Stackars Percy. Hoppas han har pengar kvar till livvakten.
http://www.svd.se/naringsliv/barnevik-hotad-av-talibanerna_6488648.svd
Secrist skrev:Fast nu jobbar ju Percy med hjälpverksamhet sedan flera år så det kanske hade varit mer passande med att du fördömde talibanerna istället för att håna honom.
Infra skrev:Secrist skrev:Fast nu jobbar ju Percy med hjälpverksamhet sedan flera år så det kanske hade varit mer passande med att du fördömde talibanerna istället för att håna honom.
Välgörenhet?! Tja. Han vill väl kompensera för sitt skurksträck att stjäla med sig en egen liten miljard när han flydde Sverige.
Infra skrev:"Bla bla bla......"
Inget snack om saken: han plundrade systemet och stack!
Infra skrev:"Bla bla bla......"
ANNA2LINK skrev:Infra skrev:"Bla bla bla......"
Stackars Persy...
Secrist skrev:"Bla bla bla......"
Avundsjukans gröna monster har slagit klorna i stackars Infra. Trots att Percy var VD för ett privat företag som inte hade någon som helst påverkan på honom eller samhället.
Infra skrev:Secrist skrev:"Bla bla bla......"
Avundsjukans gröna monster har slagit klorna i stackars Infra. Trots att Percy var VD för ett privat företag som inte hade någon som helst påverkan på honom eller samhället.
Det torde inte komma som nån nyhet för dig
heller om jag säger att de största skurkarna alltid kommer
undan. Ibland kan det handla om något så enkelt som att
köpa flygbiljett till rätt destinantion.
En liten skurk har inte ens råd med spårvagnspengar.
Secrist skrev:Det torde inte komma som nån nyhet för dig
heller om jag säger att de största skurkarna alltid kommer
undan. Ibland kan det handla om något så enkelt som att
köpa flygbiljett till rätt destinantion.
En liten skurk har inte ens råd med spårvagnspengar.
Och han är skurk för att.....?
Vem har jag hyllat? Percy?SiP skrev:ANNA2LINK skrev:Infra skrev:"Bla bla bla......"
Stackars Persy...
Skulle vilja säga, stackars Infra som är så bitter på allt så han till och med hyllar dödshot på människor och svenskar i synnerhet..
Infra skrev:Vem har jag hyllat? Percy?SiP skrev:ANNA2LINK skrev:Infra skrev:"Bla bla bla......"
Stackars Persy...
Skulle vilja säga, stackars Infra som är så bitter på allt så han till och med hyllar dödshot på människor och svenskar i synnerhet..
SiP skrev:Infra skrev:Vem har jag hyllat? Percy?SiP skrev:ANNA2LINK skrev:Infra skrev:"Bla bla bla......"
Stackars Persy...
Vet du inte vad du skriver heller?
Mycket piller är det nog hos dig...
Secrist skrev:SiP skrev:Infra skrev:Vem har jag hyllat? Percy?SiP skrev:ANNA2LINK skrev:Infra skrev:"Bla bla bla......"
Stackars Persy...
Vet du inte vad du skriver heller?
Infra har fått ett nytt recept. De har inte fått balans på det ännu. De provar Stilnoct istället.
Infra skrev:Secrist skrev:SiP skrev:Vet du inte vad du skriver heller?Infra skrev:Vem har jag hyllat? Percy?SiP skrev:Skulle vilja säga, stackars Infra som är så bitter på allt så han till och med hyllar dödshot på människor och svenskar i synnerhet..ANNA2LINK skrev:Infra skrev:"Bla bla bla......"
Stackars Persy...
Infra har fått ett nytt recept. De har inte fått balans på det ännu. De provar Stilnoct istället.
Jag är bara alltför medveten om vad jag skriver. Det är därför jag undrar
vem jag har hyllat? Eftersom det var så svårt att svara på så utgår
jag från att det är hittepå.