Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
Secrist
SiP
ericTheDog
Infra
lazy
redalert
DirtyDog
Redvictory
12 posters

    Så tråkigt för er högeranhängare!

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Sniperace 2011-07-28, 13:19

    Infra skrev:
    lazy skrev:Publicerad: 2009-01-07 21:01, Uppdaterad: 2009-01-10 23:01

    Jag anser att Israel har rätt att existera, jag är medlem i moderaterna och tycker att general Patton var en framgångsrik ledare. Därför fick jag sparken som enhetschef vid Migrationsverket, Det skriver Lennart Eriksson, Sveriges första bloggdissident, som idag tvingades lämna sitt arbete efter 20 års statlig tjänst.


    Lennart Eriksson

    Han fick tillbaka jobbet till slut.

    All heder åt herr Palmér som sparkade det
    zionistiska aset.

    så du förespråkar åsiktsförtryck?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  lazy 2011-07-28, 13:20

    Infra skrev:
    lazy skrev:Publicerad: 2009-01-07 21:01, Uppdaterad: 2009-01-10 23:01

    Jag anser att Israel har rätt att existera, jag är medlem i moderaterna och tycker att general Patton var en framgångsrik ledare. Därför fick jag sparken som enhetschef vid Migrationsverket, Det skriver Lennart Eriksson, Sveriges första bloggdissident, som idag tvingades lämna sitt arbete efter 20 års statlig tjänst.


    Lennart Eriksson

    Han fick tillbaka jobbet till slut.

    All heder åt herr Palmér som sparkade det
    zionistiska aset.

    Oj vad förvånad jag blev.. Wink
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-07-28, 14:27

    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    redalert skrev:
    Redvictory skrev:http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4619914


    SSU:s medlemsantal ökar efter terrordåden!


    snacka om motsatt effekt! ingen högerextrem dåre kan tro att han/hon kan skrämma ungdomar till tystnad! nu söker sig allt fler till de röda eftersom de blå avslöjat sig! blev ni gråtfärdiga nu?

    Herrejösses killen du är ju allvarligt skadad! Shocked



    Faktiskt är det ju så att det finns en rädsla över att Anders har påverkat andra ifrån extremhögern att fortsätta i samma spår...

    och det finns ingen rädsla at varje extremvänsterdå, eller islamistdåd gör samma sak?
    dessuto att varje sådant, som vi ju vet att är många gånger sörre från vänster och islamistsida trigar kanske andra att slå till på samma sätt som dessa, dvs de du kallar höger härmar de andra.

    tycker du inte at lika mycket uppmärksamhet och avsky för dessa borde finnas på agendan hos alla?
    inte tigas ihjäl eller kpomma med sitt ältande om orsak och verkan, detta såg vi ju även nu i norge, orsaken islams terror, verkan ett slag som han trodde skulle visa på och straffa för denna.

    i precis samma tar sig människort rättighweten att avgörqa vad DE anser var nödvändigt, men det är aldrig rätt att ge sig på oskyldiga, och det är vad alla dessa gör.

    jag är kanske hård när jag säger att sådana har förlorat sin rätt att leva fritt i ett samhälle, och förtjänar et låååååångt lidande för sina äckliga dåd, som vanligt måste jag tillägga att detta gäller ALLA som gör på detta sätt oavsett politisk åsikt eller religiösa skäl


    Har jag påstått det? Nu gäller det Anders som är ifrån extrmhögern... Det måste man också kunna diskutera!

    Jag har själv skrivit att det inte är ngn skllnad mellan extremister mer än att de är höger och vänster, men det har du Sniper inte läst.

    Är nazister inte extremhöger?
    vad gäller denne galning verkar han inte vara direkt någon högerman i den upfatningen, han hatade som sagt nazister (extremhöger) han hatade RASISTER som ju anses vara högewr, även om de nu skulle ha vänsteråsikter i allt annat, så detta med extremhögeretikett på denne verkar lite udda, däremot hade han ett brinnande hat mot ISLAMISMEN och rädsla för denna, så som jag skrev innan, så hade detta troligen inte hänt om inte islamismens alla terrordåd existerat, det är ju denna som triggat och genomsyrat hela hans existens...

    och jo jag har läst vad du skrivit, och protesterar inte mot denna.

