RedCloud skrev:Men du påstår ju också att vi inte vill vara med och betala. Varför påstår du det?
VI är det här fallet lillEric.
Han gråter ju tom när han skiter, han måste ju lämna ifrån sig nåt utan att få betalt.
Varför gör du det och innebär det att du anser att resten av högern inte är villiga att hjälpa till?
Vi har ju tex GA som skryter med sin tusenlappar svart, "grädde på moset", svartar man är man inte villig att betala medlemsavgiften till att vara medborgare i Sverige.
Sedan verkar ju flertalet högerkramare helt FIXERADE vid skatter, som om de trodde att lycka var en fylld plånbok. Så visst jag tror att flera högerkramare inte vill vara med och betala vad det kostar att bo i världens bästa land.
själv har jag aldrig jobbat svart, om man nu inte hårddrar det till att jag fått en eller ett par hundringar då och då för att ha fixat datorproblem till folk o fä...
men så har jag heller aldrig ens försökt göra några luddiga eller illegala avdrag på min skatt, och klagar inte för att jag inte får jobbskateavdrag, jag bidrar ju på ett sätt inte med en enda skattekrona till landet eftersom hela min sjukersättning är just skattepengar