Kan det bero på att han blivit utnyttjad som liten? har dålig självkänsla? känner tillhörighet bland alla andra högerextrema som känner sig misslyckade? jag gissar på samtliga samt att han är arbetslös (ingen vill ha honom)
+3
Sniperace
Sossar ee lata
Redvictory
7 posters
Vet någon varför sossar ee lata är så högerextrem?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 2
Du har rätt att jag är "höger"
Men absolut inte extrem, i din värld är det ju extremt att begära att folk ska försöka klara sig själva och hjälpa till.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
i hans värd är man högerextrem om man står till häger om KFML(r)
Och sedan projicerar han sitt eget problem med att ha blivit utnyttjad som barn på dig.
Och sedan projicerar han sitt eget problem med att ha blivit utnyttjad som barn på dig.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 4
Extremt
Man kan ju misstänka att RV och RC och övriga gänget anser att till och med Jan Myrdal är för högervriden för att passa deras smak.
Husguden heter Chomsky.
Husguden heter Chomsky.
Infra- Antal inlägg : 29644
Redvictory skrev:Kan det bero på att han blivit utnyttjad som liten? har dålig självkänsla? känner tillhörighet bland alla andra högerextrema som känner sig misslyckade? jag gissar på samtliga samt att han är arbetslös (ingen vill ha honom)
Jag tror det kan ha med uppväxten i Djursholm att göra,
fast jag vet inte. Girighet kanske.
Infra- Antal inlägg : 29644
Secrist skrev:Man kan ju misstänka att RV och RC och övriga gänget anser att till och med Jan Myrdal är för högervriden för att passa deras smak.
Husguden heter Chomsky.
Åh där kom denja.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Infra skrev:Redvictory skrev:Kan det bero på att han blivit utnyttjad som liten? har dålig självkänsla? känner tillhörighet bland alla andra högerextrema som känner sig misslyckade? jag gissar på samtliga samt att han är arbetslös (ingen vill ha honom)
Jag tror det kan ha med uppväxten i Djursholm att göra,
fast jag vet inte. Girighet kanske.
Det ligger mycket i det! samt hans moderata uppväxt!
redalert- Antal inlägg : 13973
Who cares vad dessa sillmjölkar rv och rc häver ur sig för smörja?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Who cares vad dessa sillmjölkar rv och rc häver ur sig för smörja
Du bl.a. .....eftersom du känner dig tvingad att komma med dina naiva oneliners 24-7-365.
Secrist- Antal inlägg : 32216
RedCloud skrev:Who cares vad dessa sillmjölkar rv och rc häver ur sig för smörja
Du bl.a. .....eftersom du känner dig tvingad att komma med dina naiva oneliners 24-7-365.
Nåja, på skottåren har han en vilodag då.
redalert- Antal inlägg : 13973
Secrist skrev:RedCloud skrev:Who cares vad dessa sillmjölkar rv och rc häver ur sig för smörja
Nåja, på skottåren har han en vilodag då.