...för sosseriet, men en STOR fin tillgång för Alliansen, kör på Tjuvholt!!! vi håller på dig!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13763519.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13763519.ab
DMustaine skrev:Ja alla utom anna då....
ANNA2LINK skrev:Vi är många som vill ha rättvisa i Sverige och minskade klyftor.
DMustaine skrev:Och det gör du genom att lägga din röst på en politiker som uppenbarligen inte har några problem att sno från statskassan för att fylla sina egna fickor! Man tar sig för pannan! Du ÄR tappad bakom en vagn anna och du föll dessvärre på huvudet åxå!
DMustaine skrev:Ahaa holy ohly? han som i talarstolen står och kritiserar bostadsrätter, privata skolor och sjukvård. Och sen inte är sen att utnyttja detta privat! Du måste ha slagit dig halvt ihjäl i det där fallet anna!
DMustaine skrev:Ahaa holy ohly? han som i talarstolen står och kritiserar bostadsrätter, privata skolor och sjukvård. Och sen inte är sen att utnyttja detta privat! Du måste ha slagit dig halvt ihjäl i det där fallet anna!
DMustaine skrev:Jag har sett så mkt "ja så är det" "det är absolut så" "helt rätt" "absolut inte" kommentarer så att jag spyr. Insett att något inte står rätt till hos dig?
ANNA2LINK skrev:DMustaine skrev:Ahaa holy ohly? han som i talarstolen står och kritiserar bostadsrätter, privata skolor och sjukvård. Och sen inte är sen att utnyttja detta privat! Du måste ha slagit dig halvt ihjäl i det där fallet anna!
Om jag ska rösta på V i nästa val är det inte pga en person utan då är det vänster politiken som jag i sånna fall kommer att rösta på.
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:DMustaine skrev:Ahaa holy ohly? han som i talarstolen står och kritiserar bostadsrätter, privata skolor och sjukvård. Och sen inte är sen att utnyttja detta privat! Du måste ha slagit dig halvt ihjäl i det där fallet anna!
Om jag ska rösta på V i nästa val är det inte pga en person utan då är det vänster politiken som jag i sånna fall kommer att rösta på.
Men vänsterns politik är ju rättigenom rutten.