    Och som jag ser det så saknar det all betydelse vem som utför ett dåd, det är lika svinaktigt ändå.


    Då är det media som vill ha honom till extremhöger då? Hade han inte mailat till en del högerorganisationer,SD här i Sverige bl.a om sit manifest?
    Visst är det lika svinaktigt!

    Att det är svinaktigt håller jag med om, det jag inte håller med om är att han skulle vara extremhöger, där finns för mycket annat som motsäger detta i hans agenda, jag ser honom som en vbäldigt rotlös person utan riktig vetskap om han var höger eller annat, det enda jag eg kan se är hatet mot just ISLAMISMEN, och att han ser det norska arbeiderpartiet som medskyldigt att sådan kan existera i norge


    Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  DirtyDog 2011-07-28, 14:54

    Infra skrev:Som sagt:

    SSU:s medlemsantal ökar efter terrordåden Rolling Eyes
    Det är ju skitbra. Det visar att vi ALDRIG skall ge efter för alla dessa terrorattacker utan istället använda dessa som en orsak att STÄRKA våra led. Dock anser ständigt vänstern att vi istället skall agera tvärtom och hävdar att man istället skall gå diskoteks- och skolbuss-bombare till mötes.

    Infra skrev:Var då "vår hjälte" så "stargeiskt välberäknande"?
    Nej, han var en idiot precis som du som t.o.m. refererar till honom som en "hjälte" vilket du troligtvis är väldigt ensam om i västvärlden med några få undantag. Extremister som Er ser våldshandlingar som en legitim väg till "målet" medans vi till höger i större utsträckning förlitar oss på det demokratiska systemet och dess ordningsmakt. Därför är det nästan endast anarkister och vänstertomtar som ständigt angriper demokratiskt fattade beslut och möten för dess beslutsfattare.

    Infra skrev:DD: "Och jag tackar dig lazy för att du vidarebefordrade den. Lazy är sannerligen en av få anledningar till att logga in här."

    Jag håller med. Sällan får man sig ett så gott skratt. Laughing
    Även om även jag uppskattar Lazy's närvaro så var det inte MIG som du citerade. Börjar det inte bli dags för dig att sätta på dig glasögonen alternativt koppla in hjärnan? Det här börjar bli smått pinsamt!

    Infra skrev:Bombhögern i kretsen av sina närmaste.

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Hgerextrema
    Möjligt att de står till höger med det finns ju andra organisationer med dessa färger?
    Vilken organisation är detta? Ser inte symbolen på deras flaggor, brukar ju alltid vara svenska flaggan när det är nationalister?

    PS. Du såg väl diagrammen från Europol som Corven märkligt nog inte kommenterat då de fullständigt motsäger hennes "fakta" angåen VILKA det är som utför terrorhandlingar i Europa.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  DirtyDog 2011-07-28, 15:05

    ANNA2LINK skrev:Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?
    Med din logik var alltså Christer Pettersson högerextremist?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  redalert 2011-07-28, 15:17

    DirtyDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?
    Med din logik var alltså Christer Pettersson högerextremist?

    Logik?????? Laughing
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Sniperace 2011-07-28, 16:22

    ANNA2LINK skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    redalert skrev:
    Redvictory skrev:http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4619914


    SSU:s medlemsantal ökar efter terrordåden!


    snacka om motsatt effekt! ingen högerextrem dåre kan tro att han/hon kan skrämma ungdomar till tystnad! nu söker sig allt fler till de röda eftersom de blå avslöjat sig! blev ni gråtfärdiga nu?

