Sniperace skrev:Infra skrev:SiP skrev:Infra skrev:SiP skrev:Infra skrev:SiP skrev:Infra skrev:]
En orsak som du frågar efter är att bombhögern härinne är de enda som
har den dåliga smaken att komma med personangrepp. Jag hoppas du trivs
i sällskapet.
Du har stöd av höger härinne i dina tafatta angrepp på mig.
Jag hoppas du trivs i sällskapet. Hur var det nu:
"alltid blått - alltid rätt"
Snälla du, läs vad du skriver, fundera på vad som står där, fundera lite till så kanske, jag säger kanske poletten trillar ned och du indser att du sitter och kastar skit på dig själv, jag kan försöka förklara för dig lillen, du påstår att de ENDA som kör med personangrepp är bombhögern, nu är det ju så att du är känd för att köra med personangrepp så fort debatten glider dig ur händerna, så med din lysande retorik är alltså du en av dom du avskyr av hela ditt hjärta...Bombhöger..
Jag förstår att det är svårt att både läsa och förstå på samma gång och speciellt för små nazister som du då hjärkapacitet inte är direkt er största tillgång...
Sipps valspråk och underline: "Alltid blått - alltid rätt"
Din far skulle ha varit stolt över dig.
[img][/img]
SIPP plockar gärna upp. Han har svarta hundbajspåsar med sig.
Lite liten hund va, inte mycket att hänga i granen när islamisterna kommer, gillar min hund bättre, den djävlas inga efterblivna Infror med i alla fall..
Och plockar upp efter hunden gör man väl, det tillhör god uppfostran, och ja, hundpåsarna är svarta, dig kan man inte lura...
SIPP ansar väl hitlermuschen innan han går ut med "Adolf" ifall
han blir sedd av någon?
Förstår att du får bånge nu, men lugn och fin, hon heter inte Adolf, det är dina guldfiskar som heter det..
Vad är det där för hundkräk, Stackars ök.
Min hund, Devil, är en riktig hund. Såna där spensliga
stackare äter han till lunch. Sälj henne till
en kinakrog och beställ bord så har du nån glädje av ná.
[img][/img]
Usch, tänk att vissa behöver göra sig manliga med hjälp av en hund som måste ha munkorg, själv skulle jag skämmas att göra så....
behöver man munkorg på hunden har man inte klarat av att fostraq och hantera denne!!!![/quote]
Ähh det där är Infras munkorg, han har bara lånat ut den till hundstackarn...