Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
ericTheDog
SiP
redalert
Redvictory
ANNA2LINK
Thetaxpayer
Secrist
Infra
Sniperace
Sossar ee lata
14 posters

Vet någon varför Redvictory är så bitter på allt & alla???

RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Vet någon varför Redvictory är så bitter på allt & alla??? - Sida 3 Empty Sv: Vet någon varför Redvictory är så bitter på allt & alla???

Inlägg  RedclownIII 2011-09-02, 15:18

ANNA2LINK skrev:
    RedclownIII skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    ericTheDog skrev:rv är en vänstermupp, det säger väl allt.

Det är dessa inlägg ifrån en del av er som gör att man tappar förstroendet för högerdebattörer och vänstermupp har ni skrivit länge.

Vad är en vänstermupp Eric?

Passar vänsterbimbo dig bättre Anna? Laughing

Tycker du att du var rolig nu?

Tycker du att du är rolig när du jamsar med forumvraken rv, rc, fisten?
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Vet någon varför Redvictory är så bitter på allt & alla??? - Sida 3 Empty Sv: Vet någon varför Redvictory är så bitter på allt & alla???

Inlägg  Sniperace 2011-09-02, 15:30

ANNA2LINK skrev:
    MartinLindgren skrev:Blanda inte in Red Viktorys sjukdomsbild, allvarliga sjukdomar är ingenting att varken leka med eller skämta om,

Tvärtom så är det bra att Red är stil going strong, eller hur... Cool

Nej precis det är väldigt fult och det har fler av högerdebattörerna gjort enda sen AB-tiden och det är så lågt. Det har både Theward och jag varit med om också och det är en av anledningarna til att Theward inte skriver här inne längre. De som är mycket nedlåtande mot de som är sjuka borde skämmas för att de har den attityd som de har. Men frågan är om de har mage till det?

Frågan är bara vad anser du om RV,s påhopp på mig om min sjukdom?
    det hade jag aldrig gjort mot honom, tvärtom beklagade jag denna väldigt empatiskt när han berättade om den, men nu beklagar jag inte det et dugg efter att ha sett hans totala brist på empati och hans fablesse för att håna människor.

Så vad säger du om RV, kan du fördöma han påhopp lika hårt utan förmildrande ord?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2011-09-02, 16:09

Som jag sagt, tycker inte om att någon kastar sjukdiagnoser i nyllet på redan utsatta människor, tillräckligt tungt att bekämpa sjukdomar... Cool

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 18:33