JA, mycket har ju visat på vänsterrörelsen som ansåg att dessa gick för långt till höger, mycket har dessutom tytt på att utläska kommuistregimer varit inblandade.Redvictory skrev:Sniperace skrev:Det tror jag, och väldigt många med mig, inklusive Olofs fru, känns fel att misstro henneRedvictory skrev:Sniperace skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:DirtyDog skrev:Med din logik var alltså Christer Pettersson högerextremist?ANNA2LINK skrev:Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?
Det måste han ju varit, men nu tror ju vänstern INTE på att de var han, utan här var det cia, mossad eller exremhöger som stod bak....
Vem som utförde mordet är osäkert men vilka som beställt det samma som med Anna Lindh är säkert och det kommer inte ifrån vänster!
så mordet på anna lind var ett beställningsmord och inte ett gjort på eget bevåg av mihail?
en sak är säker han var INTE en högerextremist, liksom att christer inte var höger....
de kanske var bekymrade att både palme och anna var för långt åt höger?
Jag tror inte det var Christer som utförde mordet på Palme!
Det är så mycket som pekar på CP, det ÄR bevisat att han LJÖG om sina förehavanden, då kan man undra vad som var så förförligt att rinte våga säga när han dömdes i första instans för statsministermnord, dvs det måste varit något värre då, eller?
men nej, de flesta är nog överens att de tror CP var skyldig, men visst en del konspirationsfantaster vill hellre tro att det var den hemska högern, cia eller mossad som gjorde det. inte en nerdekad alkis som befann sig på den röda sidan
Du får väl tro vad du vill! det kan knappast vara en tillfällighet att två ledare inom Socialdemokraterna blivit mördade! jag är helt övertygad om att det finns starka krafter inom högern som finansierat dessa mord!
Dina teorier om att aa lind mördades av en höger är inte mer värt ä det jag tar upp i påsen efter mi hund.
själv tror jag att cp mördade palme, och det helt uta politiska motiv, och ana linds mördare var en ordentligt psyksjuk VÄNSTERanhängare som hade en del missriktade partiotiska motiv frå balkan, kanske ett RASISTBROTT?