Hurra
+5
Secrist
RedCloud
MartinLindgren
theward
Kakmonstret
9 posters
Glöm inte bort Örebro 21 augusti
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 2
Sv: Glöm inte bort Örebro 21 augusti
Kakmonstret skrev:Hurra
Glömmer gärna Örebro öht, har varit där alleles för många gånger och många örebroare är som "ministockholmare"
Ska upp till dalarna mellan 19-22 Augusti och träffa Svärföräldrana, plus lite annan "ingift" släkt...
Ska till största delen bara ta det lugnt uppe på fäbon och kanske fiska lite i nån närbelägen tjärn...
Barna tar jag med mig också och jag lovar att jag ägnar inte en tanke åt kungahuset under dessa 4 dagar
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Va! Dags och dra upp brallorna nu Kakan, du har juredan en helt identiskt tråd från!
Ut på stan istället och försök locka till dig en riktig kvinna med tonerna från din gnisslande kakofån!
Den här hovporren du vältrar dig i verkar inte vara bra för din psykiska hälsa!
Ut på stan istället och försök locka till dig en riktig kvinna med tonerna från din gnisslande kakofån!
Den här hovporren du vältrar dig i verkar inte vara bra för din psykiska hälsa!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 4
Knugen kan ju alltid testa med "Kära Örebroare..."
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 5
Örebro
Knugen kan ju alltid testa med "Kära Örebroare..."
Du har redan tjatat om det i tidigare inlägg. Det var inte kul då heller.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 7
100% frivilligt att läsa....
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 8
Secrist skrev:Knugen kan ju alltid testa med "Kära Örebroare..."
Jag tycker det är roligt, när vår störste bidragstagare visar inkompetens och visar varför folk inte skall ärva sina ämbeten
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 9
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Knugen kan ju alltid testa med "Kära Örebroare..."
Jag tycker det är roligt, när vår störste bidragstagare visar inkompetens och visar varför folk inte skall ärva sina ämbeten
Du menar som Kim Il jong's yngste son?
- Inlägg 10
Fel
Och våra folkvalda är perfekta förstår jag? Jag trodde vänstern skulle vara empatiska men här visas istället upp en skoningslös attityd utan minsta förlåtande för att en person bara är mänsklig. Kungen har även dyslexi som bekant. Några nedlåtande kommentarer om dyslektiker på lager kanske?
Och våra folkvalda är perfekta förstår jag? Jag trodde vänstern skulle vara empatiska men här visas istället upp en skoningslös attityd utan minsta förlåtande för att en person bara är mänsklig. Kungen har även dyslexi som bekant. Några nedlåtande kommentarer om dyslektiker på lager kanske?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 11
Secrist skrev:Jag tycker det är roligt, när vår störste bidragstagare visar inkompetens och visar varför folk inte skall ärva sina ämbeten
Varför då? det räcker väl med att han är Sveriges högst betalda bidragstagare! dvs en bidragsparasit enl högern! jag tycker Monarkin skall avskaffas omgående! den uppfyller inget syfte längre oavsett vad avgrundshögern kommer med för fantasier!
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 12
Undrar just om man skall ta sig en sväng till tokholmen den 21/8
- Inlägg 13
Monark
den uppfyller inget syfte längre oavsett vad avgrundshögern kommer med för fantasier!
Förutom att ge massvis av positiv reklam för sverige då. Men du kanske tror att folk går man ur huse när Lars Ohly är ute och åker i världen?
Förutom att ge massvis av positiv reklam för sverige då. Men du kanske tror att folk går man ur huse när Lars Ohly är ute och åker i världen?