    Herrejösses killen du är ju allvarligt skadad! Shocked



    Faktiskt är det ju så att det finns en rädsla över att Anders har påverkat andra ifrån extremhögern att fortsätta i samma spår...

    och det finns ingen rädsla at varje extremvänsterdå, eller islamistdåd gör samma sak?
    dessuto att varje sådant, som vi ju vet att är många gånger sörre från vänster och islamistsida trigar kanske andra att slå till på samma sätt som dessa, dvs de du kallar höger härmar de andra.

    tycker du inte at lika mycket uppmärksamhet och avsky för dessa borde finnas på agendan hos alla?
    inte tigas ihjäl eller kpomma med sitt ältande om orsak och verkan, detta såg vi ju även nu i norge, orsaken islams terror, verkan ett slag som han trodde skulle visa på och straffa för denna.

    i precis samma tar sig människort rättighweten att avgörqa vad DE anser var nödvändigt, men det är aldrig rätt att ge sig på oskyldiga, och det är vad alla dessa gör.

    jag är kanske hård när jag säger att sådana har förlorat sin rätt att leva fritt i ett samhälle, och förtjänar et låååååångt lidande för sina äckliga dåd, som vanligt måste jag tillägga att detta gäller ALLA som gör på detta sätt oavsett politisk åsikt eller religiösa skäl


    Har jag påstått det? Nu gäller det Anders som är ifrån extrmhögern... Det måste man också kunna diskutera!

    Jag har själv skrivit att det inte är ngn skllnad mellan extremister mer än att de är höger och vänster, men det har du Sniper inte läst.

    Är nazister inte extremhöger?
    vad gäller denne galning verkar han inte vara direkt någon högerman i den upfatningen, han hatade som sagt nazister (extremhöger) han hatade RASISTER som ju anses vara högewr, även om de nu skulle ha vänsteråsikter i allt annat, så detta med extremhögeretikett på denne verkar lite udda, däremot hade han ett brinnande hat mot ISLAMISMEN och rädsla för denna, så som jag skrev innan, så hade detta troligen inte hänt om inte islamismens alla terrordåd existerat, det är ju denna som triggat och genomsyrat hela hans existens...

    och jo jag har läst vad du skrivit, och protesterar inte mot denna.

    Och som jag ser det så saknar det all betydelse vem som utför ett dåd, det är lika svinaktigt ändå.


    Då är det media som vill ha honom till extremhöger då? Hade han inte mailat till en del högerorganisationer,SD här i Sverige bl.a om sit manifest?
    Visst är det lika svinaktigt!

    Att det är svinaktigt håller jag med om, det jag inte håller med om är att han skulle vara extremhöger, där finns för mycket annat som motsäger detta i hans agenda, jag ser honom som en vbäldigt rotlös person utan riktig vetskap om han var höger eller annat, det enda jag eg kan se är hatet mot just ISLAMISMEN, och att han ser det norska arbeiderpartiet som medskyldigt att sådan kan existera i norge


    Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?

    Och?

    hade det varit högern så skulle han atackerat dem, han slog till mot dem som hade regewringsmakten, och som du vet finn ingen skillnad i flyktingpolitiken i detta.

    tror du inte att högermänniskor drabbades av bomberna?
    i det stora hela brydde han sig nog inte mycket vem som drabbades, dådet var mot NORGEsom land, tyroligen inte så att det tvunget vskulle vara vänstern, och jag tvivlar på att han skulle hitta ett lika stort hgermål med bara högerungdom, och detta med jämlikhet visade han tydligt genom at inte bara döda invandrarungdom, utan han tog qlla, dvs bknappast ett rasistdåd...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Sniperace 2011-07-28, 16:24

    DirtyDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?
    Med din logik var alltså Christer Pettersson högerextremist?

    Det måste han ju varit, men nu tror ju vänstern INTE på att de var han, utan här var det cia, mossad eller exremhöger som stod bak....
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Redvictory 2011-07-28, 20:31

    Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?
    Med din logik var alltså Christer Pettersson högerextremist?

    Det måste han ju varit, men nu tror ju vänstern INTE på att de var han, utan här var det cia, mossad eller exremhöger som stod bak....

