Dessa kommunister som ständigt var beredda att sälja ut sín mor och fosterlandet för sin störda ideologi.
Hur många tiotusentals Svenska liv hade det kostat om det hade blivit konflikt?
Det där med dödsstraff är väl kanske ingen dum ide i alla fall?
RedMentalCase skrev:
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Kanske du ändrar åsikt när du sitter oskyldigt dömd och väntar på nådastöten
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Kanske du ändrar åsikt när du sitter oskyldigt dömd och väntar på nådastöten
Om du sitter oskyldigt dömd ändrar jag inte en min.
R.O.F.L skrev:Uppgifterna om spionage från Sovjets sida i röda Umeå kan väl egentligen inte komma som en överraskning?
F.I.S.T skrev:Stöder du mord RMC ?
DMustaine skrev:Mord och mord.....tycker mer det handlar om avyttring att plocka bort det sjuka i samhället. Som att karva bort det ruttna på köttet för att sen kunna förtära det! Jag skulle nog vara för dödstraff ur vissa perspektiv. Jag var ju mkt för hur man hanterade UBL! Med kirurgisk precision gick man in och plocka honom (dubbeltap) och sen gav man honom åt krabborna. Snabbt och effektivt och inte så mkt lidande heller faktiskt haha
RedMentalCase skrev:Nu handlar ju denna debatt om röda landsförrädare,
fisten kan inte låta bli att i varje tråd demonstrera sina enorma defekter.
DMustaine skrev:Mord och mord.....tycker mer det handlar om avyttring att plocka bort det sjuka i samhället. Som att karva bort det ruttna på köttet för att sen kunna förtära det! Jag skulle nog vara för dödstraff ur vissa perspektiv. Jag var ju mkt för hur man hanterade UBL! Med kirurgisk precision gick man in och plocka honom (dubbeltap) och sen gav man honom åt krabborna. Snabbt och effektivt och inte så mkt lidande heller faktiskt haha
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Nu handlar ju denna debatt om röda landsförrädare,
stöder du mord ?
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Nu handlar ju denna debatt om röda landsförrädare,
stöder du mord ?
Nej, men du gör ju , det skriver ju du själv i ditt sista inlägg,
du är så knäpp att nån i din närhet borde koppla ner dig.
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Nu handlar ju denna debatt om röda landsförrädare,
stöder du mord ?
ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Nu handlar ju denna debatt om röda landsförrädare,
stöder du mord ?
Tror du att någon tar till sig det du skriver när du skriver så?
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Nu handlar ju denna debatt om röda landsförrädare,
stöder du mord ?
Nej jag stöder en rättegång, till skillnad från dig som uppenbarligen inte gjorde det.
Sedan stöder du väl visst mord om du påstår att du inte bryr dig om när oskyldigt dömda blir avrättade ....
RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Nu handlar ju denna debatt om röda landsförrädare,
stöder du mord ?
Att du tar till dig nåt tror jag inte på längre, du läste alltså inte fistens inlägg där han skrev att Bin Laden förtjänade att dö?
RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Nu handlar ju denna debatt om röda landsförrädare,
stöder du mord ?
Att du tar till dig nåt tror jag inte på längre, du läste alltså inte fistens inlägg där han skrev att Bin Laden förtjänade att dö?
RedMentalCase skrev:FIST, ta din medicin, jag startde en tråd om dina röda bröders landsförräderi,
om mycker för dig så ta dubbel dos .
Problemet där ligger i att man stärkte Al Qaidas position genom det förfarandet.
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:FIST, ta din medicin, jag startde en tråd om dina röda bröders landsförräderi,
....och sidosåret börjades av din blåe krigiske vän mustaine
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:FIST, ta din medicin, jag startde en tråd om dina röda bröders landsförräderi,
....och sidosåret börjades av din blåe krigiske vän mustaine
Är det du din superfjant, som går där med den röda fanan?
Jisses vad vrickad du är.