DirtyDog 2011-07-28, 14:54
Infra skrev:Som sagt:
SSU:s medlemsantal ökar efter terrordåden
Det är ju skitbra. Det visar att vi ALDRIG skall ge efter för alla dessa terrorattacker utan istället använda dessa som en orsak att STÄRKA våra led. Dock anser ständigt vänstern att vi istället skall agera tvärtom och hävdar att man istället skall gå diskoteks- och skolbuss-bombare till mötes.
Infra skrev:Var då "vår hjälte" så "stargeiskt välberäknande"?
Nej, han var en idiot precis som du som t.o.m. refererar till honom som en "hjälte" vilket du troligtvis är väldigt ensam om i västvärlden med några få undantag. Extremister som Er ser våldshandlingar som en legitim väg till "målet" medans vi till höger i större utsträckning förlitar oss på det demokratiska systemet och dess ordningsmakt. Därför är det nästan endast anarkister och vänstertomtar som ständigt angriper demokratiskt fattade beslut och möten för dess beslutsfattare.
Infra skrev:DD: "Och jag tackar dig lazy för att du vidarebefordrade den. Lazy är sannerligen en av få anledningar till att logga in här."
Jag håller med. Sällan får man sig ett så gott skratt.
Även om även jag uppskattar Lazy's närvaro så var det inte MIG som du citerade. Börjar det inte bli dags för dig att sätta på dig glasögonen alternativt koppla in hjärnan? Det här börjar bli smått pinsamt!
Infra skrev:Bombhögern i kretsen av sina närmaste.
Möjligt att de står till höger med det finns ju andra organisationer med dessa färger?
Vilken organisation är detta? Ser inte symbolen på deras flaggor, brukar ju alltid vara svenska flaggan när det är nationalister?
PS. Du såg väl diagrammen från Europol som Corven märkligt nog inte kommenterat då de fullständigt motsäger hennes "fakta" angåen VILKA det är som utför terrorhandlingar i Europa.