Sniperace 2011-08-05, 19:56
Självfallet har dådet i olslo och på utöya skett, ett fruktansvärt terrordåd gjort av ett riktigt svin som u stter fängslad och väntar på rättegåg och en dom som låser in honom för resten av livet, jag hoppas att han kommer lida ordentligt vaje dag i resten av sitt liv.
men Infra, du svarade inte på frågorna, ser vi inga svar får vi ju alla förstå att du inet vill säga emot dina bröder och kritisera dessa
Så jag ger dig chansen att svara på frågorna igen
vad anser du om islamisternas avrättningar av avfällingar från Islam?
vad anser du om islamisternas avrättningar av homosexuella?
vad anser du om islamisternas stening av människor som haft sex utanför äktenskapet?
vad anser du om islamisters olika bombdåd riktade mot oanande civila människor?
märk nu väl att det är STOR skillnad på de vanlige muslimen och de som här kallas islamister, för 99% av muslimerna stöder INTE islamisternas dåd
Ocvh jag fördömer oklahomabombarens dåd, tycker det är sybd att han avrättats eftersom det gjorde slut på hans lidande som fånge.
De japanska kamikazepiloterna anföll militära mål inte som dina vänner en marknadsplats, ett dagis eller ett disotek, tunnelbana eller bussar med enbart civila.
Muslimer hatar jag INTE tvärtom de flesta hgaktar jag, det är ISLAMISTERNA jag hatar, de som avrättar homosexuella, avfällingar från islam och sådana som har haft sex utanför äkteskapet, du vet de där frågorna jag ville ha svar av dig om.