Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Om du inte har märkt det så är det en global finanskris som härjar utanför sveriges gränser just nu. Jag vet att du tror att om sossarna hade styrt så hade sverige seglat vidare som om vi var det enda landet i världen som är totalt opåverkade av omvärlden men den fantasibilden stämmer inte.
För övrigt så är det fortsatta problem med unga som varken är berättigade till a-kassa eller som kommer in på arbetsmarknaden. Där har alliansen misslyckats på samma sätt som vänstern. Den enda försörjning som återstår då är socialbidrag. Åtminstone från och till.
Det struntar jag i... Alliansen tog över en bra ekonomi och då kunde de gjort något bra med det!!!
Ja, DU hade säkert gjort ett mycket bättre jobb?
och vem vet med sossarna vid makten hade vi kanske suttit i samma stol som Grekland idag och vi som du ska spekulera
Ja det skulle jag att ha gjort.
snacka om stort ego, har du kunskaperna till dettq, betug osv i nationalekonomi osv?
ANNA den fantastiske ekonomen som tror sig kunna sköta ett helt lands finanser, men inte klarar sina egna....
Tål du inte skoj?
Så det var ett skämt?
men då erkänner du att du inte skulle klarat det bättre, och sosarna har inte klarat det, varför då gnälla bara för at det är alliansen?
Ja vad tror du??? Jag är inte politiker Sniper men jag tror att jag skulle kunna lära mig att vara det och lika bra som vem som helst.