F.I.S.T skrev:Secrist skrev:kungahuset ?
Mig veterligen jobbar de väldigt mycket.
Jasså ?... middagar ?... klippa band ?... le mot kameran ?...bidrag; 140.000.000
Ja en del gör de men så mycket pengar skulle de inte få som de får idag!
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:kungahuset ?
Jasså ?... middagar ?... klippa band ?... le mot kameran ?...bidrag; 140.000.000
Thetaxpayer skrev:
Japp det är så deras arbetsbeskrivning ser ut. Avundsjuk?
redalert skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
När du pratar om de svaga talar du tyvärr om de världens starkaste bidragslyftare.
kungahuset ?
Nej inte kungahuset!
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:
Nä varken på deras "hårda arbete" eller på bidraget, jag föredrar att dra in mina pengar själv, och att faktiskt utföra ett arbete, med lön som står i proportion till arbetet .... Är det den typen av "arbeten" ... med samma "ersättning" som Alliansen tänker sig för de sjukskrivna de påstår sig vilja ha tillbaka till arbete.... eller eh.. nä det går ju inte , det måste ju vara "riktiga jobb"
F.I.S.T skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
När du pratar om de svaga talar du tyvärr om de världens starkaste bidragslyftare.
kungahuset ?
Nej inte kungahuset!
va ?... finns det personer i Sverige som får ÄNNU mer i bidrag än dom ?... berätta, berätta, berätta, berätta, !!!
F.I.S.T skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
kungahuset ?
Nej inte kungahuset!
va ?... finns det personer i Sverige som får ÄNNU mer i bidrag än dom ?... berätta, berätta, berätta, berätta, !!!
Secrist skrev:
Ärligt talat, hade du velat byta med dem? Jag tvivlar på det.
redalert skrev:
Tänk att det gör det bara riksdagen med all personal och alla fjantar kostar betydligt mer än kungahuset!
redalert skrev:För att inte tala om alla arbetskygga parasiter på vänsterkanten!
ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:kungahuset ?
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:kungahuset ?
Dessa pengar kan tänkas räcka till hela 700 bidragslyftare. Bara 1,2 miljoner ytterligare bidragslyftare kvar att försörja.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:kungahuset ?
Dessa pengar kan tänkas räcka till hela 700 bidragslyftare. Bara 1,2 miljoner ytterligare bidragslyftare kvar att försörja.
Vilka Socialbidragstagare har 200.000 om året menar du ?
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:kungahuset ?
Hyra + tv + mediciner + dagisavgifter m.m m.m klart att det kostar.
Men sen tänkte jag även på de bidragslyftare som "betalar skatt". Det kostar stora pengar för staten att finansiera denna "skatt".
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:kungahuset ?
Hyra + tv + mediciner + dagisavgifter m.m m.m klart att det kostar.
Men sen tänkte jag även på de bidragslyftare som "betalar skatt". Det kostar stora pengar för staten att finansiera denna "skatt".
Secrist skrev:Huruvida jag hade velat byta med dom, har ingenting att göra med hur skattepengar går miljoner till en enda familj
De sitter där för att deras förfader betalade den svenska utlandsskulden. Troligen den bästa affär svenska staten någonsin gjort.
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Huruvida jag hade velat byta med dom, har ingenting att göra med hur skattepengar går miljoner till en enda familj
De sitter där för att deras förfader betalade den svenska utlandsskulden. Troligen den bästa affär svenska staten någonsin gjort.
hur menar du nu ?
redalert skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Huruvida jag hade velat byta med dom, har ingenting att göra med hur skattepengar går miljoner till en enda familj
hur menar du nu ?
Är du histoielös?
F.I.S.T skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Huruvida jag hade velat byta med dom, har ingenting att göra med hur skattepengar går miljoner till en enda familj
hur menar du nu ?
Är du histoielös?
Nej är du ?
redalert skrev:
Jo jag vet vad secrist menar på grund av att jag kan historia men du vet inte alltså är du historielös inte svårare än så asshole!
F.I.S.T skrev:redalert skrev:
Jo jag vet vad secrist menar på grund av att jag kan historia men du vet inte alltså är du historielös inte svårare än så asshole!
Men vad trevligt att du "vet" vad Secrist tänker, vill du avslöja dessa tankar, eller tycker du inte att debatt handlar om att våga stå för sin åsikt ??
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:
Nä varken på deras "hårda arbete" eller på bidraget, jag föredrar att dra in mina pengar själv, och att faktiskt utföra ett arbete, med lön som står i proportion till arbetet .... Är det den typen av "arbeten" ... med samma "ersättning" som Alliansen tänker sig för de sjukskrivna de påstår sig vilja ha tillbaka till arbete.... eller eh.. nä det går ju inte , det måste ju vara "riktiga jobb"
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:kungahuset ?
F.I.S.T skrev:Hallå Redalerten !!! ... din åsikt !!?? ... vad var det nu du visste att Secrist tänkte ??