Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Sniperace
Sossar ee lata
Redvictory
7 posters

    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem?

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem? Empty Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem?

    Inlägg  Redvictory 2011-09-01, 10:44

    Kan det bero på att han blivit utnyttjad som liten? har dålig självkänsla? känner tillhörighet bland alla andra högerextrema som känner sig misslyckade? jag gissar på samtliga samt att han är arbetslös (ingen vill ha honom)
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem? Empty Du har rätt att jag är "höger"

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-09-01, 11:02

    Men absolut inte extrem, i din värld är det ju extremt att begära att folk ska försöka klara sig själva och hjälpa till.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem? Empty Sv: Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem?

    Inlägg  Sniperace 2011-09-01, 11:45

    i hans värd är man högerextrem om man står till häger om KFML(r)

    Och sedan projicerar han sitt eget problem med att ha blivit utnyttjad som barn på dig.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem? Empty Extremt

    Inlägg  Secrist 2011-09-03, 00:58

    Man kan ju misstänka att RV och RC och övriga gänget anser att till och med Jan Myrdal är för högervriden för att passa deras smak.

    Husguden heter Chomsky.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem? Empty Sv: Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem?

    Inlägg  Infra 2011-09-03, 05:07

    Redvictory skrev:Kan det bero på att han blivit utnyttjad som liten? har dålig självkänsla? känner tillhörighet bland alla andra högerextrema som känner sig misslyckade? jag gissar på samtliga samt att han är arbetslös (ingen vill ha honom)

    Jag tror det kan ha med uppväxten i Djursholm att göra,
    fast jag vet inte. Girighet kanske.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem? Empty Sv: Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem?

    Inlägg  Infra 2011-09-03, 05:08

    Secrist skrev:Man kan ju misstänka att RV och RC och övriga gänget anser att till och med Jan Myrdal är för högervriden för att passa deras smak.

    Husguden heter Chomsky.

    Åh där kom denja.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem? Empty Sv: Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem?

    Inlägg  Redvictory 2011-09-03, 15:52

    Infra skrev:
    Redvictory skrev:Kan det bero på att han blivit utnyttjad som liten? har dålig självkänsla? känner tillhörighet bland alla andra högerextrema som känner sig misslyckade? jag gissar på samtliga samt att han är arbetslös (ingen vill ha honom)

    Jag tror det kan ha med uppväxten i Djursholm att göra,
    fast jag vet inte. Girighet kanske.


    Det ligger mycket i det! samt hans moderata uppväxt! Laughing
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem? Empty Sv: Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem?

    Inlägg  redalert 2011-09-04, 00:22

    Who cares vad dessa sillmjölkar rv och rc häver ur sig för smörja? Sleep
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem? Empty Sv: Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem?

    Inlägg  RedCloud 2011-09-04, 09:55

    Who cares vad dessa sillmjölkar rv och rc häver ur sig för smörja

    Du bl.a. .....eftersom du känner dig tvingad att komma med dina naiva oneliners 24-7-365.
    bounce bounce bounce
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem? Empty Sv: Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem?

    Inlägg  Secrist 2011-09-05, 00:04

    RedCloud skrev:
    Who cares vad dessa sillmjölkar rv och rc häver ur sig för smörja

    Du bl.a. .....eftersom du känner dig tvingad att komma med dina naiva oneliners 24-7-365.
    bounce bounce bounce

    Nåja, på skottåren har han en vilodag då. Very Happy
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem? Empty Sv: Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem?

    Inlägg  redalert 2011-09-05, 08:03

    Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    Who cares vad dessa sillmjölkar rv och rc häver ur sig för smörja

    Du bl.a. .....eftersom du känner dig tvingad att komma med dina naiva oneliners 24-7-365.
    bounce bounce bounce

    Nåja, på skottåren har han en vilodag då. Very Happy

    Razz

    Sponsored content


    Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem? Empty Sv: Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:16