    Vem som utförde mordet är osäkert men vilka som beställt det samma som med Anna Lindh är säkert och det kommer inte ifrån vänster!
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  redalert 2011-07-28, 21:10

    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?
    Med din logik var alltså Christer Pettersson högerextremist?

    Det måste han ju varit, men nu tror ju vänstern INTE på att de var han, utan här var det cia, mossad eller exremhöger som stod bak....

    Vem som utförde mordet är osäkert men vilka som beställt det samma som med Anna Lindh är säkert och det kommer inte ifrån vänster!

    Att du inte går till polisen när du sitter inne på dessa uppgifter, stortrollet? Rolling Eyes
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Sniperace 2011-07-28, 21:34

    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?
    Med din logik var alltså Christer Pettersson högerextremist?

    Det måste han ju varit, men nu tror ju vänstern INTE på att de var han, utan här var det cia, mossad eller exremhöger som stod bak....

    Vem som utförde mordet är osäkert men vilka som beställt det samma som med Anna Lindh är säkert och det kommer inte ifrån vänster!

    så mordet på anna lind var ett beställningsmord och inte ett gjort på eget bevåg av mihail?
    en sak är säker han var INTE en högerextremist, liksom att christer inte var höger....

    de kanske var bekymrade att både palme och anna var för långt åt höger?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Infra 2011-07-28, 22:21

    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    lazy skrev:Publicerad: 2009-01-07 21:01, Uppdaterad: 2009-01-10 23:01

    Jag anser att Israel har rätt att existera, jag är medlem i moderaterna och tycker att general Patton var en framgångsrik ledare. Därför fick jag sparken som enhetschef vid Migrationsverket, Det skriver Lennart Eriksson, Sveriges första bloggdissident, som idag tvingades lämna sitt arbete efter 20 års statlig tjänst.


    Lennart Eriksson

    Han fick tillbaka jobbet till slut.

    All heder åt herr Palmér som sparkade det
    zionistiska aset.

    så du förespråkar åsiktsförtryck?

    Ska man jobba på invandrarverket eller på imigrationsmyndigheter
    så ska man inte vara partisk i en av världens mest centrala konflikter.
    Då ska man sluta frivilligt eller få sparken. Helt riktigt.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Sniperace 2011-07-28, 22:40

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    lazy skrev:Publicerad: 2009-01-07 21:01, Uppdaterad: 2009-01-10 23:01

    Jag anser att Israel har rätt att existera, jag är medlem i moderaterna och tycker att general Patton var en framgångsrik ledare. Därför fick jag sparken som enhetschef vid Migrationsverket, Det skriver Lennart Eriksson, Sveriges första bloggdissident, som idag tvingades lämna sitt arbete efter 20 års statlig tjänst.


    Lennart Eriksson

    Han fick tillbaka jobbet till slut.

    All heder åt herr Palmér som sparkade det
    zionistiska aset.

    så du förespråkar åsiktsförtryck?

    Ska man jobba på invandrarverket eller på imigrationsmyndigheter
    så ska man inte vara partisk i en av världens mest centrala konflikter.
    Då ska man sluta frivilligt eller få sparken. Helt riktigt.

    Ok, men om man håller på hamaz och co, och hatar israel så är det okej?
    *asg*
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  lazy 2011-07-28, 22:47

    Under rättegången vittnade Palmér om att hans kunskaper om Patton endast inhämtats via spelfilmen "Patton", som producerats i Hollywood. Fakta är, att Patton aldrig vägrat följa order. Och det har aldrig jag heller.

    Dessutom uttalade Migrationsverkets ombud i rättegången, verksjuristen Staffan Opitz, på Migrationsverkets vägnar att Hamas-ledaren Yassin var att anse som en "palestinsk frihetskämpe".
    Laughing
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Redvictory 2011-07-28, 22:52

    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?
    Med din logik var alltså Christer Pettersson högerextremist?

    Det måste han ju varit, men nu tror ju vänstern INTE på att de var han, utan här var det cia, mossad eller exremhöger som stod bak....

