Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
Vercingetorix
RedMentalCase
ANNA2LINK
redalert
F.I.S.T
9 posters

    Alliansens utförsäkringspolitik "triumferar"

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Alliansens utförsäkringspolitik "triumferar" - Sida 6 Empty Sjukt

    Inlägg  Secrist 2011-06-28, 12:46

    Hur många tror ni firar att man är sjuk?

    De firade inte att hon var sjuk. De firade att hon blev sjukskriven. Det är inte samma sak vet du....
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Alliansens utförsäkringspolitik "triumferar" - Sida 6 Empty Sv: Alliansens utförsäkringspolitik "triumferar"

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-06-28, 12:46

    Vercingetorix skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Vercingetorix skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Secrist skrev:Som grannarna (före detta Jugoslaver) sade till några bekanta till mig. De undrade varför mina bekanta jobbade. Själva var de nu bägge långtidssjukskrivna vilket de firade med en rejäl fest när även frun fick sin sjukskrivning (mannen var redan sjukskriven sedan något år).

    Detta var på 90-talet ska sägas....



    Hur många tror ni firar att man är sjuk?

    Har man lyckats blåsa försäkringskassan och därigenom försäkrat sig om livslång villkorslös inkomst, är säkert det något att fira för en del..



    Hur stor procent av de sjuka luras Vercingetorix?

    Ingen aning, men firar man sin långtidssjukskrivning anar åtminstone jag ugglor i mossen...


    Just det ni vet inte hur många av de som är sjuka som fuskar... Ja hur är det med de i toppen då,"vanliga Svenssons" chefer, politiker etc??? Jag anar ugglor... Ingen kategori är bättre än någon annan... Men jag anar att de som tjänar mest, fuskar med mest pengar med...Ingen som fuskar gör rätt!!!

      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 02:23