Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    En glädjande nyhet!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    En glädjande nyhet! Empty En glädjande nyhet!

    Inlägg  Redvictory 2009-08-04, 00:10

    Mitt i all bedrövelse så läser man äntligen nåt bra!

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5598609.ab

    Hoppas de får hårda straff och att vi får bort såna avskum ifrån våra gator!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    En glädjande nyhet! Empty Stackars Red V

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-04, 00:36

    lever i sååån bedrövelse hela tiden, stackars liten.......ryck upp dig din lilla kommunistmupp, jag har aldrig stött på en sån liten krake som dig.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    En glädjande nyhet! Empty Sv: En glädjande nyhet!

    Inlägg  Infra 2009-08-04, 00:40

    Ja, det var verkligen en god nyhet RV. Jag skall fira det med ett glas nypressad vinbärssaft före sängdags.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    En glädjande nyhet! Empty Sv: En glädjande nyhet!

    Inlägg  Redvictory 2009-08-04, 00:46

    Infra skrev:Ja, det var verkligen en god nyhet RV. Jag skall fira det med ett glas nypressad vinbärssaft före sängdags.

    Visst var det! ja det är verkligen nåt värt att fira! inatt somnar man med ett leende på läpparna Very Happy
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    En glädjande nyhet! Empty Gör som jag

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-04, 00:59

    somna med ett leende varje kväll, men jag gör det inte med anledning av andras elände utan för att jag och min omgivning mår prima! ser man om sitt eget hus så behöver man inte vara avundsjuk på andra. cheers
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    En glädjande nyhet! Empty Sv: En glädjande nyhet!

    Inlägg  theward 2009-08-04, 10:10

    Sossar-e-lata skrev:somna med ett leende varje kväll, men jag gör det inte med anledning av andras elände utan för att jag och min omgivning mår prima! ser man om sitt eget hus så behöver man inte vara avundsjuk på andra. cheers

    Du har en poäng, men samtidigt missar du en viktig sak.
    För även om man ser om sitt "hus"´
    Så händer alltid oförrutsedda händelser.
    Blir det för många tunga motgångar, så kan även det starkaste av "hus" rasa
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    En glädjande nyhet! Empty Djursholmskvällar

    Inlägg  Infra 2009-08-04, 10:57

    Att se om sitt hus när man bor i en Djursholmsvilla är sannerligen inte gjort på en kvart. Mycket att se om är det. För mycket egendom är alltid ett bekymmer. "Är rätt larmzoner påslanga? Är alla ytterdörrarna stängda? Glömde jag låsa källaringångarna? Stängde ungarna det där fönstret? Är katten ute eller inne?" Sedan ligger man vaken och grubblar.

    Själv kan man krypa till kojs i sitt påvra käll och känna sig riktigt, riktigt nöjd med tillvaron.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    En glädjande nyhet! Empty Sv: En glädjande nyhet!

    Inlägg  Redvictory 2009-08-04, 23:02

    Infra skrev:Att se om sitt hus när man bor i en Djursholmsvilla är sannerligen inte gjort på en kvart. Mycket att se om är det. För mycket egendom är alltid ett bekymmer. "Är rätt larmzoner påslanga? Är alla ytterdörrarna stängda? Glömde jag låsa källaringångarna? Stängde ungarna det där fönstret? Är katten ute eller inne?" Sedan ligger man vaken och grubblar.

    Själv kan man krypa till kojs i sitt påvra käll och känna sig riktigt, riktigt nöjd med tillvaron.

    Sen måste man nog ha brandlarm på utsidan villan i Djursholm också ha,ha,ha,ha Very Happy
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    En glädjande nyhet! Empty Sv: En glädjande nyhet!

    Inlägg  Corven 2009-08-05, 08:15

    Här är den andra tråden, Infra

    Sponsored content


    En glädjande nyhet! Empty Sv: En glädjande nyhet!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 21:35