    Vem som utförde mordet är osäkert men vilka som beställt det samma som med Anna Lindh är säkert och det kommer inte ifrån vänster!

    så mordet på anna lind var ett beställningsmord och inte ett gjort på eget bevåg av mihail?
    en sak är säker han var INTE en högerextremist, liksom att christer inte var höger....

    de kanske var bekymrade att både palme och anna var för långt åt höger?

    Jag tror inte det var Christer som utförde mordet på Palme!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  lazy 2011-07-28, 23:02

    Redvictory skrev:

    Jag tror inte det var Christer som utförde mordet på Palme!

    Nää, det var säkert ngn höger som ville åt regeringsmakten, strunta i att Lisbeth Palme identifierade C.P som skytten, hon var säkert inblandad i konspirationen. Wink
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Redvictory 2011-07-28, 23:14

    lazy skrev:
    Redvictory skrev:

    Jag tror inte det var Christer som utförde mordet på Palme!

    Nää, det var säkert ngn höger som ville åt regeringsmakten, strunta i att Lisbeth Palme identifierade C.P som skytten, hon var säkert inblandad i konspirationen. Wink

    http://svt.se/2.48530/1.545170/christer_pettersson_-_domd_och_friad

    Att Lisbeth pekade ut Christer var väl inte så konstigt då hon sett bilder på honom i flera år! han blev emellertid friad eller agerar du domare Lazy?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Skyldig?

    Inlägg  Secrist 2011-07-28, 23:21

    Jag tror inte det var Christer som utförde mordet på Palme!

    Men du vet att det var CIA? Mossad? Scouterna? Rolling Eyes
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Redvictory 2011-07-28, 23:29

    Secrist skrev:Jag tror inte det var Christer som utförde mordet på Palme!

    Men du vet att det var CIA? Mossad? Scouterna? Rolling Eyes


    Det kanske var Du? du uppfyller ju vissa kriterier!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Mord

    Inlägg  Secrist 2011-07-28, 23:31

    Det kanske var Du? du uppfyller ju vissa kriterier!

    Nä, jag har alibi. Då låg jag och Sleep 50 mil från Stockholm. Very Happy

    Dessutom var jag inte så gammal.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Redvictory 2011-07-28, 23:40

    Secrist skrev:Det kanske var Du? du uppfyller ju vissa kriterier!

    Nä, jag har alibi. Då låg jag och Sleep 50 mil från Stockholm. Very Happy

    Dessutom var jag inte så gammal.


    Om de som jobbade med Palmeutredningen känt till dig så hade de plockat in dig eftersom du är så suspekt i din natur Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Palme

    Inlägg  Secrist 2011-07-29, 00:08

    Om de som jobbade med Palmeutredningen känt till dig så hade de plockat in dig eftersom du är så suspekt i din natur

    Visserligen sköttes utredningen under all kritik men att plocka en en kille som gick på gymnasiet 50 mil därifrån utan brottsligt förflutet hade nog ändå varit ett lågvattenmärke i svensk polishistoria. Laughing
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Sniperace 2011-07-29, 10:12

    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?
    Med din logik var alltså Christer Pettersson högerextremist?

    Det måste han ju varit, men nu tror ju vänstern INTE på att de var han, utan här var det cia, mossad eller exremhöger som stod bak....

    Vem som utförde mordet är osäkert men vilka som beställt det samma som med Anna Lindh är säkert och det kommer inte ifrån vänster!

    så mordet på anna lind var ett beställningsmord och inte ett gjort på eget bevåg av mihail?
    en sak är säker han var INTE en högerextremist, liksom att christer inte var höger....

    de kanske var bekymrade att både palme och anna var för långt åt höger?

