebar den nyss avslutade resan till Egypten/Thailand...
Jag fick på stående fot lova dem att hälsa på dotterns gudfar i Kina (som också var med på resan)... Månne blir detta årets julklapp...
Dessutom hittade jag ett resmål, inte långt från Shanghai, som definitivt verkar vara värt ett besök:
http://www.aftonbladet.se/resa/article13922365.ab
Mesigt. Kolla denna istället..
http://www.ssqq.com/archive/vinlin27d.htm
RedMentalCase skrev:Sossar ee lata skrev:
Same same here.
Sossar ee lata skrev:RedMentalCase skrev:Sossar ee lata skrev:
Same same here.
Jag & frun åker på självaste nyårsafton, blir en liten bambu hydda på Koh Lanta.
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:RedMentalCase skrev:Sossar ee lata skrev:
Same same here.
Jag & frun åker på självaste nyårsafton, blir en liten bambu hydda på Koh Lanta.
kan ni inte stanna där ?
Infra skrev:Varje år, hittills har köprekord slagits varje år. Flera
jular stod jag helt utanför julhysterin. Gick till Alternativ jul.
Nu när jag firar med nära och kär släkt så är det bara barnen som får
klappar. Köpte till och med nån liten pryl till grannarnas ungar.
De firar inte jul. Jag stod inte ut med att lämna dem utanför gemen-
skapen.
I år har jag ännu inte köpt nåt. Tror nästan jag skippar det.
F.I.S.T skrev:Har bojkottat Julhysterin i hela mitt vuxna liv....
redalert skrev:F.I.S.T skrev:Har bojkottat Julhysterin i hela mitt vuxna liv....
Sedan förra året då?