    Jag tror inte det var Christer som utförde mordet på Palme!
    Det tror jag, och väldigt många med mig, inklusive Olofs fru, känns fel att misstro henne Rolling Eyes

    Det är så mycket som pekar på CP, det ÄR bevisat att han LJÖG om sina förehavanden, då kan man undra vad som var så förförligt att rinte våga säga när han dömdes i första instans för statsministermnord, dvs det måste varit något värre då, eller?
    men nej, de flesta är nog överens att de tror CP var skyldig, men visst en del konspirationsfantaster vill hellre tro att det var den hemska högern, cia eller mossad som gjorde det. inte en nerdekad alkis som befann sig på den röda sidan
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Redvictory 2011-07-30, 10:29

    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?
    Med din logik var alltså Christer Pettersson högerextremist?

    Det måste han ju varit, men nu tror ju vänstern INTE på att de var han, utan här var det cia, mossad eller exremhöger som stod bak....

    Vem som utförde mordet är osäkert men vilka som beställt det samma som med Anna Lindh är säkert och det kommer inte ifrån vänster!

    så mordet på anna lind var ett beställningsmord och inte ett gjort på eget bevåg av mihail?
    en sak är säker han var INTE en högerextremist, liksom att christer inte var höger....

    de kanske var bekymrade att både palme och anna var för långt åt höger?

    Jag tror inte det var Christer som utförde mordet på Palme!
    Det tror jag, och väldigt många med mig, inklusive Olofs fru, känns fel att misstro henne Rolling Eyes

    Det är så mycket som pekar på CP, det ÄR bevisat att han LJÖG om sina förehavanden, då kan man undra vad som var så förförligt att rinte våga säga när han dömdes i första instans för statsministermnord, dvs det måste varit något värre då, eller?
    men nej, de flesta är nog överens att de tror CP var skyldig, men visst en del konspirationsfantaster vill hellre tro att det var den hemska högern, cia eller mossad som gjorde det. inte en nerdekad alkis som befann sig på den röda sidan


    Du får väl tro vad du vill! det kan knappast vara en tillfällighet att två ledare inom Socialdemokraterna blivit mördade! jag är helt övertygad om att det finns starka krafter inom högern som finansierat dessa mord!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  ericTheDog 2011-07-30, 11:07

    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    Redvictory skrev:
    Sniperace skrev:
    DirtyDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:Ja jo men arbeiderpartiet är åt vänster eller hur?
    Med din logik var alltså Christer Pettersson högerextremist?

    Det måste han ju varit, men nu tror ju vänstern INTE på att de var han, utan här var det cia, mossad eller exremhöger som stod bak....

    Vem som utförde mordet är osäkert men vilka som beställt det samma som med Anna Lindh är säkert och det kommer inte ifrån vänster!

    så mordet på anna lind var ett beställningsmord och inte ett gjort på eget bevåg av mihail?
    en sak är säker han var INTE en högerextremist, liksom att christer inte var höger....

    de kanske var bekymrade att både palme och anna var för långt åt höger?

    Jag tror inte det var Christer som utförde mordet på Palme!
    Det tror jag, och väldigt många med mig, inklusive Olofs fru, känns fel att misstro henne Rolling Eyes

    Det är så mycket som pekar på CP, det ÄR bevisat att han LJÖG om sina förehavanden, då kan man undra vad som var så förförligt att rinte våga säga när han dömdes i första instans för statsministermnord, dvs det måste varit något värre då, eller?
    men nej, de flesta är nog överens att de tror CP var skyldig, men visst en del konspirationsfantaster vill hellre tro att det var den hemska högern, cia eller mossad som gjorde det. inte en nerdekad alkis som befann sig på den röda sidan


    Du får väl tro vad du vill! det kan knappast vara en tillfällighet att två ledare inom Socialdemokraterna blivit mördade! jag är helt övertygad om att det finns starka krafter inom högern som finansierat dessa mord!

    För det första står det helt klart att du är fullständigt vrickad.

    Dock har jag svårt att tro att CP begick mordet helt på eget bevåg och att det bara råkade vara statsministern. Jag tror inte på slumpen. Jag tror att teorin om en ensam galning är väldigt bekväm att ta till när man inte vågar leta under vissa stenar.

    Sponsored content


    Så tråkigt för er högeranhängare! - Sida 2 Empty Sv: Så tråkigt för er högeranhängare!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 10:36